Començo aquest comentari REITERANT que únicament es mera opinió personal i que no va amb cap sentit d'ofendre ni faltar el respecte a ningú.
Soc el nº de vip 294 i porto 6 anys venint a Pontaeri, i mai, MAI, havia vist una cosa així.
El que vol la discoteca és montar la millor festa possible amb el millor ambient del món, fent les màximes ganàncies possibles. Aixó es fàcil d'entendre, està clar. Vet aquí la meva opinió personal:
Heu montat una festa increïblement guapa i trallera, amb un repertori de "mestres de la música" d'infart, però; perquè contractar a tants Dj's i despilfarrar tants diners quan alguns d'ells realment no s'aprofiten?
La meva opinió i motiu de queixa (cosa rara en mi) es el tema S.Grabuge. Perquè contractar-los, portant-los d'Alemania o França (ara estic confús), deixan-vos els calers (perquè no seran barats, això també és fàcil d'entendre) i portar-los en primícia, i posar-los a punchar a la sala '92

??
Em sembla molt trist per què esteu destrossant una possible gran nit màgica de residents + S.Grabuge a la sala gran i els heu empaquetat a la sala '92 com si pensséssiu que poca gent els escolta, doncs aquest pensament està mal encaminat. Tots es mereixen una oportunitat, pero una de debò, no una a "mitg gas"..
Una respectuosa salutació a la direcció Pont Aeri. Ens veiem el 19 people!