oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: xque actual vs xque antic  (Leído 6928 veces)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #60 en: 10/08/04, 23:57:27 pm »

vosaltres diuen que la gent dle xque ho ballo tot i que si pose un tema i la gent es defesa tope no vol dir que li agrada i jo em pregunto si posen un tema hartrance i ningu el ball que vol dir doncs? es una reflexio.

respecte el tema del panorma actual, hi ha molt maneres de fer que aixo millori pero la gran majoria de nosaltres nomes podem aportar el nostre gra de sorra, jo viag tot el que puc per recolçar la makina i tot lo que es el ambient makinero actual. vaig tot el que crec per fer que aixo vagi a mes i mai em rendeixo per motla gent que em digui que aixo esta mort i aixo sabava, no crec el que em diuen, penso defenso fins la mort. per aixo defenso la makina actual ( la de qualitat) perque sense makina actual , la makina estaria morta.

ara si que es fa makina comercial de poca qualitat: per exemple els temes de pildo son de baixa qualitat i nomes fa el mateix que feia fa anys , aixo qualsevol persona que els hi escolti ho pot escoltarho , nomes es una opinio pero si per exemple escoltes una tema den cesar, ruboy o en requena pots escoltar que hi ha un esforç darrera , una qualitat de sons i una manera de fer coses noves i aportar coses noves.

jo crec que hi ha motla gent que te mitificas els temes del pasat i te que com MOLTES RETICENCIES de escoltar makina nova , del xque 2004, jo escolto tots els temes sense cap prejudici.

si un tema cantat magrada doncs magrada, i si un tema de hardcore es impresionat doncs ho se. jo em deixo esl prejudicis al pati de colegi xd

MOLTA GENT HAURIA DE ESCOLTAR EL TEMES AMB NOVES ORELLES I SENSE PREJUDICIS. PERO SUPOSO QUE US ENTENC UNA MICA ,PERQUE SI UN US AGRADA RES DEL QUE FAN ARA, LO ACTUAL JA PASEU DE ESCOLTARLO I SI ALGUNA VEGADA HO ESCOLTES TENS TANS PREJUDICIS QUE JA NOMES PER AIXO JA NO TAGRADA.
FRNETIK
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 23-02-04

Email
« Responder #61 en: 11/08/04, 00:11:15 am »

vosaltres diuen que la gent dle xque ho ballo tot i que si pose un tema i la gent es defesa tope no vol dir que li agrada i jo em pregunto si posen un tema hartrance i ningu el ball que vol dir doncs? es una reflexio

Vol dir k la gent es conforma amb lo k n'hi ha, y k la majoria del public k ara escolta Makina ni sap ni s'ha preocupat en saber k vol dir la Makina. La makina per a ells nomes es una forma de pegar-se la festa cada cap de setmana. Per mi, i per molts la Makina era una forma de viure i de pensar. Et proporcionaba uns sentiments. Ara no, ara per a molts MAKINA=ALCOHOL Y DROGUES
Abans les drogues no eran la fi, sino el mitja.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #62 en: 11/08/04, 00:21:56 am »

frenetil: dos coses , primer sacaben les forces per escriure xdd es broma

ara en serio: jo conec gent ara i he conegut gent abans que la makina nomes era drogues i alcohol. i tb he conegut i conec gent ara que la makina es un sentiment. ( com ara jo)

nomes una cosa que el altre dia em van dir, si vas a un lloc i no et prens cap mena de droga ilegal o legal i no to passes va , ja pots plegar i anarte  a casa. perque no to pasaras be de cap manera

CHINO
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 29-10-03
Aprendizaje eterno


Email
« Responder #63 en: 11/08/04, 09:45:54 am »

Vamos a ver,

Junai, con todo el respeto t digo k sigues dando todos los argumentos k precisamente contradicen al sentido k tiene la mákina. Da la sensación k a la gente le hacen tragar un determinado producto, y a fuerza de repetirse y repetirse les acaba entrando....en fin...eso es pura comercialidad, lo mismo k durante años hemos criticado del resto de estilos k se valían de emisoras y otros medios para comerles la olla a la gente, k a base de repetirse luego ya la cantan como borregos.
Precisamente eos no existía en el mundo de la Makina, y nos enorgullecíamos de pegarnos cada finde un festival con música inigualable en ningun otro lado...de vez en cuando se podía repetir alguna mezcla, pero la gracia de las sesiones es k cada semana oías temas nuevos, temazos, k por capricho del dj kizá no volvías a oir hasta al cabo de una buena temporada.

Culpa de ello desde luego la tiene el público actual, k kizá no tienen la fortaleza auditiva suficiente para no sucumbir a lo fácil, y ala, como borregos a bailar.
Pero tb la tienen los djs, porke antes no hubiesen entrao en este juego....kizá los viernes de Megatron en el 96 hubiese sido más rentable meter...k sé yo, pachanga...pero ahí estaban P&B con su musicón y su famosa frase "familia, somos pocos, pero los pocos k somos, somos los mejores", ESE ES EL SENTIMIENTO, esas son las ganas, la fiesta, el sentido clandestino de la mákina....ahora ya han olvidado eso, importa más la caja k el desfase.
Por supuesto, está clarísimo k jamás se repetirá lo k ocurrió en Cataluña y Valencia durante todos los años 90, esa década kedará para la historia como la década de la fiesta.
Pero aunke ello haya acabado, no hay porke resignarse y olvidar eso, yo creo k aun kedamos unos cuantos con muchas ganas de guerra, por eso (he insisto) se me ponen los pelos de punta cuando veo k el Xque se ha vuelto tan y tan pasteloso, de verdad, es k no hay por donde cojerlo....Y junai, no me hace falta ni ir para saberlo...primero, porke llevan meses igual, nada me indica k hayan cambiao, y los comentarios de la gente sobre las sesiones son exactamente siempre los mismos.
Y en fin, alguna cinta ha caido en mis manos de estas últimas semanas....y de verdad...no sé, es k es super-pasteloso hasta llegar incluso a empalagar....y no digas k no Junai, k en la cinta se oyen un huevo de comentarios de P&B kejándose de k la gente no la lia...asi k.....

¿el problema es k la gente no la lia con el hardtrance? Yo diria k es k el público de ahora no la sabe liar con nada
dj junai
Visitante


Email
« Responder #64 en: 11/08/04, 13:20:59 pm »

chino bcn: al public de ara no li agrada el hardtrance , nomes som 4 gats els qui agrada el hardtrance. que el public de ara no la lia em res. aixo es mentida i tu ho saps.

jo tinc la sort de anar moltl de festa i taseguro que parlant de discotecques makineres al public ara la lia amb el hardcore melodic i la cantades makina, oi tant que la lia , nomes cal haver anar al decibelia o el festival de piramide.

chino bnc: si no tagrada al xque actual no hi vagis, ja mas donat tot tipus de arguments i he entes que verdaderament no tagrada el xque actua, doncs aixo no vagis, aixo de simple, ves un lloc on tagradi la musica i la festa i deixar estar en pau el xque i tots el xquesians que si li agrada el xque actual.

a mi no magraden moltes coses ni moltes discoteuqes i no mestic tot el dia criticant i simplement no vaig. si vols un consell fes el mateix.
CHINO
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 29-10-03
Aprendizaje eterno


Email
« Responder #65 en: 11/08/04, 13:24:42 pm »

chino bcn: al public de ara no li agrada el hardtrance , nomes som 4 gats els qui agrada el hardtrance. que el public de ara no la lia em res. aixo es mentida i tu ho saps.

jo tinc la sort de anar moltl de festa i taseguro que parlant de discotecques makineres al public ara la lia amb el hardcore melodic i la cantades makina, oi tant que la lia , nomes cal haver anar al decibelia o el festival de piramide.

chino bnc: si no tagrada al xque actual no hi vagis, ja mas donat tot tipus de arguments i he entes que verdaderament no tagrada el xque actua, doncs aixo no vagis, aixo de simple, ves un lloc on tagradi la musica i la festa i deixar estar en pau el xque i tots el xquesians que si li agrada el xque actual.

a mi no magraden moltes coses ni moltes discoteuqes i no mestic tot el dia criticant i simplement no vaig. si vols un consell fes el mateix.

Perdona, pero en eso digo lo mismo k Frenetik, yo si voy seguro k me lo paso bien, porke yo a estas alturas me lo paso bien hasta en el patio de mi casa, pero es inevitable k metamos presión para intentar k al menos una parte de la esencia siga viva. Si todos callan ya no habrá solución.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #66 en: 11/08/04, 13:26:41 pm »

com sempre pagines i pagines de discusios per arribar en lloc

al final acabem discutiin jo , en chino bcn i en frnetik per arribar a cap lloc tothom defensa la seva opinio. aixi que cada u vagi on li agrada.

tanco el post
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |