despres de poder descansar tot el dilluns i dimarts ara fare les valoraciones.
despres de treballar tot el finde i al final viag poder anar al xque de pur miracle. la veritat les coses com son , gracies el guille , gracies nano ,Sagrattttttttttttt cony!
dir que vaig pujar al cotxe amb en ruben , guille ,kadabra, la bomba tot el cami quin pertidon de cul xddddddd la bomba al viatje sen va fer cur i tot .
jo quan vaig arribar esta en pastis a cabina punxant makina i amb algo de hardstyle.
nomes arribar vaig intentar poder gravar les sessio del dia 5 , dir que gracies al sepi que sap com es la taula vaig poder gravar la sesio i com no en david pastis que sempre so curra i em posa les meves facilitats per fer aquestes coses
a les 3 i pico es va posar en dany bpm, va humillar, xdddddd a tota la gent que diu que no encaixava , dir que va posar la pista del reves i de sobres el que la va liar mes , sota el meu punt de vista. ( * numero de mans i aixecades,)
dir que en dany bpm va fer tota una demostracio de qui es o on esta ! i te tot el que es mereix.
despres va tocar hardtrance i edm , dir que vaig poder escoltar del dayfk que feia la tira de anys que no escoltava i aquells temes bonzai que poca gent els posa.
com a valoracio musical em trec el barret a la VALORACIO DEN SHOCKER , sobren paraules. aixi que no cal dir res mes
4 o 5 apunts
jo despres de la sessio vaig parlar amb el pastis i vaig se jo qui li va dir que no es pot viure dle passat, matitzem aixo!!!!! .
a veure aquesta musica remember sigui makina , revival o hardtrance esta molt be i a mi personal magrada xque tot i esta rebentat de treballar al hospital no vaig parar de ballar, pero senyors no es pot viure dle pasat . el que es te que fer es punxar musica actual i sino no hi ha que tagradi o que tagradi tant com la pasat , doncs es fa i tema solucionat.
JO DESDE AQUI TRENCO UNA LLANÇA ES QUE ES PUNXI MUSICA ACTUAL SIGUI QUINA SIGUI ( DINS ELS ESTILS HARDS )
mes petits comentaris, respecte el nivell den pastis m, jo crec dissabte va estar molt be , feia molt mesos que jo no el veia tant be. desde el primer momemt es notava les ganes i esforç que feina per mostrar el maxim de si mateix i jo el poc temps que vaig poder estar a cabina em viag donar conta que sho va currar.
va fer moltes mescles a 3 plats , canvis a 3 , scratchos , mescles rares.i cada cop que posava un temon aixecava la pista.Per mi un dels millors dies den david.
ultim petit comentari : jo em vaig fixar una cosa , a molta gent encara li segueix agrandat el hardtrance i sobretot a gent jove que no va viure la esplendor hardtrance al nostra pais i aixi significa que aquesta musica encara no esta morta

com a apunt personal tb matitza que quan sona un tema comercial de hardtrance tothom balla pero quan sona un poc conegut son poques les mans aixecades.
PER ULTIM COMENTAR A LA FRASE QUE VA DIR EN PASTIS, va dir que la rollo de abans no es pot comparar amb el dara i per aixo es tirar tant de la import , ho aixo vaig entendre.
jo punxo en cd i punxo el que magrada i dir que punxo makina i pero tb magrada molt la import i dir que estic dacord , per desgracia , amb la afirmacio den pastis
a veure si es tornen a fer temons ,bases i hardtrance i makina , tanta i de tanta qualitat com abans , a veure ara si que sen fa de makina de qualitat i tb sen fan de temon pero no tants com abans pero aixo molta gent tira del remember , es la meva humil opinio.
nota mental: el pastis es un dj que es preocupua molt molt pel seu public i xque hi ha hagi bon rollo a la pista
SALUDAR A TOTA GENT QUE CONEC QUE ES MOLT I COM NO AL CHINO QUE MEL ESTIMO MOLT I FELICITARLO