Cita de: DJ PARANOYD en 22/04/07, 02:03:42 amespero que us ho estigueu passant de puta mare i que disfruteu per mi que per 2 semana consecutiva em quedo a casona muueeeeeeeeeeeeee em faig gran[/quoteya to deia que et fas gran jejejejeje si si jo campro començoa notar els efectes dela meva edad muueeeeeeeeeeeLa semana que be ja sisgui div a zenon dium a st joan o dill a kratters ja ens veurem no???Martona ai la meva reina que esta malaltona es que no et cuidala gent ya no et deixare sola que no potser que no et cuidin ya et cuidare yo MARTA XQUE FAN
espero que us ho estigueu passant de puta mare i que disfruteu per mi que per 2 semana consecutiva em quedo a casona muueeeeeeeeeeeeee em faig gran[/quoteya to deia que et fas gran jejejejeje
Valoració d'ahir!Tothom estava moolt paraat! jo la primera Vaig anar ja malalta i no tenia ganes de res. La pista no es movia i no seria pq no s'ho curressin, pk vayaa temazo0s va posar el senyor Meet!! Ets un crack! I ress no sé vaig marxar molt d'horeta cap a casa q cada vgada estava pitj0r Ja anireu valorant els altress
Cita de: marta^xque en 22/04/07, 13:00:11 pmValoració d'ahir!Tothom estava moolt paraat! jo la primera Vaig anar ja malalta i no tenia ganes de res. La pista no es movia i no seria pq no s'ho curressin, pk vayaa temazo0s va posar el senyor Meet!! Ets un crack! I ress no sé vaig marxar molt d'horeta cap a casa q cada vgada estava pitj0r Ja anireu valorant els altress buenu k dir dahir ,,,,, pos la gent stava paradissima xddd tan yo kom en xami ens varem fer un fart de animar pel micro i no i avia cullons xdd mans ales butxaques cabronazuss jajaja a part daixo mu vax pasar de puta mare tan adins de cabina kom a fora!!! agrair a tota la peña k cunec k es va pasar ahir x kratters k sense vusatrus no es lo mateix i ara esperar el diuemenge x matar el porc al matadero k allas es liara fort!!!!!pochas nera es lia cullons!!! pd:repasare les sessions i si molen ya les penjare xdd 1 saludo i fins la proximaaaa
Cita de: jocampro en 22/04/07, 09:38:08 amCita de: DJ PARANOYD en 22/04/07, 02:03:42 amespero que us ho estigueu passant de puta mare i que disfruteu per mi que per 2 semana consecutiva em quedo a casona muueeeeeeeeeeeeee em faig gran[/quoteya to deia que et fas gran jejejejeje si si jo campro començoa notar els efectes dela meva edad muueeeeeeeeeeeLa semana que be ja sisgui div a zenon dium a st joan o dill a kratters ja ens veurem no???Martona ai la meva reina que esta malaltona es que no et cuidala gent ya no et deixare sola que no potser que no et cuidin ya et cuidare yo MARTA XQUE FANsuposo que si malparit algun dia que atra caura jeejeje