| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (37/54) > >> |
| Elpadrino:
el putu amu te que ser el neptu, PER COLLONS! Com arribi, em fiques com a team en Neptu (perfecte), en Bufal (diabòlic), en Menja Tallarines (Cruel) i en Musculator, aqui no els guanye ni Deu. Que be que el westerman per ara no aparegui...ni tant sols surt al mon dels morts xDDD ets un merdes cabron! |
| Tunnet:
jaja antiwesterman fan (L) per sort de tots de moment no surt ^-^ fa un munt ke va sortir el 16, i a la página de glenat no surt el 17 ni com "proximament" :'( |
| Elpadrino:
...tio haurien de ser molt porcs... jo he demanat a la botiga on els compro que els demanin...a vere q podran fer...per ara vaig per la victoria d'en menja tallarines vs bikeman Increible aquest chino... es el putu amo, la presa del camell letal com sempre, es la meva tecnica preferida. Paper molt digne, tot i que m'ha decebut que en Bikeman li fes tantes ferides. Un superhome com en menja tallarines es menja amb caldo aquest motero. Ara en parteno...aquest tio em fa por, el vaig bastant basto lluitant, em fa mala espina...no se q pasara |
| Tunnet:
larribada den menjatallarines es pim pam pum siguienteee :D en bikeman a mi em cansa una mica amb tanta transformacio a moto xD en partenó costará xo en zebra mes... ara lhas vist cabrejat de veritat... tot negre :o en musculator começa a desarrollar una nova tecnica... ::) el 15 será el volum mes wapo ke veuras, per part meva es la caña, les semis del soldier i en fenix son la caña, veras el teu amic blockman en accio jeje i el combat desiciu per la final ke es (L) |
| Elpadrino:
home el blockman jr ja li toca un combat com deu mane... a mi em dona bones sensacions, que el soldier el vagi a buscar a ell expressament...algo deu tenir en cap, i tal i com estan ara els combats...l'autor deu tenir alguna de grossa pensada... :o :o :o I ell ha sigut la jove promesa, deixeble d'en menja tallarines i del seu pare, tot un cruel...algo wapo tenie q surtir ostia! Ja ni havie prou d'aguantar al lastre del westerman, que el deixa que el perforin davant dels perfectes i que quedi com un inutil. Si estigues amb en Bufal o en menja tallarines no l'haguessin perforat i al menos hauria caigut davant rivals de talla com en Bufal. Pero ara mes que en Blockman Jr m'esta enamorant un altre cop el Xines. Torna a ser aquell lluitador mal parit, que no li tremolava el bras per fer tecniques assassines, que es mes llest que la gana i no perdona ni una. I com tu dius, ara es pim pam pum, el seguent. Que cabron! :laugh: Ara per colmo em faltaria el neptu vs fenix. 2 xulo putes cara a cara...mama por! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |