MAKINA > MAKINA: GENERAL
seguro ke es por la makina??
<< < (2/23) > >>
tHe HaRdCoRiAn:
A ver mentiria si dijera k no m ofendo, pk si k ma tocao, xo si go manteniendo todo lo k digo.
Ademas, si la fiesta fuera Makina solo, no habria dixo nada, xo el hecho que sea makina&hardcore yo creo k ya implica que ciertos deejays tendran k estar no?
Xo x eso no m picao :D
PTT-future-:
No acavo d'estar d'acord amb les vostres opinions, ja que el programa del juan cruz, abarca més estils que no solament la makina, també hi ha hardcore, progresiu, cantadetes... hi ha més diversitat a part de la makina... que consti que jo soc makinero al 100%.. pero si ho mires de manera abjectiva, i si és l'aniversari del decibčlia, hi han de cabre els estils que surten en el programa... es la meva opinió!! sobre qui vé a punxar, jo també hagues inclos més DJ's makineros i no tant coneguts, pero jo personalment, si hagues fet una festa d'aquestes magnituts, també hagues portat els meus amics DJ's.. TAJS, VOLTIO, MIKITO,CHINO,SINCRO, PELLO, RICARD... etc... i és normal, el cruz a portat a qui més es coneix i als seus amics.. algun problema? jo crec que cap.. tothom té els seus cercles d'amics i coneguts i tira cap a casa.. es la meva opinió... sobre portar al pucho, ho veig molt bé, no crec que sigui piloteo, no sé com punxa aquest senyor, pero és ben coneguda per tothom, la seva tasca en el mon de la makina, al poder crear un portal en el que ens podem reunir tots, no?
ho dic, és la meva opinió, encertada o no, es un altre cosa...

PTT
JESUCRISTO:
Molt ben dit PTT. Qui no portaria a coneguts seus a punxar? En fin yo no veo mal el cartel, lo más seguro q no vaya pq no me atrae mucho pero me parece buena fiesta para todo tipo de gente.... Esta muy bien el cartel si mirais los MADs (richard, jhony bass, neil, oelart, ricardo F, alberto tapia, ...) tanmpoco es plan de quejarse...

Ademas Juan Cruz ultimamente dicen que se porta con el foro.
CHINO:
Yo desde luego el cartel no me atrae nada, ni mucho menos este tipo de eventos, k son cualkier cosa menos una fiesta....solo hay masas de gente, nińos, garrulos y djs haciendo el paripé. Respecto a la mezcla de estilos: mejor eso k el megaplec, en eso de acuerdo, aunke insisto, hardcore y público catalán...bufff..mala mezcla.
Dj DooM:
si lo veo venir, cuando pinche el more se va a liar una k no te kiero contar... yo lo siento pero cuandp pinche el me piro pa fuera o algo porke va a haber ostias pa comprar y vender xDDD
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa