| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Cómo estáis actualmente?: (En paro, trabajando, estudiando) |
| << < (6/56) > >> |
| MackineRO:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:01:54 pm ---Llavors es un altre cosa, de totes maneres jo també ho faria :laugh: --- Fin de la cita --- Luego si tienes un accidente laboral, ves a reclamar. |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:28:58 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:01:54 pm ---Llavors es un altre cosa, de totes maneres jo també ho faria :laugh: --- Fin de la cita --- Luego si tienes un accidente laboral, ves a reclamar. --- Fin de la cita --- Prefereixo guanyar diners d'una forma o una altre per mantenir a la meva família que no presionat per la merda de l'Estat, no son ells els que ens estafen cada día? Perque jo no puc fer-ho també? |
| MackineRO:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:44:22 pm --- --- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:28:58 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:01:54 pm ---Llavors es un altre cosa, de totes maneres jo també ho faria :laugh: --- Fin de la cita --- Luego si tienes un accidente laboral, ves a reclamar. --- Fin de la cita --- Prefereixo guanyar diners d'una forma o una altre per mantenir a la meva família que no presionat per la merda de l'Estat, no son ells els que ens estafen cada día? Perque jo no puc fer-ho també? --- Fin de la cita --- Tú haz lo que te de la gana, solo digo que si tienes un accidente laboral, que no te quejes. |
| Requiem_x_unsueño:
--- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:46:33 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:44:22 pm --- --- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:28:58 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:01:54 pm ---Llavors es un altre cosa, de totes maneres jo també ho faria :laugh: --- Fin de la cita --- Luego si tienes un accidente laboral, ves a reclamar. --- Fin de la cita --- Prefereixo guanyar diners d'una forma o una altre per mantenir a la meva família que no presionat per la merda de l'Estat, no son ells els que ens estafen cada día? Perque jo no puc fer-ho també? --- Fin de la cita --- Tú haz lo que te de la gana, solo digo que si tienes un accidente laboral, que no te quejes. --- Fin de la cita --- I qui ets tu per dir-me que no em queixi? |
| MackineRO:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:52:55 pm --- --- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:46:33 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:44:22 pm --- --- Cita de: MackineRO en 19/12/11, 15:28:58 pm --- --- Cita de: Requiem_x_unsueño en 19/12/11, 15:01:54 pm ---Llavors es un altre cosa, de totes maneres jo també ho faria :laugh: --- Fin de la cita --- Luego si tienes un accidente laboral, ves a reclamar. --- Fin de la cita --- Prefereixo guanyar diners d'una forma o una altre per mantenir a la meva família que no presionat per la merda de l'Estat, no son ells els que ens estafen cada día? Perque jo no puc fer-ho també? --- Fin de la cita --- Tú haz lo que te de la gana, solo digo que si tienes un accidente laboral, que no te quejes. --- Fin de la cita --- I qui ets tu per dir-me que no em queixi? --- Fin de la cita --- Pues vale quejate, a mí que me cuentas xd |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |