Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME
Musculman
<< < (22/54) > >>
Tunnet:
ya tengo el 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tunnet:

--- Cita de: TunneT en 03/03/08, 22:39:47 pm ---ya tengo el 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--- Fin de la cita ---

pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

mas sorpresas, van pasandolas eliminatorias, fallece alguien, misterios y sorpresas familiares, gandes batallas... y me keda la mitad aun  8)
Tunnet:
un cop acabat el 15... ja vull el 16!!!!!!!!!!!!

les rondes del torneig del tro pel planeta muscul han acabat, arriba la final, xo durará 3 volums de 360 pàgines? es a dir 1000 pàgines de combats entre els membres dels finalistes i ells mateixos (son equips de 4 o 5)  :o

un dia dakests pujaré fotos dels equips perke molen un munt  :D
Elpadrino:

--- Cita de: TunneT en 07/03/08, 21:52:58 pm ---un cop acabat el 15... ja vull el 16!!!!!!!!!!!!

les rondes del torneig del tro pel planeta muscul han acabat, arriba la final, xo durará 3 volums de 360 pàgines? es a dir 1000 pàgines de combats entre els membres dels finalistes i ells mateixos (son equips de 4 o 5)  :o

un dia dakests pujaré fotos dels equips perke molen un munt  :D

--- Fin de la cita ---
hola tunnet, estic fent la cole de musculman, la veritat es que es bonissima, estic al 7, i tinc ja curiositat pels demes...
M'han dit que la serie es torna monotoma, i que es perden alguns personatges...
Segueix estant en menja tallarines? Blockman jr? Robin? Warsman?Terry? Val la pena seguir la serie fins al 15?
Tunnet:
no vull desvetllar-te largument xo nomes dirte ke no et preocupis  ;)

ara vas per la saga de les maskares dor i de plata, i has vist alguna baixa em sembla... com la del menjatallarines, xo ja veurás, no es mort (ja el vas veure amb cadira de rodes despres de lluitar amb en Warsman) i encara te molt a dir i explicar  ;) vas veure en mongol, no? pues aquest tb te molt a explicar, sobretot en la seguent saga...

tots els personatges son "fixes" podriem dir, veuras ke en Terry sempre será el millor amic den musculator, en Blockman no ha mort en el 7, sino ke ha guanyat, te continuitat, en warsaman ja veuras, ara lluitant tb per ell, en breu tindrás noves noticies jeje en Robin smpre ha estat un dels mes forts i donará fe daixo... sobre en westerman... no et puc dir res... ^^

els personatges ke nombres son els superherois justiciers i sempre estan amb en musculator, tindrán moments magnifics i complicacions, serán companys o fins i tot podrien ser rivals... xo mes endevant ja et sorprendran :P

no entenc lo de monotona... per mi cada cop guanya en emoció, tot cada cop es mes complicat... sempre hi ha lespeit se superacio... i la ultima saga (la del tro pel planeta muscul) es la millor de totes (personalment).

per ferte dentestes... en la saga ke ara llegeixo per mi es la culminacio de ke per un mateix idolotri els superherois justiciers... en Blokman Jr, en Robin, en Terryman etc... arriben als seus maxims... veuras grans moments, potser els millors... xo weno, encara has desbrinar la saga del tornig a dobles... ke veuras ke combats de 2 vs 2 dona una aire a la saga com ni hi ha pokes jeje

m´alegra saber ke hi han mes lectors de la serie ^^ com no continua fins el 15 jeje aixó tot just acaba de començar  :D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa