MAKINA > MAKINA: GENERAL
<<< EL FIESTORRO VOL.3 >>> 11 Septiembre 07 en Makination Radio
<< < (41/93) > >>
hardstyle dj:

--- Cita de: mastersystem en 11/09/07, 19:46:48 pm ---No he faltat el respecte a ningu, i com he dit mil vegades, no son un simple fan de la makina 98. M'agraden molts altres estils, pero amb els meus respectes, el 90% de bases actuals son veus sense sentit ke es repeteixen amb un bombo i contra ridicules. La sesio del pucho tecnicament no era la hostia, pero tenia molta mes sensatesa i qualitat musical (que no tecnica) que aquesta.

I hi ha temes "evolutius" que no nomes m'agraden sino ke em posen cachondo perdut, pero es que cada vegada m'irriten mes els temes apitufats o bases com las warras.

I per ultim, com diuen per aki dalt, aixo es makination i defenso la makina o en qualsevol cas musica de quialitat.

--- Fin de la cita ---
ma sembla molt be tot lu que as dit, u deixarem axi perque no acabariem mai, l'unic que vui di es que saps de sobras que els comentaris com as fet avans sobren perque a mi aquest estil m'agrada igual que a tu la makina y segu que a tu tambe te faria rabia si diges axo de la makina
YAW:

--- Cita de: AgS en 11/09/07, 19:53:19 pm ---
--- Cita de: YaW en 11/09/07, 19:51:13 pm ---ahi ahi nau dandole kaña! yaera hora joder

--- Fin de la cita ---

Que fas que no estas al merci? :$$$$

--- Fin de la cita ---

xdd hoy tokaba deskanso
castijo:
Vamos nau!!!!!! que sesionaza te estas pegando tiacoo!!!
mastersystem:
Ooooh sonando el nuevo maxi del niño jarco, pedazo de tema diosss....jajajaja esta sesion esta compensando los pitos y jarstails anteriores (PARA MI GUSTO, QUE NO QUIERO OFENDER xD)
kune:
la base de aora tmb son voces al tun tun xro como la mete el nau no pasa nada(con todo mi respeto hacia nau k me mola como pinxa)
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa