doncs la veritat la nit va ser molt wapo en general , va tenir el seus moments de mes i de menys , pero en general mo vaig passar pipa.
la millo festa? la del bus, deuuuuuu meu , com la va liar la penya del bus, un dels millors bus que he pujat mai , ( els 3 videos que pujare ho demostraran ) i la penya del bus tope wapa i com la liavament cantan totes les cançons a pelo , destacar les dos cantants improvisats del bus.
saludara la penya del bus: la penya del fons, la penya de caldes i tota la penya del makination que som els millorsssssssss

va ser un dia passat per aigua en general , la cua va ser impresionant pero va valguer la pena. el xque esta força ple pero al fet de que plogues va fer que la penya no la lies tant tal com cabria esperar, pero va tenir els seus moments impresionants, aquells moments que dius , dios mio , uoooo has visto eso? es un instante emocioanante
pel que fa el dvd , la consigna era clara , XUPAR CAMARA COM FOS , i aixi jo , en nortesianos i alex smile aixi ho vem fer, esperem que surtim el dvd liantla com a bons xquesianes.
destacar el ueeeeee ueeeeeeeee que fam fer al mig de la pista , va ser la bomba.
pel que fa la musica , makina alkemie , temes den requena , força acids, hartrance i molt molt base dura i hardstyle ( tal com te que ser ).
pel noms dle temes ja hi iha SHOCKER = EXPERT MUSICAL DEL MAKINATION
jo al final de la nit va acabar fet caldo , va ser un dia molt intens ple de emocions .
destacar la presencia de la meva nova camara canon va que va arrasar tant amb les mes de 170 fotos i els 3 videos.
proximament en makination.com
per ultim saludar a tota la penya makiantion i a la penya del bus que sou la millor i com no a la taurina que sempre su curra molts amb els busos , ets la millor i ho saps.
AGRAIR A EN BUENRI EL SALUDO DE LA MAKINATION AL CD DE LIVE AT XQUE , MERCIIII DE TOT COR. FAMILIA PER PRIMER COP EN LA HISTORIA DEL FORO SORTIREM A UN CD EN DIRECTEEEEEEE UOOOOOOOO AIXO ES MEREIX 3 CULETS (_/_) (_/_) (_/_)
AIXO HA SIGUT FAMILIA.
per tota la penya interesada el dia 13 es monta un altre bus aixi que ja tardeu a puntarvos el bus que segur que sera un festival xquesiaaaaaaaaaaa.
el dia 13 mes festa i mes cronica al xqueeeeeeee!!!
* aixo un anunci de un medicament per qualsevol dubte consulteu amb el administradors
** per veure els videos i fotos paciencia
*** per altres dubtes i subborns al meu msn xdd