| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| ... |
| << < (5/13) > >> |
| chuka:
de los 80's lo mejorcito depeche mode y U2. |
| CHARLi_82:
--- Cita de: PTT-future- en 18/01/06, 12:05:40 pm --- --- Cita de: CHARLi_82 en 17/01/06, 12:05:42 pm ---Aquí un fanático de Queen. Ya dejaré algunas de sus obras maestras como Bohemian rhapsody o Innuendo, pero más tarde, que ahora debo desaparecer. --- Fin de la cita --- Ja som dos fanàtics de QUEEN!!! per mi el millor grup i amb diferència dels anys 80.. impresionat lo que m'han fet sentir aquests 4 cabrons.. i aixo de que ets el més fanàtic d'aqui el foro, s'hauria de veure.. que jo he estat un aut`ntic sumís de la seva musica... i si, bohemian rapsody és una puta obra mestra, la qual va batre tots els els records de la època... i per si algú no ho sabia, ÉS EL PRIMER VIDEOCLIP DE LA HISTORIA DE LA MUSICA.. i la histaoria és curiosa per no dona temps a posar-la i tampoc és el lloc... felicitats charli pel teu gust musical!! --- Fin de la cita --- :P Em creïa que seria l'unic fanàtic del grup aquí i m'alegra veure que no ès així. Ara ja no m'atreveixo a dir tant. Això mateix, va ser el primer videoclip de la història. Si no m'equivoco, resumint molt, Freddie Mercury va encarregar aquest videoclip a un director de cinema perque el seu tema es poguès difondre a travès de la televisió. |
| alexmakina:
--- Cita de: chuka en 18/01/06, 12:27:39 pm ---de los 80's lo mejorcito depeche mode y U2. --- Fin de la cita --- grandisimas ambas formaciones!! estan desde luego a la altura del gran Queen. enjoy the silenceee |
| PTT-future-:
--- Cita de: CHARLi_82 en 18/01/06, 12:28:56 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 18/01/06, 12:05:40 pm --- --- Cita de: CHARLi_82 en 17/01/06, 12:05:42 pm ---Aquí un fanático de Queen. Ya dejaré algunas de sus obras maestras como Bohemian rhapsody o Innuendo, pero más tarde, que ahora debo desaparecer. --- Fin de la cita --- Ja som dos fanàtics de QUEEN!!! per mi el millor grup i amb diferència dels anys 80.. impresionat lo que m'han fet sentir aquests 4 cabrons.. i aixo de que ets el més fanàtic d'aqui el foro, s'hauria de veure.. que jo he estat un aut`ntic sumís de la seva musica... i si, bohemian rapsody és una puta obra mestra, la qual va batre tots els els records de la època... i per si algú no ho sabia, ÉS EL PRIMER VIDEOCLIP DE LA HISTORIA DE LA MUSICA.. i la histaoria és curiosa per no dona temps a posar-la i tampoc és el lloc... felicitats charli pel teu gust musical!! --- Fin de la cita --- :P Em creïa que seria l'unic fanàtic del grup aquí i m'alegra veure que no ès així. Ara ja no m'atreveixo a dir tant. Això mateix, va ser el primer videoclip de la història. Si no m'equivoco, resumint molt, Freddie Mercury va encarregar aquest videoclip a un director de cinema perque el seu tema es poguès difondre a travès de la televisió. --- Fin de la cita --- si, més o menys.. havien d'anar a un programa de tele, per substitur a davi bowie que no podia anar, i ells tampoc podien o algu aixi..llavors van encargar de gravar el videoclip( cutre, s'ha de dir), perque el posessin en aquell programa.. més o menys aixi!!! |
| chuka:
--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 18/01/06, 12:33:01 pm --- --- Cita de: chuka en 18/01/06, 12:27:39 pm ---de los 80's lo mejorcito depeche mode y U2. --- Fin de la cita --- grandisimas ambas formaciones!! estan desde luego a la altura del gran Queen. enjoy the silenceee --- Fin de la cita --- all I wanted, all I needed.... Wenisimos :) tb desde luego estariam Los front, megabeat, kraftwerk..... |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |