| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Denuncia a DJ SYTO y relación de estas canciones con los "bakalaos" |
| << < (81/83) > >> |
| MaKiNa_CaT:
--- Cita de: Fry en 05/06/05, 21:39:54 pm ---Menudos victimistas, qué gracia me haceis pero bueno... es lo que tiene hablar sin saber. --- Fin de la cita --- no parlis si no saps res de nosaltres |
| Fry:
--- Cita de: MaKiNa_CaT en 05/06/05, 21:41:32 pm --- --- Cita de: Fry en 05/06/05, 21:39:54 pm ---Menudos victimistas, qué gracia me haceis pero bueno... es lo que tiene hablar sin saber. --- Fin de la cita --- no parlis si no saps res de nosaltres --- Fin de la cita --- Si siempre teneis los mismos argumentos y encima todos decis las mismas estupideces, no me hace falta conocer a cada uno en particular. Sois muy simples de mente. PD: comienza la cuenta atrás para ver quien es el primer tonto que me llama fascista xD venga venga! que lo estais deseando! |
| Fry:
--- Cita de: MaKiNa_CaT en 05/06/05, 21:30:50 pm --- --- Cita de: SoLDe en 05/06/05, 21:27:35 pm --- --- Cita de: MaKiNa_CaT en 05/06/05, 21:25:11 pm ---hi ha gent que per no fer, no fa ni pena... pq ha de marxar ell del seu propi país? si els que vau vindre aquí ( dels quals la majoria en sou descendents, i jo en soc una barreja ) sou vosaltres? si no us agrada, us en torneu d'on vau venir. a sobre k us vam acollir quan us morieu d gana... tan de bo passessiu per axo ara --- Fin de la cita --- no cal fer tanta demagogia, per part de la meva mare son andalusos (ben orgullos ke n'estic), l'unic ke penso ke haurien de respectar ke nosaltres no ens sentim espanyols (no cal fer la broma del dni xD ), i ke s'hi volem ser un estat independent no ens diguin terroristes xDDD --- Fin de la cita --- precisament jo en tinc de Murcia... no faig demagògia... es la veritat. almenys q sadaptin, i sino doncs q fotin el camp... i aixo k dius tens molta raó. defenses la teva nació ( sisi x-kalibur, som una nació i amb molt d'orgull ) i et tracten d terrorista.. en fi...la politica d'extrema-dreta d sempre ::) --- Fin de la cita --- Además pimpinela, porque te andas quejando de que te llamen terrorista si tu a todos lo que no sean de Cataluña los desprecias, dices que son fascistas sino piensan como tú o les tildas de extremistas de derecha nada más porque defienden una España plural y sin fisuras. Eres un hipócrita, tú y todos los pimpines como tú. |
| MaKiNa_CaT:
saps el k sen diu una generalització inadequada? doncs tu lacabes de fer en fi, cada cop m'adonu de la quantitat de gent INDIGNE que volta pel foro... no+ ia una cosa kem mereix dignitat i respecte cap a vosaltres, la makina apa, salut i força al canut |
| Fry:
Ves que fácil es callaros. Se os dicen 2 cosas bien dichas y fin, indigne por aquí... indignitat por allá... Ala venga, fuerza al canuto. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |