MAKINA > MAKINA: GENERAL
Hasta donde llega el foro?¿?¿?
<< < (40/90) > >>
MaKiNa_CaT:
Castellar del Vallès, Al costat de Sabadell (BcN)
_AnNa__:
y0 de BaLSaReNY (MaNReSa) xDD
_ArTiKaL_:
yo soy asturianu!!! :D:D lastima k aki no aya un pijo de makina pero weno... por lo menos k ya ay un makinero mas asta la muerte!!  ((  de xixon para ser exactos))

PuXa La MaKiNa!!
PTT-future-:
Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.

mastersystem:  a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero...
--•[URI]•--:

--- Cita de: PTT-future- en 17/01/05, 15:02:22 pm ---Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte.

--- Fin de la cita ---
Si que hi vaig, dimarts i dissabte mayormente xD I bueno, portar algo makinero x Gracia es segons com "perillos" depenent de la zona i la hora, jo visc x Gracia Nova (als voltants d joanic i tot aixo) i a mi mai m'han dit res, bé, menys un cop que una parella d'uns 40 anys va dir, has vist que posava en aquella samarreta? makina o muerte blablabla. La zona d rius i tot allo no es un lloc que trobi digne x pertanyer al barri d gracia, molts snobs.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa