oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: El xque antes de que lo cerraran.... :( :(  (Leído 31057 veces)
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #375 en: 03/08/04, 13:26:47 pm »

Despues de leer lo que e leido i hablar con los que fueron esos años, contesto sin pensarmelo:

NO.
SergiXque
Visitante

Email
« Responder #376 en: 03/08/04, 13:29:18 pm »

que pasa que el xque actual no es el autentico xque?
a mi mencanta llegir histories del passat , pero hi ha molta gent que aprofita per frote parir el xque actual quan hi ha motla gent que li agrada
es veritat chino si que mels he llegit el missatges teus, alguns dignes de llegir i rellegir molt cops

junai el xque actual no és ni el 5% del xque anterior.... és inevitable comparar encara q akest posts es per parlar del passat.
PTT-future-

Email
« Responder #377 en: 03/08/04, 13:37:43 pm »

JUNAI referent a la pregunta que fas. El xque actual, NO es l'autèntic xque... quan es parla d'autèntic es fa referència a l'original, i si ens fixem bé, l'unic del xque actual que es conserva, es el nom, els Dj's i l'ubicació, fins i tot l'estructura de la disco a cambiat.. per tant, el xque actual, si, es el xque.. pero no l'autèntic...
apologia de drogues? avans el xque i drogues anàven junts, pots estar d'acord o no, a favor o en contra.. pero era la realitat, estavem en una època de efervssència quimica, i tot era intrínsec, si fins i tot desde cabina, et trovabes rebent una dossis quimica, o els comentaris més que sabuts desde cabina.. a menjar-so tot, teniu les butxaques massa plenes.. i que cony, ja els noms dels DJ's, era el resum i esperit perfecte del que et podies trobar al XQUE? PASTILLES I BON ROLLO.. si el dj party hagues punxat avans encara seria mes perfecte el nom.. pastilles, bon rollo i FESTA.. el resum perfecte del xque..
dj junai
Visitante

Email
« Responder #378 en: 03/08/04, 13:42:41 pm »

ptt: sempre dona gust llegir el teus missatges que son de educacio impresionant.

respecte aixo del que quin xque es el autentic , aixo depen de cada persona , pero pensa que el xque del passat mai no tornar , nomes en remembers pero no es el mateix.

al xque ara es diferent del abans , cada u li agrada el seu , jo em quedo amb el de ara

jo el finde pasat mo vaig pasar molt be .
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #379 en: 03/08/04, 13:48:25 pm »

respecte aixo del que quin xque es el autentic , aixo depen de cada persona , pero pensa que el xque del passat mai no tornar , nomes en remembers pero no es el mateix.

No señor, el XQue autentic es el que es, i no depen de la persona. Un billet fals ho es tan per mi com per tu.

jo el finde pasat mo vaig pasar molt be .

y? Aqui no es parla de si t'ho pases be o malament.
PTT-future-

Email
« Responder #380 en: 03/08/04, 14:00:43 pm »

Gràcies per recalcar la meva educació gramàtica.. refrent al tema xque, trobo perfecte que hi hagi gent que trobi el xque actual millor que el d'avans, ara, que el d'ara es l'autèntic.. llogicament tothom defença el que li agrada i coneix, molta gent potser el 80 % de clients actuals del xque, no van viure el xque pre-redada, és per aixo que creuen que l'original es l'actual, per gustos colors.. NOMES FALTARIA!!, pero jo soc d'aquest que pensen que temps passats sempre son millors, i que segones parts mai son bones.. el producte original sempre serà l'autèntic, el que tingui l'esperit d'il·lusió i frescura.. crec que el fallo del xque va ser tornar a obrir amb els cambis que hi van haver, s'hagues pogut muntar un altre historia a un altre lloc, també apartat de les grans urbes.. i que continues tenint l'esperit clandestí i privat d'anguany, amb aixo no vull dir que no vull que estigui obert el xque, ni molt menys, pero l'esperit del xque, de l'autentic xque, va morir i va quedar pel record fa 4 anys... es la meva opinió!!
un exemple clar i MOLT chorra.. els pobles de la costa brava, son presiosos, no? a tots ens agraden.. i pensem que son els autèntics, pos segur que els iaiets et diran que fà 40 anys SÍ que èren els autètincs, pero que amb l'especulació i edificació i turisme( o sia, entrada del negoci) s'ha tirat a perdre l'esperit d'aquells pobles desconeguts fins aleshores.. pos aixo li passa al xque, avans el xque era un lloc inigualable i encara no estav pervertit pels diners ni el " turisme".. ha passat de ser com un begur o tossa de fà uns 40 anys, en un platj d'aro o lloret...
rec_69

Registro: 02-04-03

Email
« Responder #381 en: 03/08/04, 19:47:58 pm »

Yo no viví esa epoca, es mas, hace poco mas de año i medio que voy al xque, pero solo con leer los comentarios de los xquesianos de antaño, y escuxar las cintas, para poder decir que el Autentico Xque fue antes de la primera redada. Lo que le hizo famoso y le ha hecho estar donde esta, por lo tanto como dice Elemento, el autentico fue ese i no depende de nadie, por muy bien que se lo pase ahora...
dj evil
Visitante

Email
« Responder #382 en: 04/08/04, 18:52:47 pm »

weno decir q yo no soi muy asiduo al xque , pero la ultima vez q fui q fue el aniversari....solo decir q baile dos mezclas : la d miachel sambello, i la d it's a dream. Mirando las mezclas, probablemente m gustaria más lo d antes q lo d ahora pero x la edad no pude asistir. Solo decir q la gente q antes havia ido al xque i aora son krpas i tal...no quieren volver....xq sera ? xq se an pegado la fiesta de la seva puta vida ?? ( probablemente si subiesesn aora se llevarian una buena decepción,para mi que se piensan q ahora es = q antes.... )
dj junai
Visitante

Email
« Responder #383 en: 04/08/04, 22:37:52 pm »

apeticio de molts usuaris , que dic? no , a peticios de dos usuaris del foro makination : yurima i elemento que man demanat que claves aquest post pel seu valor a quan les anecdotes del xque antigues. la qual cosa he estat dacord

NOTA DEL MODERADOR.

AQUEST POST ES PER EXPLICAR ANECDOTES DEL XQUE I COSES QUE TINGUIN A VEURE AMB EL XQUE ANTIC , COSES I ANECDOCTES EXCLUSIVES ABANS DEL QUE XQUE TANQUES.

I PERQUE AQUEST POST NO ES PERDI EL CLAVO.

PER COMPARACIONS XQUE ACTUAL VS XQUE ANTIC JA HIHA POST CREAT PER AIXO. SISPLAU MAKINATIONS , CADA COSA AL SEU LLOC.

1 ABRAÇADA
PartyBoy

Registro: 20-04-04
DomingoSeEscribeCon"R"!!!!

Email
« Responder #384 en: 05/08/04, 21:32:10 pm »

Jo he arrivat a la conclusió d k el xque ja no és el k era degut a diferents factors. Com ja explicat en 1altre post sobre la "globalització" d la musica, k consisteix a la tendència cada vegada més comercial d la muscia, vull recalcar k akesta no és l'unica cosa k ha fet k el xque ja no sigui el d'abans. Segons he llegit x aki, l'estructura del local no és el mateix, i moltes altres coses k han canviat del xque no són el mateix. Cadascú ho pot jutjar com ho vulgui, xò en general no és ni millor ni pitjor. És diferent. També estic d'acord k el xque actual continua triomfant xq com han dit x aki, el 80% (i crec k més) dels xquesianos k hi són presents a la sala, no han viscut l'època anterior, entre ells jo. xò es k tenim k ser conscients k sobretot ha canviat la època i els temps en k vivim. El d'abans mai tornarà, i es k akella época, segons diuen, venia marcada x 1moviment apològic d les drogues i la "moda" d la festa makinera, cosa d degut a la comercialització d la musica, això ha anat cap a la baixa.

Si abans hi havien uns festivals am penya sense samarreta enmig d la pista i hi havia molt més desfase, jo crec k la musica no té tota la culpa, i la barreja d tots akests factors han originat el canvi. K ara la penya no es foti merda, vagi am samarreta i no pilli els desfases d'abans?? No és culpa d ningú ni d la musica. És culpa dels temps actuals. K ara la musica sigui més comercial?? La culpa no la té ningu en concret. També es culpa dels temps actuals. També vull deixar clar k la culpa no la té cap persona. Cal entendre k p&b ja no tenen 20anys i k ja no són els típics desfasats k eren abans, sinó persones fetes i "con la cabeza asentada". K jo recordi, no només el xque ha sofert tal canvi. Akest canvi ha passat am totes les sales, i clar k en 1determinat moment poden trobar a faltar lo d'abans, xò ens tenim k adaptar als nous temps i no ens keda cap més remei.

I defenso la idea d k el xque anic és l'original. X mi, l'originalitat és l'inici d les coses, i com aixo no hi ha res. Xò el món és canviant i les coses s'actualitzen, o sinó et kedes estancat i no avances.

Perdò Junai x parlar del xque actual xò és k volia deixar akesta marca en el post del "xque actual vs xque antic" i l'has xapat. X no començar la polèmica 1altre cop, no obriré 1altra vegada 1post, oks?? Vinga noi!! 1abraçada!! :) :D
PartyBoy

Email
« Responder #385 en: 05/08/04, 21:36:36 pm »

cosa d degut a la comercialització d la musica*, això ha anat cap a la baixa.

Aclaració: kuan em refereixo a comercialització d la musica, parlo en àmbit general i no només d la makina.
PartyBoy

Email
« Responder #386 en: 05/08/04, 21:45:55 pm »

Perdò Junai x parlar del xque actual xò és k volia deixar akesta marca en el post del "xque actual vs xque antic" i l'has xapat. X no començar la polèmica 1altre cop, no obriré 1altra vegada 1post, oks?? Vinga noi!! 1abraçada!! :) :D

Uy!! Perdó!! M'he empanat!! El post k as xapat ha sigut el dl "Acerca dls posts dl makination". 1000disculpes!! Enkra k l'ambient dl post dl "xque antic vs xque actual" està 1mica caldejat xq ja s'ha tornat a desviar totalment el tema am la tonta discursió de l'idioma, i crec k ja no pinta res el meu comentari allà. I jo també n'he format part d'ella, aixi k també em dono la culpa. Ayyyy!!!! Mai canviarem!!!! ;) :D
Dj. Wisp

Registro: 01-08-04

Email
« Responder #387 en: 05/08/04, 21:55:02 pm »

Hombre pos un poquillo de enbidia si q da  ;D pq la gente q a poio ir al xque en el 97, 98, ... q era cuando se acian temas q eran buenisimos q eso si q son temas :o ;D bueno i aver si algun veterano podria poner algo en el foro
eeennnngggaaaa aariibaaaaa geeentteeeee viva la maquina ;D 8)
NeNaJ

Registro: 10-08-04
>> LºVe & LºVe << 27/11/2005

Email
« Responder #388 en: 10/08/04, 02:17:59 am »

VaYa JALeo se ha montado con Las opiniones de Estos Xquesian@s eee!! HaBer yo La verDad ke no soy mucho mucHo pk he comenzao Hace poco cn to esto, pero eL XQue de antes por cm lo pinTais mucha peÑa estaba mu bien si, pero ke kieres ke te diga  >:( NO CRITIQUEIS EL DE AHORA >:( , pk tu vas a otroS la0s.. y el amBiente de los xqueSianos es eL MeJoRCiTo ke se pUEde encontrar eeHH!! ke eso de x eJemplos Si te empujan pues perdona y toh eso, mira siempRe  Ha HabiDo  y siemrpe Habrá gente ke buske en ese momento  malos rollos o gente amable ke te diga un Perdon e incluso de ese pekeño empujon salir una nueva amistad sabeis?.. asik.. no digamos tmp cosas ke no son! soBre eL tema musicaL pues mira cada uno le a toCao una ePoca y sobre gustos no hay nada escrito!!!  SimpLemente  ::) PASTIs & BuenRi  :-* siempre seRán uNiCos anTes y aHora y DESPues! tSé..  ;D bueno.. nose ke Mas iba a poner me emocionao y toH xDD  :'( x'D  pues bueno saLudos pa Todos los xquesianos y xquesianas de ahora y de antes!!!! ;)
DaBiZz NRG

Registro: 12-05-03
ejem..

Email
« Responder #389 en: 10/08/04, 14:53:09 pm »

Me basta con ver q en el dvd del live at xque esta todo lleno d crios. Tambien tienen derecho a pegarse sus buenas fiestas y disfrutar del xque igual q cualquier otra persona.

A mi lo q me preocupa es q a esta gente q carece d conocimientos suficiente sobre la makina se le esta inculcando un estilo no-makina pasandoselo por el colador de xque records bajo el nombre de makina, entonces es por esto q el futuro lo veo un poco negro.

no se si me he explicado, si alguien no entiende lo q quiero decir no tengo ningun problema en vovler a explicarselo
Páginas: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 30   Ir Arriba   Imprimir