| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Decibelia Flaix un jueves kualkiera indignacion por el Makination. |
| << < (12/13) > >> |
| -=( DjNaRkO )=-:
--- Cita de: fliu en 05/08/04, 21:05:15 pm ---otra vez a destrozar clasicos, no al remix hardcore del overflow, no a kualkier rmx >:( --- Fin de la cita --- desde leugo... a DESTROZAR.... iwal q el News 2003 de David max... Pf... esto da ASKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'( :'( :'( |
| dj sprite:
xa mi gusto las mejores producciones makina las saca requena desde saddem music!habeis escuchado o pinxado la cancion BEGINNING OF THE END del requena?xa mi un tema muy bueno!!!! Asi q a ponerse las pilas y hacer buenos temazos MAKINA!!!!!!!!!! ;D |
| alpha_dct:
--- Cita de: dj sprite en 10/08/04, 08:56:12 am ---xa mi gusto las mejores producciones makina las saca requena desde saddem music!habeis escuchado o pinxado la cancion BEGINNING OF THE END del requena?xa mi un tema muy bueno!!!! Asi q a ponerse las pilas y hacer buenos temazos MAKINA!!!!!!!!!! ;D --- Fin de la cita --- Esta clarisimo que este año el productor que ha sakado mas maxis de calidad ha sido el señor rolo de eso no hay duda :) esperemos que el año que viene el siga mejor que este año y otros productores se pongan las pilas. |
| dj junai:
a veure a veure , que jo cosa no deriva cap o no toca. lo que va dir el buenri no ho hagues dit si molta gent de aquest foro no es deixes el respecte i la educacio en el calaix del armari. tothom pot dir la seva opinio pero daqui a fotre a parir el tema i tenir mania persecutoria a mi no magraden que es facin temes amb poca qualitat o nula i es facin per vendre aixo no ho defensare mai , tot el contrari , ho criticare. hi ha productors que han fet temes comercials i de casi nula o poca qualitat segons la meva opinio i aquest no es el cas de producte alkemie. qualsevol persona que escolti el tema amb paciencia i un parell de cops de donara conta que els temes alkemies tene una qualitat mes que sobrada, et podran agradar o no , els ballaras o no , pero de qualitat si en tenen. chino: respecte el tema de flaix, pel que jo se nomes sona al xque 9 i el remix del senyor de los anillos. ciriliox: tu com ja saps a mi el hardstyle em torna boig , potser es una febre de aquest any i daqui un temps j a sem passara xdd( no ho se xddd) pero aixo no treu que defensa la makina a mort, com moltla gent de aquest foro, potser ens difereix la forma que ho fa cada u. jo defenso alkemie perque son un temes que magraden i no magrada que posin a parir a coses que magraden i que defenso. igualment he defensat en requena i en ruboy i en fran diaz quan sels ha criticat. i no em refereixo a criticat construcitives sino a critiques destructiques i gratuites. a veure si aprenen a dir les coses em propietat i amb respecte sino no anirem a parar en lloc |
| CHINO:
--- Cita de: junai en 10/08/04, 13:06:56 pm --- a veure si aprenen a dir les coses em propietat i amb respecte sino no anirem a parar en lloc --- Fin de la cita --- Pues ya está Junai....aki todo el mundo defiende lo le gusta, y ya está. Uno no tiene más respeto por estar de acuerdo contigo, ese concepto k t kede clarito de una santa y puñetera vez. Lo veas como lo veas, el presente del Xque es el momento más vergonzoso de la historia de la sala. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |