| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Hasta donde llega el foro?¿?¿? |
| << < (41/90) > >> |
| -RaNDoM-:
Leganés - Madrid [cabezazo] |
| Hath:
--- Cita de: _ArTiKaL_ en 16/01/05, 12:18:42 pm ---yo soy asturianu!!! :D:D lastima k aki no aya un pijo de makina pero weno... por lo menos k ya ay un makinero mas asta la muerte!! (( de xixon para ser exactos)) PuXa La MaKiNa!! --- Fin de la cita --- Bueno, como ya he dicho antes soy de Sant Joan Despí (Barcelona) pero tengo medio corazon en Asturias!! :P Eso si... de la ciudad de la "competencia"... Oviedo!! ;) Asi que cuando voy allí ya somos dos makineros minimo en Asturias :P |
| nena_zgz:
;D ;D ;D ZARAGOZAAAA !!!!!!!!! ;D ;D ;D la kaña maña :D zgz zgz zgz zgz |
| Dj Navarro:
La Palama de Cervelló (Barcelona) |
| mastersystem:
--- Cita de: PTT-future- en 17/01/05, 15:02:22 pm ---Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte. mastersystem: a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero... --- Fin de la cita --- Amb akesta gent hi ha problemes portis o no simbols del k sigui. Nomes cal veure com destrosen el barri amb les seves manifestacions. En fi, suposo k algun dia sentaran el cap. Al meu Dir (gracia) hi ha un chaval k porta la samarreta del aniversari decibelia i un altre (akest ja sembla dels veteranos) k duu camisetes del pont. Pero nose, algun dia mels he trobat jo anant amb la samarreta del foro i no m'han dit ni ase ni bèstia. :-\ |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |