MAKINA > MAKINA: GENERAL
Pq se baila asi el HARDCORE?
<< < (12/15) > >>
PTT-future-:
Aixo de que qui balla d'una manera mes agresiva, és el mes chungo i bullero també és relatiu, quan jo començava a sortir, i més avans, els chungos eren els que ballaven com si repartissin cartes( baile que jo encara faig), i els mes pijoteres i tal ballaven amb les dos mans agafades al darrere( baile que encara faig), i els mes fiesteros pos botant, botant i botant( baile que encara faig)... pos res, ya tà!!
mastersystem:
Tens rao PTT, les aparences solen enganyar....el problema principal es la falta d'espai penso jo, perque com ballis importa tres pepinos.
Muri Deejay:

--- Cita de: meRcHe en 28/07/04, 13:05:41 pm ---
--- Cita de: Muri Deejay en 28/07/04, 00:20:07 am ---un colega mio de la uni q estuvo hace un tiempo en holanda me dijo q en locales donde metian hardcore habia parejas q lo bailaban del rollo "rebeldes del swing" xDDD

--- Fin de la cita ---

q es eso d rebeldes dl swing? xD describelo plz xd

--- Fin de la cita ---

ES UNA PELICULA DONDE UNOS BERLINESES BAILAN SWING Y SE PICAN A VER KIEN SE LO CURRA MAS AHI HACIENDO FILIGRANAS CON SU PAREJA DE BAILE MIENTRAS LOS NAZIS INTENTAN ACABAR CON LOS GARITOS DONDE SUENA SWING PQ DICEN Q ES MUSICA DE NEGROS. ESTA BASADA EN HECHOS REALES Y ESTA BASTANTE ENTRETENIDA  ;D
PTT-future-:
la falta d'espai de la sala, i el mental també..jejee perque avans la gent sortia amb una predisposició diferent, chungos sempre hi han hagut, i SEMPRE diré que als d'avans èren moooolt pitjors que els d'ara, pero es que ara la gent surt de festa amb mes ganes d'aparentar, de ballar donant la nota perque vegin que ets un chul·leres que bacil·la a la gent, no sé.. potser és que amb l'edat vas veient les coses desde un punt de vista diferent, pero em quedo, en diferencia amb tot el que envoltava la festa d'avans( tipus de bailoteos, rollo entre la gent, desfaçada en general, drogues.. vaja tot, pero aixo ja no és d'aquest post, ni res...) APA SIAU!!!
Dj_Dytu:
Nadie esta diciendo que dejen de bailar asi, al contrario cda uno como kiera, solo kerisa saberlo, si era x gsto personal.. por deshogarse.. Q no hayan malos rollos gente ! Enga a liarla xD!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa