uooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
ooo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaa riuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuu
fills indignes , gosses malignes....... ESTO SE UNDE...
quan el mes de septembre es va presentar la data del qlimax ... ja es veia que es superarien... de moment per la web sembla que superarn lo del any pasat ... i si ho fan.... em poso plorar....
dir que un servidor va tenir la gran puto sort de anar a holanda al qlimax ( no el unic ) , va ser tot una aventura pero va ser INCREIBLE.... mira que porto anys vivin festa i fill com holanda i res i per mi QLIMAX ES EL N 1 ....
doncs aquest any els de qdance ja apuntan directament a la paranoia absoluta... no se que els hi queda x fer... ja veuren...
dir que hi va força gent.. tant de madrid.. com el gran germa " pare friki " JIVO , el mestre lord cross b, el sir ruby i mes trupe... dir que sera tot un plaer anar a holanda i veure cares conegues...
amb ganes de que presentin el puto zany que aquest sera al amu juntament amb pila .. algu ho dubte ?
dir que a la gent que no hi pot anar ... em sap greu... el video es quedar curt ... fill en directe o res....
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXX SCIENCE AND RELIGION...
post data: 40% dle public dle qlimax son nenes rosses , ben vestides i amb ganes... fins aqui podem parlar...
alla vosaltres...
proxim festival : qritime , inqntrol, defqon... quien da mas ?
post data: aqui estem a universos de alla..... a veure si algun dia algu li pots els collons de montar algu aixi .. molt tenen que canviar les coses..
x qualsevol dubte o apuntarse a nous viatge...
[email protected] serveixo com guia i raver x holanda i tambe les zones indignes...
ja tinc ganes de veure la cara den jivo, ruby i cross b com els de la qdance facin lo que es rumoreija que faran aquest any,....
ESTO SE UNDE.................