Miscelánea > CINE Y TV
Cuál ha sido la última película que has visto y puntúala ;)
<< < (953/2116) > >>
CeSaR:
La mejor noche de su vida, la vi porque me dijeron que estaba bien y es malisima, un 4 y porque hubo escenas en las que me rei.
Malditos Bastardos un 8,5
>>Dj Jivo<<:

--- Cita de: PTT-future- en 03/10/09, 00:33:02 am ---me parece que hay mas gente que se tira al rollo "Tarantino 10, Kubrik 10", etc.. y despues no les gusta tanto como dicen..

Lo dicho no va para nadie en particular de aqui, eh?

--- Fin de la cita ---

Es el que jo sempre dic, si vols idolatrar alguna cosa, bé l'has de coneixer. Per a mi s'aplica a tots els camps de l'art, no per una obra passaràs a considerar un mestre a algu... perque sino estariem parlant de milions de mestres que, en el seu dia, van fer alguna cosa bé.

Si després de conèixer el seu treball, consideres que tots (o pràcticament tots) els seus films son bons, llavors tens raó de portar la bandera. Si només els deixes als núvols per La Naranja Mecànica o per Pulp Fiction (o fins i tot Kill Bill (sic)) llavors em sembla a mi que t'has d'alimentar una mica més.

Els "makina forever" i els "H4L" bé s'haurien d'alimentar d'aquesta fórmula...  ::)
PTT-future-:

--- Cita de: >>Dj Jivo<< en 03/10/09, 07:23:56 am ---
--- Cita de: PTT-future- en 03/10/09, 00:33:02 am ---me parece que hay mas gente que se tira al rollo "Tarantino 10, Kubrik 10", etc.. y despues no les gusta tanto como dicen..

Lo dicho no va para nadie en particular de aqui, eh?

--- Fin de la cita ---

Es el que jo sempre dic, si vols idolatrar alguna cosa, bé l'has de coneixer. Per a mi s'aplica a tots els camps de l'art, no per una obra passaràs a considerar un mestre a algu... perque sino estariem parlant de milions de mestres que, en el seu dia, van fer alguna cosa bé.

Si després de conèixer el seu treball, consideres que tots (o pràcticament tots) els seus films son bons, llavors tens raó de portar la bandera. Si només els deixes als núvols per La Naranja Mecànica o per Pulp Fiction (o fins i tot Kill Bill (sic)) llavors em sembla a mi que t'has d'alimentar una mica més.

Els "makina forever" i els "H4L" bé s'haurien d'alimentar d'aquesta fórmula...  ::)

--- Fin de la cita ---

Si, és veritat aixó que dius, la gent per 2-3 coses que han vist/llegit d'algu ja els idolatren..

Pero bé, serà questió de gustos.. jo, per exemple les pelis del Tarantino, com he dit avans, les he començat a veure ( algunes), i primer que jo no m'atrauen en si mateix, i despres que no les he acabat, amb Kubrick molt semblant només m'ha agradat "el resplandor".. reconec que potser en la seva època va ser inovador, etc.. pero moltes pelis d'ell les trobo faltes d'interes i lentes.. i sé i conec, gent que no han disfrutat massa amb les seves pelis, pero a la que surt alguna conversa.. el posen pels núbols ja que bueno, dir que t'encanta Kubrick, és com dir que entens de cine, i estas un esglaó per sobre dels altres. jo prefereixo mostrar-me tal i com ho veig, i encara que despres se'm digui que de cine ni puta idea, y que son mega classics, etc.. prefereixo dir que a mi ni fú ni fà, i quedar per un ignorant, que volguer passar per un mega-entés, etc..

I repeteixo el que he dit avans, entenc que hi pugui haver gent que li agradi, etc, eh? pero com he dit, i no em vull fer pesat.. Hi ha molta gent que diu que els hi agrada, perque és d'aquest o de l'altre director, i queda molt "Snob", i d'entés, dir que t'encanta X director.

Salutacions.
_Natalia_:

--- Cita de: ramon tralla en 29/09/09, 10:35:13 am ---Aunque este un poco anticuada la ultima pelicula que vi fue camps de maduixes , le pongo un 6 pelao , aunque la peli me gusta mucho .

--- Fin de la cita ---

Camps de maduixes?? Oooohhhhh  :o

Dime dnd puedo ver esa pelicula porfavor!!!
El libro fue uno de mis favritos hace años!!

_Natalia_:

El domingo igual voy a ver Vicky el Vikingo, me hace gracia, de peke era muy fan de los dibujos.

A ver q tal esta... ???
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa