| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Denuncia a DJ SYTO y relación de estas canciones con los "bakalaos" |
| << < (80/83) > >> |
| Dj Peñafiel:
--- Cita de: Charlas en 05/06/05, 16:21:17 pm --- --- Cita de: djelbe en 05/06/05, 16:13:01 pm --- --- Cita de: SoLDe en 03/06/05, 19:53:17 pm ---olé skizo t'ho has currat xD el duo dinamico akell al final s'ha kedat sol xddd pd1: el catala i el castella son DIALECTES del Llati :ñe pd2: volem marxar d'españa, pero no ens deixeu :-[ --- Fin de la cita --- Pos marchaté, ya tardas, mira andorra te pilla cerca para irte de españa. K incultura por dios!! --- Fin de la cita --- Esactamente,q se pire a Francia,q a algunos parece q le sgusta ya q no sería la primera vez q lo hacen. En fin,con el enseñamiento q tenemos aquí en Catalunya luego salen especímenes como éstos, q le vamos a hacer. ZP Pírate! --- Fin de la cita --- Ese no es el facha del di Canio? |
| MaKiNa_CaT:
hi ha gent que per no fer, no fa ni pena... pq ha de marxar ell del seu propi país? si els que vau vindre aquí ( dels quals la majoria en sou descendents, i jo en soc una barreja ) sou vosaltres? si no us agrada, us en torneu d'on vau venir. a sobre k us vam acollir quan us morieu d gana... tan de bo passessiu per axo ara |
| SoLDe:
--- Cita de: MaKiNa_CaT en 05/06/05, 21:25:11 pm ---hi ha gent que per no fer, no fa ni pena... pq ha de marxar ell del seu propi país? si els que vau vindre aquí ( dels quals la majoria en sou descendents, i jo en soc una barreja ) sou vosaltres? si no us agrada, us en torneu d'on vau venir. a sobre k us vam acollir quan us morieu d gana... tan de bo passessiu per axo ara --- Fin de la cita --- no cal fer tanta demagogia, per part de la meva mare son andalusos (ben orgullos ke n'estic), l'unic ke penso ke haurien de respectar ke nosaltres no ens sentim espanyols (no cal fer la broma del dni xD ), i ke s'hi volem ser un estat independent no ens diguin terroristes xDDD |
| MaKiNa_CaT:
--- Cita de: SoLDe en 05/06/05, 21:27:35 pm --- --- Cita de: MaKiNa_CaT en 05/06/05, 21:25:11 pm ---hi ha gent que per no fer, no fa ni pena... pq ha de marxar ell del seu propi país? si els que vau vindre aquí ( dels quals la majoria en sou descendents, i jo en soc una barreja ) sou vosaltres? si no us agrada, us en torneu d'on vau venir. a sobre k us vam acollir quan us morieu d gana... tan de bo passessiu per axo ara --- Fin de la cita --- no cal fer tanta demagogia, per part de la meva mare son andalusos (ben orgullos ke n'estic), l'unic ke penso ke haurien de respectar ke nosaltres no ens sentim espanyols (no cal fer la broma del dni xD ), i ke s'hi volem ser un estat independent no ens diguin terroristes xDDD --- Fin de la cita --- precisament jo en tinc de Murcia... no faig demagògia... es la veritat. almenys q sadaptin, i sino doncs q fotin el camp... i aixo k dius tens molta raó. defenses la teva nació ( sisi x-kalibur, som una nació i amb molt d'orgull ) i et tracten d terrorista.. en fi...la politica d'extrema-dreta d sempre ::) |
| Fry:
Menudos victimistas, qué gracia me haceis pero bueno... es lo que tiene hablar sin saber. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |