Buenu y va ser kuan la Rous va komensar a valorar les histories de la kripta....

F E S T I V A L I M P R E S S I O N A N T !!!!!!!!!! ES POT DIR MES ALT PERO NO MES KLAR...
De camí kap a la sammer he de dir ke va ser molt entretingut...eh!jajaja
Per Tarragona ya komensavem a veure cotxes am les ales del pont y d'altres discoteques...tothom kap a la sammer ens en anavem!!!
Vam parar a l'area de servei a buscar algo per menjar y estirar una mika les cames.Y un altre cop al cotxe...fent rumb kap el piramide...
Y va ser kuan en Makuy y el Remo amb les seves histories van komensar....
Despres...al cap d'una estoneta mes, vam posar la radio, estaba punxan (raul soto) am el....why em si em!!jajaja vaya tela...Al kap d'un ratet ya estabem al PIRAMIDEEEE!! Y komo no...en el parking ya vam fer una foto,konforme ya estabem alla!!(kuan es pugui es penjaran.....)
Y res kom a dit en Remo tenia ke punxar el Pastis pro no habia arribat y van fer punxar a en Xavi a les 9 y kuan estaba apunt de punxar va arribar en señor Pastis y es va posar ell...vam estar per alla miran el panorama...y es va posar a punxar el Xavi!!vam baixar a la pista y ens vam colocar just davant de tot on kom no estaba tothom del pont...ole ole..kuan en xavi va dir on stan els de katalunya o algu aixi....TOTHOM AIXEKAN LES MANS

...BUFF eske encara ke sexpliki no es pot sentir si no stas alla...UN FESTIVAL!!Kantadetes y kom a dit el remo musika ke actualment sona al pont.Va akabar y ens en vam anar kap al pont ke ens esperaba la festa de l'espuma!!!va star mol be tb.Y res kuan van tancar cap a kaseta ke estabem rebentats!!!!!
Saludar al Remo, Makuy, Xavi y al meu nene Sonic ---->s'ha de repetir!!!!!!!!
Y a tots els ke estaben pel Pont...proxima surtida???Oktopussy & Coliseum gent!!--RoUs_pOnT--