oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Vestax Vs. Technics  (Leído 5946 veces)
Dr. Hyde
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bellaterra
Registro: 05-02-04
There is acid in my brain.



Email
« en: 02/12/04, 23:55:26 pm »

Avui he anat a mirar plats i e anat a dos botigues i man dit coses totalment al reves.
A una man dit k el mmilor plat de mercat era el Vestax PDX-2000 (el del braç recte i el pitch eletronic amb pantalleta)
I en l'altre man dit k era el technics.

Lu millor esk en les dos han criticat el Vestax o l'altre jaja (no s'aclaren)

Jo personalment amb kedo amb el Vestax que es una flipada

Vosaltres kin preferiu?
Coyote
Desconectado

Sexo: Masculino De: KaBuL xDD
Registro: 14-11-02

Email
« Responder #1 en: 03/12/04, 00:26:11 am »

M'imagino la tenda a la que t'han dit això... xque si es la ke em penso, ho han fet perquè els interessa vendre aquest plat (a mi ja m ho van dir fa anys)

És un plat que està força bé, però mai m'ha acabat d convèncer... crec que el Technics...ehem... li dona 1000 patades
a mi també em van fer dubtar fa anys, i em vaig anar informant, preguntant a tots els dj's professionals que coneixia, i tots, absolutament tots em van dir que em comprés els Technics
vaig probar els Vestax... i entenc el perquè em van recomanar Technics tothom
és un plat molt bonic, amb el braç recte, amb pantalleta i tal... pro weno...   ::)

Jo no dubto, i els que em van recomanar els technics a mi tampoc... ara crec que la vaig encertar aquell dia, pero bueno... lo ideal seria que probéssis els plats i agafessis el que et sentissis més còmode, akell serà el millor plat per tu ;)
Dj nabbis
Visitante


Email
« Responder #2 en: 04/12/04, 16:50:58 pm »

yo me kedo kon los vestax..supongo k la tienda k te han dicho k eran mejores era en fidelcolor..( esk a ese tio le ncantan..) yo tengo un vestax y no pasa un solo dia k no me kede flipando de lo bien k va..no solo el motor, k esta de putisssima madre, sino tmb el ultra pitch, k solo lo tiene vestax y va de ptua madre, no tienes k trucartelo ni nada de eso..en serio es la polla..pero si te compras uno, yo k tu me pillaria el modelo k no tiene la pantallita, pk esta muy wapa pero no sirve de na..el contador de bpms mas fiable es el dj!!
Dr. Hyde
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bellaterra
Registro: 05-02-04
There is acid in my brain.



Email
« Responder #3 en: 04/12/04, 21:26:59 pm »

Empat!!!!!!!

Sk jo estic amb el dubte de quin comprarme i necesito consells de la penya!!!!
Acidbeat
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 26-12-02
Treeking


Email
« Responder #4 en: 04/12/04, 22:21:28 pm »

Pos mira x experiencia propia te aconsejaria el numark ttx1, hace 1 año q lo tengo y va d lujo, el precio es parecido al technics m5g, xo tiene además ultrapitch +-50%, reverse y esas pijadas, una construcción muy sólida (13kg) high torque (3´7kg/cm3) y una ululación muy baja d 0´03, no se yo te lo aconsejo estoy muy contento con ellos tengo 2 y ahora me compraré el 3, ni un problemas d pitch, ni descuadres ni nada, un plato profesional 100%, miralo y cátalo a ver q te parece, sino te convence cualquiera d los 2 platos q has mencionado son una muy buena elección tambien
Dj_Darko
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 01-10-02
Yo en estado puro...


Email
« Responder #5 en: 05/12/04, 02:22:24 am »

en las salas tienen technics por algo sera no?? ademas si tu querse pinchar en una sala  si no tienes techniks kosntra akostumbrarte...
Dj ANuBiS
Desconectado

Sexo: Masculino De: Egipto
Registro: 27-01-04
Skudero Mix :$


Email
« Responder #6 en: 05/12/04, 05:40:13 am »

en las salas tienen technics por algo sera no??


por fiabilidad creo yo, pork en cuanto al picht no son tan buenos como otros platos y con el motor pasa lo mismo. eso si luego vas a a una sala k usen teknichs y la jodiste xD
Coyote
Desconectado

Sexo: Masculino De: KaBuL xDD
Registro: 14-11-02

Email
« Responder #7 en: 05/12/04, 12:00:49 pm »

en las salas tienen technics por algo sera no?? ademas si tu querse pinchar en una sala  si no tienes techniks kosntra akostumbrarte...

esasto !
Dr. Hyde
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bellaterra
Registro: 05-02-04
There is acid in my brain.



Email
« Responder #8 en: 06/12/04, 16:45:27 pm »

Pero sk el meu somni no es punxa en una sala, jo el que vui es un plat per casa per divertirme
Jack Overdose
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 20-01-03
the Overdose Experience


Email
« Responder #9 en: 06/12/04, 16:52:05 pm »

casi todos los dj's tienen tehcnics por algo sera. Yo tngo technics y para mi si no son technics no son platos.(se que es radical y tal pero como technics naaaaaaaadddddddddddddaa aaaaaa)
Coyote
Desconectado

Sexo: Masculino De: KaBuL xDD
Registro: 14-11-02

Email
« Responder #10 en: 06/12/04, 16:52:53 pm »

io tinc Technics a casa i m ho passo pipa xD  ;D
Dj Chus
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-09-03
THiS iS NoT MuSiC, THiS iS a TRiP


Email
« Responder #11 en: 08/12/04, 17:22:43 pm »

Avui he anat a mirar plats i e anat a dos botigues i man dit coses totalment al reves.
A una man dit k el mmilor plat de mercat era el Vestax PDX-2000 (el del braç recte i el pitch eletronic amb pantalleta)
I en l'altre man dit k era el technics.

Lu millor esk en les dos han criticat el Vestax o l'altre jaja (no s'aclaren)

Jo personalment amb kedo amb el Vestax que es una flipada

Vosaltres kin preferiu?
jajja vaig estar parlan l disabte durant 45 min am l d la tnda q crec q dius i no parava d fotre a parir a technics xDDDD
Deia q com Vestax res.
Per plats technics o acura. Jo tinc els Acura i cada dia tic + cunten am ells ;D
djberto
Visitante


Email
« Responder #12 en: 08/12/04, 17:45:21 pm »

YO NO CAMBIABA MIS 3 TEKNIKS NI POR 5 VESTAXS Xd
Dj. Dark
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 20-10-03
Dj. Dark & Dj. Ness presents THE DARKNESS TEAM!!


Email
« Responder #13 en: 09/12/04, 22:44:07 pm »

Eyy könîg!!

Com els acura.. RES!! deixat d vestax jejeje  ;)

La kuestio es k ens poguem fotre sessions iguals o millors k les k ens em fotut sempre!!

MAKINA A MUERTE KÖNÎG!!
Dj Shocker
Visitante


Email
« Responder #14 en: 09/12/04, 23:04:17 pm »

Yo no tengo technics tengo unos putos akiyama 1200 de mierda xDDD, pero he probado un wevo d platos, y loq esta claro es q los technics son lo mejor. Ni sikiera los acura me convencen, x muxo pitch 50% y demas, ya q van mucho mas duros q los technics.
Páginas: [1] 2 3   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |