| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Hasta donde llega el foro?¿?¿? |
| << < (42/90) > >> |
| MaKinA SpraY:
ARRIBA LOS MAÑICOOOOOS!! LA ALMUNIA, ZGZ |
| ^^XQueSiaNa_18^^:
De SaBaDeLL ;) |
| Nen_Xque_2:
De cornella. |
| Dj Trayo:
de Altea (alacant) |
| ktapulta:
--- Cita de: mastersystem en 19/01/05, 10:39:12 am --- --- Cita de: PTT-future- en 17/01/05, 15:02:22 pm ---Ostia uri, vas al europolis? jo he estat anant durant 2 anys, bueno anat, apuntat pagant com un puta i sense anar, que ja és delicte. mastersystem: a mi per gràcia conya, el que es diu conya per portar alguna cosa makinera presisament no m'han fet.. al contrari, fa moooolts anys, uns 7 mes o menys, vaig acavar perseguit per tot de sharpos i okupes( al crematori tots!!) per portar un clauer d'scorpia... per gràcia no és el millor lloc per mostrar signes de makinero... --- Fin de la cita --- Amb akesta gent hi ha problemes portis o no simbols del k sigui. Nomes cal veure com destrosen el barri amb les seves manifestacions. En fi, suposo k algun dia sentaran el cap. Al meu Dir (gracia) hi ha un chaval k porta la samarreta del aniversari decibelia i un altre (akest ja sembla dels veteranos) k duu camisetes del pont. Pero nose, algun dia mels he trobat jo anant amb la samarreta del foro i no m'han dit ni ase ni bèstia. :-\ --- Fin de la cita --- po yo he estao en conciertos de metal [chikypark]y he llevado camisetas de ID&T y nunca man dixo na |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |