| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Comunicado DJ INVI |
| << < (2/5) > >> |
| Charly el Sectario:
muchas gracias por esas horas de baile y musica. q tengas muxa suerte :) |
| PTT-future-:
Ostres Invi dec tenir telepatia o quelcom aixi. Aquesta tarda estava pensant en tu i en el fet que ahir vas estar a la 92 del Pont i pensava en just el que has dit aqui, en com canvien les coses de quan ets un "xaval" i disfrutes al 100% aquestes coses i vius la festa al maxim a quan et vas fent gran i l'essencia es perd i estas alla punxant mes per obligacio i pretenent passar-ho be que no disfrutant de veritat. Han passat les epoques d'anar a punxar i fotre's la festa al maxim i emborratxar-se i mes coses i passar-ho genial ha anar 30 minuts abans, maxim 1 cubata punxar, mirar rellotge i marxar. Quan ets un professional 100% d'aixo encara, o que ho disfrutessis al maxim, pero arriba un moment que ja no omple i fa mandra. Millor deixar-ho o fer-ho moooooolt de tant en tant. Gracies pels moments donats! Una abrassada als 2!! |
| pitiforlife:
pues nada INVI espero que por lo menos disfrutes tus ratos en casita a cara perro o entre colegas pinchando unas horas para por lo menos mantener la " llamita " de esto aunque sea interiormente. vender los vinilos ni se te ocurra eh? jajaj saludos!!! ;) |
| màquina catalana:
Aquest és el definitiu? |
| DJINVI:
--- Cita de: màquina catalana en 17/12/12, 12:20:36 pm ---Aquest és el definitiu? --- Fin de la cita --- Com he dit, si es que t'has llegit el text que he possat, no tanco la porta a tornar dintre d'un temps. Pero necessito desconectar dels plats perquè estic buit de motivació. Jo això ho faig per gust, no per calers. Si visques d'això no ho deixaria, em fotria i continuaria, pero tinc la gran sort de que ho faig per disfrute propi, pero si ja no hi disfruto quin sentit te continuar? Quan torni a divertirme... tornaré, si. Pero no se quan pot passar, un any, 6 messos, 2 anys, mai... No ho sé. Espero haver aclarat els teus dubtes. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |