oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Abril kratters + 12 horas  (Leído 11069 veces)
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #150 en: 22/04/07, 13:38:32 pm »

espero que us ho estigueu passant de puta mare i que disfruteu per mi que per 2 semana consecutiva em quedo a casona muueeeeeeeeeeeeee em faig gran
[/quote
ya to deia que et fas gran jejejejeje :P
si si jo campro començoa notar els efectes dela meva edad muueeeeeeeeeee
La semana que be ja sisgui div a zenon dium a st joan o dill  a kratters ja ens veurem no???
Martona ai la meva reina que esta malaltona es que no et cuidala gent ya no et deixare sola que no potser que no et cuidin ya et cuidare yo MARTA XQUE FAN
marta^xque

Registro: 14-07-06
Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #151 en: 22/04/07, 14:44:17 pm »

jaja ja veuss no em cuideen  :'( jajaja ja estàs millor avui no??? Ens cuidem de FAN a FAN ^^ lelelel xDD

La setmna q vé es liaa! Per cert t'he de demanar un favor molt gram, quan et coenctis parleem i tu dic!  ;)

Petoneettss!

PARANOYD FAN  8) Allà on vas et segueixo xDDD
Pochas_Dj

Registro: 27-12-05

Email
« Responder #152 en: 22/04/07, 15:02:27 pm »

bueno ja falrta menus una semaneta i es lia jajaja am moltes ganes
s elia
i auran kabis en lorari i ba un atre dj i es rteuran 5 minuts dkasda dj
ja nire informanakesta semana
se lia
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #153 en: 22/04/07, 15:05:21 pm »

Valoració d'ahir!

Tothom estava moolt paraat! jo la primera  :-\ Vaig anar ja malalta i no tenia ganes de res. La pista no es movia i no seria pq no s'ho curressin, pk vayaa temazo0s va posar el senyor Meet!!  ;) Ets un crack!

I ress no sé vaig marxar molt d'horeta cap a casa q cada vgada estava pitj0r  :'(

Ja anireu valorant els altress  :-*
buenu k dir dahir ,,,,, pos la gent stava paradissima xddd tan yo kom en xami ens varem fer un fart de animar pel micro  i no i avia cullons xdd mans  ales butxaques cabronazuss jajaja a part daixo  mu vax pasar de puta mare tan adins de cabina kom  a fora!!! agrair a tota la peña k cunec k es va pasar ahir x kratters k sense vusatrus no es lo mateix  ;) ;)  i ara esperar el diuemenge x matar el porc al matadero k allas es liara fort!!!!!pochas nera es lia cullons!!!
pd:repasare les sessions i si molen ya les penjare xdd  ;) :D :D 1 saludo i fins la proximaaaa
Pochas_Dj

Email
« Responder #154 en: 22/04/07, 15:08:11 pm »

Valoració d'ahir!

Tothom estava moolt paraat! jo la primera  :-\ Vaig anar ja malalta i no tenia ganes de res. La pista no es movia i no seria pq no s'ho curressin, pk vayaa temazo0s va posar el senyor Meet!!  ;) Ets un crack!

I ress no sé vaig marxar molt d'horeta cap a casa q cada vgada estava pitj0r  :'(

Ja anireu valorant els altress  :-*
buenu k dir dahir ,,,,, pos la gent stava paradissima xddd tan yo kom en xami ens varem fer un fart de animar pel micro  i no i avia cullons xdd mans  ales butxaques cabronazuss jajaja a part daixo  mu vax pasar de puta mare tan adins de cabina kom  a fora!!! agrair a tota la peña k cunec k es va pasar ahir x kratters k sense vusatrus no es lo mateix  ;) ;)  i ara esperar el diuemenge x matar el porc al matadero k allas es liara fort!!!!!pochas nera es lia cullons!!!
pd:repasare les sessions i si molen ya les penjare xdd  ;) :D :D 1 saludo i fins la proximaaaa

loko
mas d porta am cd lu k bam grabar els atres dies tiu!! abiam s i oenses folll
trukama tiu
-[SoRaK]-

Registro: 19-11-06
jo0jo0

Email
« Responder #155 en: 22/04/07, 15:08:24 pm »

juas ayer no avia muxa gente pero wueno las sesiones se las kurraron = nos vemos en las 12 horas k el sabado me parece k no ire pas xd
kerky

Registro: 24-02-06
DJ KeRKy \\HARDCORE O MUERTE\\

Email
« Responder #156 en: 22/04/07, 20:57:11 pm »

pos ayer la makina vacia tol mundo parao y yo la verda es k no tenia ganas d nah estube apunto d no ir pero no puedo pasar un finde sin makina k kereis k aga jajaja

Saludos a to la peña k vi x alli xD
Pochas_Dj

Email
« Responder #157 en: 22/04/07, 21:37:13 pm »

bueno familia solo os anticipo k ja esta preparao el proximo mes i k esta semana abran kanbios en el orario komo dije a kada dj se le kitaran 5 minutos e l kabnbio ja esta exo i difinitivamente los orarios se kedan komo estan!!!!! s elia familia se lia
kerky

Registro: 24-02-06
DJ KeRKy \\HARDCORE O MUERTE\\

Email
« Responder #158 en: 22/04/07, 21:55:22 pm »

tu pochas tenemos k ablar i to eso pa las entradas dl lunes k viene ok???
Pochas_Dj

Email
« Responder #159 en: 22/04/07, 21:56:24 pm »

okis loko j ablamos le sabado
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #160 en: 22/04/07, 22:00:17 pm »

vaya cartel xdd :D :D
Dj Xami
Visitante

Email
« Responder #161 en: 23/04/07, 13:11:23 pm »

Dia 21 eramos pocos i parados  :-\ como dice meet nos artemos de micro i con la taja ni te digo  ;D el dia de las 12 horas puede que se suva a ver a algun colega  ;) saludos
Pochas_Dj

Email
« Responder #162 en: 23/04/07, 20:29:35 pm »

pos bueno ja keda una semanita i ai muxisimas ganas!!! kon mono de fiesta s elia familia se lia
meet porta el pc e i auries d ser  ales 5 kabro ajajjaj
jocampro

Registro: 31-12-05
jordi-laura

Email
« Responder #163 en: 23/04/07, 20:30:31 pm »

espero que us ho estigueu passant de puta mare i que disfruteu per mi que per 2 semana consecutiva em quedo a casona muueeeeeeeeeeeeee em faig gran
[/quote
ya to deia que et fas gran jejejejeje :P
si si jo campro començoa notar els efectes dela meva edad muueeeeeeeeeee
La semana que be ja sisgui div a zenon dium a st joan o dill  a kratters ja ens veurem no???
Martona ai la meva reina que esta malaltona es que no et cuidala gent ya no et deixare sola que no potser que no et cuidin ya et cuidare yo MARTA XQUE FAN
suposo que si malparit algun dia que atra caura jeejeje :P
Pochas_Dj

Email
« Responder #164 en: 23/04/07, 21:38:39 pm »

orarios definitibos se lia familia a muxisimas ganas i por lo k parece sera un peazo de festibal s elia se luia!!!
Páginas: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14   Ir Arriba   Imprimir