Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
<< < (36/54) > >>
Elpadrino:

--- Cita de: Moe en 17/04/08, 17:03:30 pm ---
--- Cita de: TunneT en 19/11/07, 02:13:57 am ---Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

--- Fin de la cita ---

Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres

Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD

--- Fin de la cita ---
Elpadrino:
currycook vaya paranoya xDDD
Tunnet:
per on vas ja? jo encara no ha avançat  :-\ no ha surtit el nou y sem fa lespera llarguisimaaaa  :'(

el video no el puc veure  :P

els de la dreta de la foto son els de la nova generacio de superherois, on es veu el fill del Terryman, en Robin i el fill den musculator, els demes son els super herois llegendaris, els de tots la vida  :D nomes he vist un parell depisodis xo no he profunditzat res... la foca akella es molt amic den musculator jr...
Elpadrino:
m'acabo d llegir el 13 (em sembla), que es quan en warsman torna del mon dels morts. Esta be, m'encanta veure el warsman cruel...aixo si que es ultraviolencia...llastim a q torni a ser normal
I el combat del ninja contra satan...m'ha decebut, m'esperave mes del ninja, al menys un suicidi que acabes amb l'enemic, morir com un ninja japones...tot i que el combat esta be, de veritat q esperave mes.
A vere que tenen reservats en bufal & company...en bufal ja fa temps q ha perdut protagonisme i situaciones heroiques... :'(
I la veritat, ara s'esta tornant emocionant...combats non stop a mort...amb 2 collons
Tunnet:
exacte, ara fins la final el ritme será constant, hi han combats ke no son gaire impactants xo ja arribarán jeje veuras en soldier ke enamora, un zebra ke fará por, tornará el putu amo, com ke no l´has nombrat vol dir ke encara no lhas vist ^^

jo crec ke ha fotut el ninja perke li faltan "efectius" jaja de lekip soldier es el ke menys hi pinta, perke en caçador, en bufal y en blockman faran uns papers molt dignes.

En Musculator per la seva part está fet caldo xD els combats son molt agotadors, no se si ja estas a la seguent ronda o no xo el cansasi dels superherois a mi em fa tenir ganes danimarlos mentre llegeixo jaja rollo public del camp nou contra el manchester XDDD

weno, el 17 tarda massa, vull veure el desnllaç del segon combat de la final!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa