primer dir un parell de coses.
primera ara com ara al xque no aposta pel hardcore , pero es un estil de musica totalement respectable i que te molts seguidaors, me de un sa deixat la educacio a casa parlan de aquest estil , cosa que esta mal feta , sempre sha de parlar amb respecte de tots estils , aquesta es la idea.
la filosofia xquesiana mai ha sigut constant ,ha anat canviant al llarg del temps i depen del temes i de la gent, ara funcionen els temes de makina cantats i les bases hardstyles , aixo no ho dic jo , ho dic el public del xque , i aixo es un veritat imparable , sino aneu al xque , algu que vagi al xque ho sap.
molta gent pens que la makina alkemi no es makina? cada u te la seva opinio , jo penso que si i molta gent pensa com jo i cada finde va al xque en ves de anar a ballar salsa i house , i va tot el finde de festa a escoltar i ballar makina i quan escolti qualsevol tema made in alkemi li encanta i sempre que posen algun tema al alkemie al xque=pista del reves i no nomes al xque sino tema al pont , kontrol i al mesi.
potser a molts de vosaltres no us agrada pero els temes alkemi agraden i molt

respecte al filosofica hartrance del xque , el que fa fer mes conegut al xque va ser les recopilacions nacions i el xque 6 , aixo ho ser per experiencia , i no el hardtrance , la epoca del 96-98 el hardtrance va ser un estil massiu dins el mon makinero gracies en part el senyor frank trax i el seu hardtrance made in hamburgo , pero ara com mort els seus seguidors som 4.
el pastis molts cops posa aquesta musica i per desgracia no funciona, ara com ara hi ha poquisima al xque actual que li agradi , es la realitat.
kmpos : vaig ser jo qui li va dir en pastis i encara ho segueix pensant , la musica del passat esta molt be pero es te que tirar endavant i escoltar musica del futur i pasarho be.
respecte al fet de portar alguns djs de hardcore , la seva acceptacio depen del public i si funciona o no .
respecte el bodylotion i el the wall dont be moved , 2 himnes al xque , sempre posen la pista del reves , 2 temes remeber , i pilotaços al xque i qui no vulgui veure es que no veu mes enlla de la seva mirada
jordi-l: oi tant que es pot defensar , tot es pot defensar.
us a agrada o no alkemie es makina!