Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
<< < (23/54) > >>
Elpadrino:
Gracies makina, m'has tret un pes de sobre...
Sento una perticular simpatia per en menja tallarines, en blockman jr i en robin de les estrelles, em sabria greu que qualsevol d'aquests desaparegues, pero tambe si desapareixen els superherois justiciers actuals al 7.
Per ara cada vegada agafe mes emoció... En musculator es impressionant amb la seva modestia i el seu esprit de superació. El que més m'agrada de la serie es l'humor, es realment bonissim, un catala molt molt bo.
Vinc just d'acabar de llegir la derrota d'en Bufal, quina makina de superheroi mare meva, kin combat mes +18!
Per ara estic bastant enganxat al manga, i al anime en vaig estar molt enganxat de petit com molta gent pel que veig, per aixo m'ha fet gracia veure que l'havien editat en catala (com tenia que ser), i no n'estic gens decebut...
De combats em quedo amb Menja tallarines vs Warsman (quina brutalitat, kins collons!) i en Blockman jr vs Menja Tallarines (vol venjar el seu pare mort, es nota un ambient molt tens, i molt emotiu i trist el desenllaç...) i tambe Robin de les Estrelles vs Musculator round 2 (quin final mes mes trist... :'()
Moltes gracies!
Tunnet:
posats a parlar de personatges el meu preferit es en Búfal, em recorda en Vegeta de bola de drac, xo millor no extendrem molt perke ja veuras mes sobre ell. Vaja el putu amo!

Sobre baralles mitikes... MenjaTallarines VS Warsman es impactant, sobretot el desenllaç  :'( xo vaja, per aleshores en Warsman era molt sanguinari... al igual ke en mejatallarines!  xo per sort els combats cada cop son millors, hi han noves tecniques, i son molt originlas, claus terribles, destructives... i com no amb punts febles... i lo millor eske son veritat! de vegades mimagino a lautor trencansa el cap fent posturetes per descubrir noves formes dinmobilitzar el rival XDDD xo com no, un dia existirá una clau perfecta... i ara mateix estic intrigat si al final això serà cert o no  ::)

ja de pas afageixo ke en Jeronimo mai magradat... i encara no ma convençut... xo weno, algun bon moment ha tingut jeje

jo vaig descubrir la serie en manga per casualitat lestiu pasat a Valencia (kuan vivia allà) em vaig pillar el nº1 per la nostalgia i desde aleshores son un mangaadicta  :D pdriem dir ke ha estat linici en akest mon friki  8)

PD: Força bruta en elmoment desiciu (LLLLLL)

PD2: mol ke sigui lunic manga ke existeix excluisu en català  ;D
Elpadrino:
En jeronimo tmp mai ma convençut, ja parlant de quan ho veie per anime...nose, li falta carisma..no sabria definir-ho, pero no m'agrada
En Bufal tmb m'encanta, es que es ben be un toro personificat, la força a lo basto.
Lo q mole del manga es que a vegades hi han escenes que no es van fer al anime: Menja Tallarines assessinant a Blockman amb la presa del camell, brutal la de sang que sortie al manga :o. I la frase de Blockman Jr davant d'en Menja Tallarines, per no oblidar-la ''Prepara't vell traidor, passarem comptes! Tu vas matar-me el pare fa uns anys recorda-ho i ara ho pagaras, si! ho pagaras molt car! Et trencaré els ossos, et convertiré en farinetes'' Diguerli aixo al assessi mes sanguinari i cruel com ho és en menja tallarines...quins collons!
Pero es sobretot aket toc d'humor amb expressions tipiques que fa que enganchi aket punyetero manga
Tunnet:
en jeronimo te una historia derrera interesant, xo res mes... te merit el ke fa xo no convens...

com a Bola de drac e mida ke la serie avança perd a poc a poc lhumor... es torna mes serie, aix`es algo ke trobo a faltar en akests ultims volumns xo vaja largument ess força entretingut i ho sopleix de sobres... guanya amb profunditat, no es simple com la saga den bufal... ke nomes agafen en mitsú y el trenken en trocets jaja

el ke mola es ke te soltura el manga, de tant en tant veig alguns episodis de lanime i veure els presentadors dels combats i en pedro la rocalla amb en dectacubitus es fa pesat...

si hagués de fer el meu top 5 de lluitadors seria:

1 - bufal (macho per excelencia, caracter dur rollo vegeta)
2 - musculator soldier (ja el veuras a la ultima saga)
3 - robin de les estrelles (el dibuix dell està es la canya)
4 - musculator (covart, valent, positiu, gracios, amic dels amics)
5 - blockman jr (sobretot en la ultima saga)

altres lluitadors ke molen son en Caçador, Warsman, Neptú (ja el veuras daki poket) i com no en Musculator el Gran  :D

en Terryman es dakells ke tb li falta algu...
Tunnet:
vull el 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!

algu el te ja?
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa