| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| ***Mascotas de la Peña Makinamania*** |
| << < (708/801) > >> |
| botana:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 10/01/12, 00:24:07 am --- --- Cita de: botana en 10/01/12, 00:15:59 am --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 09/01/12, 23:05:53 pm --- --- Cita de: botana en 09/01/12, 20:46:34 pm ---Dejo 3 fotos de mi enano, mezcla de galgo y podenco ;) --- Fin de la cita --- La Nika també es un creuat Podenc! ;D --- Fin de la cita --- Doncs es molt maca, m'agrada el color del pelatge jajaja :D --- Fin de la cita --- El teu també es molt macu! La meva treu molt de pèl, es del dur i llarg. Sembla la rata de les tortugues ninja jajajajajaja! --- Fin de la cita --- Ai calla, que dolenta jajajajaja. No creguis, el meu és de cabell curt però de tant en tant també li cau el pèl, sembla que estigui estressat xD. |
| Requiem_x_unsueño:
La meva a fet 2 anys ara i es una passada continua sent una malparida, mossega tot nyik nyik nyik m'ha trencat mandos de la tv, es puja a la taula a treure'm el menjar...lo que jo dic una rata dolenta jajaja però quan em mira amb aquests ullets i em dona la poteta prf m'enamora! i la negra m'ha fet regresió amb 6 anys que té la tia, ara es comporta com si tingués 1 any i tot per la gelosia que ha agafat a la Nika...La Samy (la gran) es la més vella i la més bona pobreta meva! |
| botana:
Jajajaja, ai mare no em diguis això, el meu té 9 mesos i sempre ho mossega tot (no sé quants rotllos de paper haurá mossegat ja :'() com estigui així uns anys més... xD. Això si, quant li crido l'atenció, em mira i em comença a llepar... qualsevol continua renyant-lo :embarassed:. Es que de veritat, com per no estimar-los, jo no sé com hi ha gent capaç de malatracar-los i totes aquestes coses, ja s'ha de ser malparit. |
| Requiem_x_unsueño:
Doncs lo que et queda nano, lo que jo et dic, aquetsa te 2 anys ara mateix i flipes t'ho pot dir tot aquell que a vingut a casa meva! Els cordons de les sabates i bambes els he canviat no se cuantes vegades ja...però bueno d'això es tracta d'anar educant l'animal :-[ ningú neix ensenyat! |
| botana:
Si, al cap i a la fi quan adoptem a un animal sabem que aquestes coses acaben passant d'una manera o una altre, pero d'això es tracta, s'ha de tenir paciencia i anar ensenyant-lo de mica en mica ;D PD: Valguem déu amb els cordons de les sabates, espero que el meu no agafi aquesta mania :( |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |