Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
(1/54) > >>
Tunnet:
Bones!

Mítica serie! 1er manga ke es en exclusiu amb catala i es ven de P mare!

Algu mes se la fa?

Es la canya akesta serie i a mes me baixat tota la serie ke surt al emule! (tota no xq es van kedar a mitges... akests de tv3...)

Volum 11 llegit i esperant el 12!
BoNoi:
ya tardaves en obrir tema de Musculman :D :D JAJJAA ;)

yo encara era massa jove cuan emitien akesta serie a TV3 :( la recordo a trossos...

com per exemple la historia de "com musculman va arribar a la terra" els seus pares el van confondre am un porc i el van "llensar" a la terra?? [pipol] JAJJA :D :D Mortal :P

i un cop ke en un combat el van congelar i per descongelarse es va pixar a sobre xDDD JAJJAJA "esque recordo ke cuan era petit, cuan em pixaba a sobre, el pipí era calent" [pipol] kin paio... :-X

nose si algún dia es va veure la seva cara real... recordo ke duia mascara sobre mascara :o JuaS!

gran serie... junt amb Bola de Drac una de les ke em van marcar mes de petit :P
Tunnet:
pues et recomano ke et fagis la serie  ;)

a palafrugell hi ha un lloc on venen cosetes de manga, pots demanar ke te la portin, jeje

o sino t´ho pots compara per internet jeje

cau a:

Rotonda gran (akella ke pots tirar cap a calella (xque xD), surts a la sortida ke entra al poble (la ke va cap begur no, tp la del coqui), ara estem a la segona rotonda: primera a la dreta, akella ke fa una mika de pujada amb akell bache toca pilotas xD, pues en akell carrer abans darribar al parc de sorra, a ma dreta hi ha un kiosc.

Weno, no se si t´aclararas xD

ja hem diras jeje
BoNoi:
yase a kina botiga et refereixes :D tranki ke Palafrugell no es tan gran, em conec tots els racons ;D

de mes petit si ke era habitual a akesta botiga (la botigueta es diu "Comics") i solia comprar de tot... figuretes, comics, revistes, les cartes coleccionables o de rol ke estaben de moda en akell moment :D JeJJeJ la dueña es mol bona persona,  de mes petit si, pro ara si em pases algun dia per la botiga segur ke ni em reconexeria JeJJeJ :P

si ke vaig arribar a encargar algún comic algun cop... pro ara ho compro tot per internet, desde una web ke fa mol ke no vaig ke ara no recordo el nom i kuan tingui un moment te la apunto :D algo de "dreamers" em sembla recordar ke es deia... ???

haig de fer una pedido ke porto retard en les serie de Naruto i Yu Yu Hakusho :D em demanaré de pas algún de Musculman... el primer per comensar ;D JeJJeJ (no sabia ke estaba en comic, tmpok el vaig arribar a buscar mai :-X)

:)
Tunnet:
el primer volum es una mika aborrit, nomes te gracia dos o tres episodis (el del lapsus del musculator i el porc xD, quan surt en Terriman, i algun altre)

a partir del volum 2 que es kuan comença el torneig de super herois la cosa está mooooooolt wapa!

Al veure tius com en Menja Tallarines o en Robin de les Estrelles ja amortitza la compra jeje

PD: 10 € cada llibre i son de 350 pagines (bon preu ^^)
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente

Ir a la versión completa