oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 14   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Indignado con Makination  (Leído 11511 veces)
Dj Snail

Registro: 06-08-03
Buen royete o te meto XD

Email
« Responder #75 en: 10/05/05, 10:37:32 am »

si tete, pero esto es un foro para hablar de musica makina, discotecas makineras y todo lo ke tenga que ver
con la makina.
para los otros estilos, ya hay foros. O subforos.
Almenos asi lo veo yo ¿o no?
Igualmente...creo que cuando alguien dice algo sobre
otro estilo, tanto los administradores como moderadores o incluso
los mismos makineros le contestamos a su duda pero le  recordamos donde está.
Que fluya el buen rollo  ;D
Todos a una!!
^LaMaLa^

Registro: 02-05-05
♥ dj coone ♥ the return (L)

Email
« Responder #76 en: 10/05/05, 10:47:15 am »

Estoy deacuerdo con casi todo lo ke dice nen206 y también con lo ke decís muchos
de vosotros, pero me gustaría añadir una cosa:

En teoría, el lema de todos los usuarios dewww.makination.com   es MAKINA O MUERTE
O almenos lo era cuando yo me registré hace un par de años.
La cuestion es ¿sigue siéndolo?
Para algunos de nosotros si.

Llamarnos abuelos, o antiguos o lo ke keráis.
Pero a mi no me sakéis de la música makina, al igual que muchos de vosotros
llevo defendiéndola desde que me comía los mocos y tengo 22.
Pero es que....joer....
Llegará un día en que este foro se tendrá que llamar www.milestilos.com y el lema será: ¡¡¡ memolatodo power !!!
entonces será cuando se volverá a abrir otro foro makinero y vuelta a empezar.

Que nadie se lo tome a mal...
pero al igual que yo respeto todos los comentarios ya que son vuestras opiniones...
respetar esta, que es la mía.

Porcierto nen206, te aconsejo la franja horaria de radio makination de Jivo
es la única que he podido escuchar "demomento" y todas las veces que la he escuchado, que quieres que te diga....
pell de gallina con lo ke mete el colega.
Possa tota la musica que ens agrada a nosaltres tete.

OLÉ xd
QuimbyDJ

Registro: 20-11-04
WII!!!!!

Email
« Responder #77 en: 10/05/05, 13:49:54 pm »

weno, entiendo lo q dice snail, i yo no soy tan radical. A mi me gustan muchos mas estilos, pero si qiero hablar de esos estilos me voy a otro foro.... aki solo hablo de makina, i si nombro otro estilo es para compararlo con la makina, es decir, esta siempre es el tema principal. El hardstyle tiene la misma relacion con la makina q la q tiene la pachanga con la música clásica, pq esta bien visto poner una hora a la semana de hardtyle en la radio i no estaria bien visto una hora semanal de house?

esta claro, q hay una clara tendencia de relacionar el hardstyle con la makina...

Claro q sí, mu bien dicho. Además q el hardstyle verdadero se pinxa a 33 RPM como se hace akí en Madrid y encima es todo import (pocos temas de Vicente One more time veo q metan). El hardstyle pinxado a 45 RPM no es hardstyle, es algo raro simplemente, es otra cosa q podemos llamar x ejemplo hardbase o como keramos.
CHARLi_82
Visitante

Email
« Responder #78 en: 10/05/05, 17:17:25 pm »

Que nadie se engañe, yo suelo poner la radio Makination y se pone más cosas que no son mákina de las que se están diciendo. Sirva como ejemplo que ahora mismo está sonando el Aikon en la Cueva, es makina acaso? Una hora de hardstyle, hardtrance, hardcore o lo que sea no hace daño, pero este es un foro que apoya la mákina, por lo tanto, porque en su radio suena bastante cosa que no es mákina? Se supone que es una radio makinera, para poner harstyle o cualquier otra cosa que lo hagan en su casa o en un programa más adecuado. No hay que confundir la mákina con el hardstyle. Ya que el hardstyle no os hace daño, yo quiero también mi propio programa, en el cual meteré una hora de reggeaton, a ver que os parece.
SoLDe
Requiem Aeternan Deo

Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible

Email
« Responder #79 en: 10/05/05, 19:05:43 pm »

au ja esta fen exageracions de 10 parell de collons xD clar perke el hardstyle i la makina s'asemblen menys ke la makina i el reggeton aket fastigos xD

si per una puta hora (ke no arriba a la hora) a la setmana  os poseu aixis,  no se ke fareu kuan aneu a alguna discoteca "makinera" xD
Smoug

Registro: 28-04-03

Email
« Responder #80 en: 10/05/05, 19:14:34 pm »

Aviam panades, si no hi ha makina es normal que a la gent no li dongui la gana punxar o posar tot el dia remember, i ojo que jo ho faig, menys algun reaction, algun tall del voragine o alguna produccio del cross-b
dj junai
Visitante

Email
« Responder #81 en: 10/05/05, 19:17:19 pm »

primer de tot treurem el barret davant den MAKINERO BCN , ALEX PUMP DA BASS , JIVO I SANTI RIPPER aixo es donar opinio i argumentar.

anem pel tema que ens ocupa que es llarg. ja que es que fa referencia el meu programa que faig cada dissabte ( CONTUDENZ MUSIC WOLRD ) a la radio makination. primer aclarir que jo aquest dissabte pasat ja vaig dir que faria un especial trance i hardsytle . ja que son estils que magraden , tambe crec que hi ha audiencia que tambe li agraden i sempre en cada programa magrada fer coses diferents i posar coses diferents.

respecte les edicions llargues del CONTUDENZ MUSICA WORLD ( MES DE 2 HORES ) jo sol posar de tot , makina , trance , hardcore ,revival , hardsytle i remember , com no sempre temes que me demana la audiciencia i temes que magraden a mi i temes que poden agradar a la gent. aixo es lo que en respecte ales edicions que son per exemple tota la tarda fins la ( mes 8 hores ).

jo en el seu moment ja vaig dir que el contudenz music world es posaria de tot lo contudent pero centrat el hardstyle , quan es el horari normal de 20.30 -22.00 sol posar hardsytle i algu de trance. ( no se que sigui algun especial remember , com ja ha pasat ) .

tambe magradaria aclarir 4 conceptes. primer de tot la makina es diferent el hardsytle , es cert que aqui es posar a 45 i nomes es posen bases , pero jo el meu programa poso i posare el hardstyle a 150 i no solsament bases  , crec que del 95% del temes que poso aqui no sonen en cap discoteca . a mi actualment la musica hardstyle es la que magrada mes , es la que mo pasu ben posantela i disfruto com un nen petit i ser que ala gent el hardstyle que poso jo li encanta ala gent ( si no sabeu el hardsytle que poso jo , ja TARDEU EN ESCOLTAR EL PROGRAMA )

segon cosa que  magradaria remarcar , crec que en aquest foro hi ha massa tancat de ment o aixo es la impressio que vol donar molta gent ( despres que molt defendre la makina i ens anem a discoteques panxanga o house , es un exemeple ) , jo crec que UN TE QUE SER MES OBERT , per exemple jo com a bon internaute he vist motl foro de trance , hardstyle , hardcore de holanda , i per exemple en foro de hardstyle em vaig sorprendre que parlen de trance i hardocre i techno, sempre ho he pensat que a fora de aqui ( de les nostres terres ) tenen una mentalitat mes obert , potser es un del gran problemes de aqui la mentalitat tan poc obert que te molt gent.

tercera cosa, no crec perque jo posi hardstyle 1,30 al setmana la makina baixa xd . ara com ara la makina esta en coma i ho estar per varius motius ( ja que no es el tema , pero sempre hi acaba sortint ) segons la meva opinio ho esta perque

a) els ambients de les discoteques es una merda ( totes, nomes es salva el pont i al xque en certs dies conttats )
b) no surt res nou ( 4 discos contats bons ) , tota la resta no arriba el minim de qualitat sota la meva opinio
c) falta de recolzament de discografiques i medis publics i discoteques
d) els 3 ultims fan que tot aixo es reloalimenti

ara tampoc es el mon de parlar de com fer que la makina torni a pujar pero ara com ara el tema esta negre peri aixo es tirar tant de remember i altres estils , sigui hardtrance , hardcore i hardsytle , es aixo de clar , NO HI HA MAKINA * ( almenys la suficient )

i el foro makination reflecteix la realitat de com estar la cosa. = NEGRE :(

quarta cosa , jo crec que un tema interesant es que ha de sonar a la radio makination , jo crec que a la radio makination i te que sonar makina i tambe altres estils , tenim que pensar qui escolta al radio makination ? i es el mateix public que va ara les discoteques makineres que apart de makina tambe escotla cantades , hardcore , hardstyle i trance . per tant es logic que la mateix gent que escolta el radio makination li agradi escoltar una mica de tot , es lo que penso , tot i aixi en 24 hores , 7 dies ala setmanes es pot posar de tot , perque jo crec que es posar makina de moltes epoques i tambe convinarho amb altres estils i tambe fer programa de altres estils complementaris de la makina .

tot i aixi crec que a la radio makination es posaria makina si ni hagues mes i de millor , jo ara com ara me tira mes hardsytle holandes per la seva contudencia, fussions i originalitat en temes i per tant es la musica que seguire posant al meu programa i tot aixi  al remember sempre te un lloc especial perque es la musica que vaig viure i tambe es una musica que poso molt el meu programa i tambe poso lo que demana la audiciencia.

per acabar jo crec que en aquest pais tenim mases punyetes , que si hardcore , makina , hardstyle , poser a la gent que cada dia escolta si que en sap la diferencia ( no tota ) pero la gent de fora la makina nomes escolta " xumba xumba " ( com diu el meu germa ). jo soc del que pensa que cada persona te que recolçar lo que li agrada i disfrutar amb lo que fa :)

tambe remarcar una reflexio important A LA RADIO MAKINATION.COM ara com ara es un radio amateur , per tant tothom qui la fa , li dedica molta energia , motl esferç i ho fa perque li agrada i tothom poso una mica lo que li agrada .

jo desde aqui DONAR LES GRACIES al sr jivo, shocker , smoug, sasy , peke ,chupa, alpha , al denon i perque fan un esforç desinterensat i per currarso tant i fer que la radio makination.com tiri endavant .

nota musical: el dia que torni a sortir makina digne jo la recolçare el primer de tots pero ara com ara 4 temes contats.( la resta molt indignes ), de moment seguirent posatn trance , hardcore undergrougnd, harstyle i remember . lo que magrada a mi i tambe a molta gent del foro
ninggdag
Visitante

Email
« Responder #82 en: 10/05/05, 19:50:58 pm »

Em sembla collonut junai, pero tb em semblaria collonut q aquest forum no es definis com un forum dedicat a la musica makina, sino dedicat a l'ambient contundent català....pq aquesta es la realitat.

PD: LAS COSAS POR SU NOMBRE
NeN^206^

Registro: 06-04-03

Email
« Responder #83 en: 10/05/05, 22:00:50 pm »

a mi em sembla molt be Junai q tagradi el Hardstyle pero el q no pots fer es mirar d inculcar els teus gustos a la gent. No se si auras tingut peticions d fer aket programa pero si despres resulta q hi han 15 persones escoltant....
Akesta setmana e escoltat per primer cop una canço q mencanta moltisim, molt! no t res a veure amb la makina i logicament no fare cap post per comentarla, senzillament cada cosa al seu lloc i punt, aixi d facil.
Aki ens conectem per:
1- ens agrada la makina, logicament com a sers humans tenim daltres gustos. Pero si cadascu te q posar al foro daltres gustos musicals l'unic q aconseguirem es q aixo deixi d ser un foro d makina. Aki trobaras gente q li agrada el hardcore, el hardstyl, el house, la pachanga (ni ha un q ho va dir i no es pas dolent), si aki la gent es desplaça pq la resta no tenen dret a fer programes d pachanga a la radio? o d house? clar per la teva regla d tres d q som tancats..... ja se q no es musica contundent, pero tb set pot dir q be q es musica no?i no sa d ser tancat a un estil d musica pq sigui contundent o no....
2- pq es un foro conegut.... tan se val q tagradi la makina o no
NeN^206^

Email
« Responder #84 en: 10/05/05, 22:08:52 pm »

i una altre cosa, a mi no em sap pas greu a nar a discoteques contundents... pero hi ha una cosa q no soporto, i es q em prenguin el pel. Si jo sento dir a X disjocquei :
1-"no pusem mes makina pq no ni ha mes": ---> genial pq deuen posar tota la q hi ha segons akesta frase, dona a entendre q la q hi ha ja la posen no? MENTIRA PODRIDA!!!!! despres posen 5 temes....
2- "Nomes posem el q t calitat" ---> tu mateix junai q hi entens en hardstyl as afirmat algun cop q kina llastima q el hardstyl q sona a X discoteca no es precisament lo millor q hi ha daket estil...
El dia q un dj digui q no posa tanta makina pq ja no lomple tant (com Fraktal, Sistema 3 i demes van fer, encara q no com a djs sino com a productors) akell dia potser tornare a ser mes asiduu a les discoteques... mentrestant a mi no em timen mes
QuimbyDJ

Registro: 20-11-04
WII!!!!!

Email
« Responder #85 en: 10/05/05, 22:19:53 pm »

PORFAVOR, HABLAD EN ESPAÑOL!! Q eske los traductores no traducen ni ostias.
CuRTo

Registro: 23-04-03

Email
« Responder #86 en: 10/05/05, 22:22:27 pm »

El problema es q no se respeta nada, no solo en ste foro, sino en la vida misma xD Todo sta llegando a un xtremo q al final petara por algun lado xDD
Si la mitad d comentarios se hicieran cn RESPETO no se liarian los percales q se montan en la mayoria d posts y sigo pensando q mucha gente se toma el foro d manera muy visceral, calmaros xatines q hay vida mas alla d la makina!!  :D
NeN^206^

Email
« Responder #87 en: 10/05/05, 23:02:04 pm »

desd tu punto d vista tienes razon Curto, pero es q en este foro se falta gravement el respeto a los makineros...
GeNoCiDe

Email
« Responder #88 en: 10/05/05, 23:12:12 pm »

pues despues de leerme todo el hilo, quiero decir q hay muchas q estoy con Nen206, a ver una cosa esta clara la mayoria de discotecas an dejado de creer y de pinchar makina, pq aunque salgan 3 discos con suerte te ponen 1, muchos decis q la makina es mala la actual no? pero es mejor lo q pone??? quiero q maticeis mucho esta pregunta, te llema mas un tema makina de hoy en dia q un tema hardcore actual? o de hardstyle?? los dj's son los primeros q an dejado de producir makina no les interesa se q se machaca mucho a Buenri pq es el dj q mas temas saca, pero q hace Skudero o Metralla? por decir algo?? q temas MAKINA, no los ultimos q an hecho an sacado makineros?? ninguno, vale q el Pont vol 9 es mucho mejor q el Xque vol 10, para mi gusto.
A ver yo soy el primero q ha perdido la ilusion no piso ninguna discoteca makina desde el Makina Legend, de ser un asiduo habitual del xque a dejar de ir, y me considero MAKINERO como el q mas, pero como no me dan makina pues no voy.
Tmb soy de los q piensa q siempre Remember quema, ya q llega un momento q tienes los temas mas q fritos, a ver la situcion es q tanto el publico en general an dejado de querer makina y los dj's tmb, y sige saliendo algo es gracia q aun hay personas q les gusta la makina y pelean por ella.
Ya digo la culpa noes solo de los productores sino el publico no es la primera vez q suena un temazo y bailamos 4 y tienen q tirar de otro royo para q la gente se mueva, asi q los q vivimos la epoca mas o menos dorada pues no nos conformamos con lo de ahora y somos muy exigentes y los q hoy en dia lo viven les parece lo mejor del mundo, yo lo tengo claro tube mi epoca y la disfrute pero es q me jode no poder seguir disfrutando igual, es lo q hay.
david_makinero_bcn
Visitante

Email
« Responder #89 en: 11/05/05, 01:14:23 am »

PORFAVOR, HABLAD EN ESPAÑOL!! Q eske los traductores no traducen ni ostias.

Es que usan catalan no oficial del todo, como palabras abrebiadas, por eso el traductor no te las reconoce.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 14   Ir Arriba   Imprimir