MAKINA > MAKINA: GENERAL
PASTIS i..........Kien era el otro?¿
<< < (30/42) > >>
CHINO:

--- Cita de: adcr en 12/08/04, 12:53:37 pm ---jajajaja,yo de lo k me rio son de los 4 niñatos k hay x aki k llaman makina a 2 pitos puestos al azar a las cantaditas puramente radicaleras (de la discoteka radical no radicales eso faltaba) solo k mas rapido y a las melodias asi rollo bambi de cuando mataron a su madre pero esto k es. me dais verguenza todos vosotros me da verguenza que me llamen makinero y me puedan confundir con personas como vosotros,vosotros no abeis escuxado makina en vuestra puta vida,el david makina este menudo personaje todo un sucesor de miliki sin duda,escuxate algo del 93 al 96 mismo anda y aprende algo. con la excusa de no vivir del pasado os siguen metiendo basura y seguis comiendosla como tal cual,os kejais de los paxangueros y sois los 1º k no teneis ni un apice de personalidad. escuxad MUSICA en mayusculas de posadas,jordi robles,jose antonio,requena,javi golo,sistema 3,thomahouse,silverado y dejar ya de manxar el nombre de la Makina

--- Fin de la cita ---

Clavadisimo......mejor no se podía decir!!!
maddanny:
yo ya paso de opinar, q luego viene todo contra mí xD

PD: pero la ha clavao
Kike AM:

--- Cita de: Maddanny en 12/08/04, 12:54:04 pm ---pero repito por enésima vez, me encantaría q buenri metiera muxa muxa mákina, pq eso fomentaría q los productores empezaran otra vez a darle tb a la mákina, pq el xque mueve muxa gente en este mundillo

--- Fin de la cita ---

Desde luego si Buenri pusiera muxa muxa mákina, otro gallo cantaría.....
dj junai:
3 coses:

DAVID MAKINA: com las clavat , tens tota la rao.

jack overdose: quan rao tens, ja em pregunto de que serveix dir que recolces la makina si nomes fas que criticar i posar a parir la makina actual , no compres ni musica ni vas a discoteques. doncs que serveix? doncs de res! quan rao te en jack

mireu en buenri ara com ara es un dels millors i si punxa el que punxa makina amb hardstyle es perque el public li agrada aixo i si un us agrada us quedeu a casa , aixo de clar. si mi no magrada una discoteca doncs no hi vaig, sino no magrada un dj paso de perdre el temps criticantlo , prefereixo recolçar al dj o temes que magraden.

crack: aixo de mandril era un insult, no ho se pero el david makina te molt rao.

el foro es per donar la opinio i no per posar a parir que tal dj punxi aixo tal dj punxi lo altre.

si el buenir punxa makina actual amb hardstyle es perque al seu public li agrada i per jutjar com esta al perque de ple i la gent com balla jo diria que li funciona prou be.

neox: totalmetn dacord amb tu

jo quan opinu de algun tema tracto d tenirne una mica de idea, jo mai opiniria de tema sense tenirme ni idea com fa molta gent.

SI NO US AGRADA EL ESTIL DEL BUENRI DONCS NO EL BALLEU , NO EL PUNXEU I NO EL COMPREU PERO DEIXEU DE CRITICARLO PERQUE ELL NOMES FA LA SEVA FEINA I RESPECTEU A TANTA GENT QUE SI LI AGRADA EL SEU ESTIL I EL SEGUEIX.

de vegades no entenc com es pot criticar que punxi comercial , lo que vosaltres en diuen comercial, lo comercial es lo que agrada al public majoritoria de ara si makina , o hardcore , i el comercial funciona. i un dj el que ha de fer es fer ballar la pista. aixo de veur ser criticar dj de hardocre perque posa hardcore actual , no se , ho veig una tonteria.

el buenri es un dels djs que posa mes makina i no nomes alkemiens, sino de tot tipus, i es un dj que mes la recolçar, si no us agrada la makina que punxa doncs mira , hi ha gustos per tot, doncs escolteu una altre cosa.

si no us agrada no perdeu el temps criticant. simplement aneu escoltarlo lo que us agrada.

perque sera que els " antibuenri" mai van al xque , mai compren cd del xque i mai el veuen punxar, seria logic per despres com poden opinar?

familia qui cada persona que recolçi el dj que mes li agrada, a mi hi ha molts djs que no magrada el que punxen ni com punxen i no per aixo estic cada post fontelo a parir. de vegades penso perque la hi ha gent de aquest foro el criticar tant?

sera que no hi han djs que posen makina i hardcore comercial , o bases pildos o temes del pildos o temas de makina dolents de veritat i encanvi no sels hi diu res. perque sera?

una altre cosa preocupan es la manca de respecte per opinions en aquets post , tothom te la seva opinio i sha de respectar sigui per be o per dolent mentre es digui en respecte , i cap opìno es millor o pitjor , tindra mes o menys rao i mes o menys argumentacio pero tothom te la seva
ciriliox:

--- Cita de: junai en 12/08/04, 13:25:46 pm ---3 coses:

1) DAVID MAKINA: com las clavat , tens tota la rao.

2) perque sera que els " antibuenri" mai van al xque , mai compren cd del xque i mai el veuen punxar, seria logic per despres com poden opinar?

3) sera que no hi han djs que posen makina i hardcore comercial , o bases pildos o temes del pildos o temas de makina dolents de veritat i encanvi no sels hi diu res. perque sera?

--- Fin de la cita ---

1) Si, el xque 9 y el pont 8 son igual de makineros. Sisisisisi...

2) Et contradius. Dius que  a qui no li agrada el rollo buenri xque que no hi vagi i ara et queixes de que no hi van xDDD

3) Jo crec que pildo precisament molts fans no té
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa