|
 |
« Responder #105 en: 26/03/11, 20:18:37 pm » |
|
Pos wno al final se ha sabido el veredicto si se confirma nuestra asistencia o no, i al final... Nos vamos a la Defqon!!! entrada + vuelo en el bolsillo!!!! ooooooooh siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii!!! toooooooooooooma castanyaaaaaaa familieeeeeeee!!! 
Que sou de cabrons i jo no me enterat de res!!! ara me la tindre que jugar!! a veure si tenc sort!! agafeu el pack complet o nomes entrada??
Benvingut al club dels que el dia 9 posarem tota la carn a la graella
|
|
|
|
 |
« Responder #106 en: 26/03/11, 22:29:53 pm » |
|
Pos wno al final se ha sabido el veredicto si se confirma nuestra asistencia o no, i al final... Nos vamos a la Defqon!!! entrada + vuelo en el bolsillo!!!! ooooooooh siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii!!! toooooooooooooma castanyaaaaaaa familieeeeeeee!!! 
Que sou de cabrons i jo no me enterat de res!!! ara me la tindre que jugar!! a veure si tenc sort!! agafeu el pack complet o nomes entrada??
Benvingut al club dels que el dia 9 posarem tota la carn a la graella 
No em queda de altre xo ja voreu com tindrem sort jajajaja!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #107 en: 27/03/11, 03:24:28 am » |
|
Un servidor asistera per terera vegada consecutiva al Defqon.1 !!!! he pesigat lo entrada i lo vol (kin tortosi mes bo k tinc jejeej)
dons bueno ara nomes falta k tinguem bon temps xD
The Dark Defender ets el Uri no??? defqon segur, decibel es fara el posible, qlimax... espero no tenir que comprar ni vol ni hotel, ja que tenim k esta visquen alla jajajajajajajaja
|
|
|
Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #108 en: 27/03/11, 17:14:17 pm » |
|
Un servidor asistera per terera vegada consecutiva al Defqon.1 !!!! he pesigat lo entrada i lo vol (kin tortosi mes bo k tinc jejeej)
The Dark Defender ets el Uri no??? defqon segur, decibel es fara el posible, qlimax... espero no tenir que comprar ni vol ni hotel, ja que tenim k esta visquen alla jajajajajajajaja
k diu lo senyor sabatot! aixi m'agrada k aprengues a parlar tortosi! xD, xec! scoltam una cosa ara s'ha d'intentar pisigar l'antrada x a lo decibel eh!
|
|
|
GORBACHOV
Usuario Legendario
Registro: 01-04-07
Trance4Life
Email
|
 |
« Responder #109 en: 27/03/11, 19:05:49 pm » |
|
coño, pero ya han puesto a la venta las entradas y se han agotado  No era pa el 11 de abril cuando las sacaban o algo asi??? joder, pues si es así otro año habrá que quedarse con ganas de Defqon, y optar por Decibel, Dominator o Sunrise Festival xD
|
|
|
|
 |
« Responder #110 en: 27/03/11, 19:57:08 pm » |
|
Bé, m'agrada el detall de la Qlimax, aquesta és l'actitud jajajaja Gorbachov, las ponen a la venta el día 9, lo que pasa que hay gente hábil y afortunada, otros nos la jugaremos más adelante xd
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #111 en: 27/03/11, 21:17:24 pm » |
|
|
|
|
xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #112 en: 27/03/11, 21:39:33 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #113 en: 27/03/11, 21:57:05 pm » |
|
k diu lo senyor sabatot! aixi m'agrada k aprengues a parlar tortosi! xD, xec! scoltam una cosa ara s'ha d'intentar pisigar l'antrada x a lo decibel eh!
xec un pla digne es costa rica + decibel. Habiam si ens hi posem i pesiguem lo pack de costa rica i tornem dijous o divendes directes a holanda, fem un decibel digne i el dilluns a curra pensant amb les bones vacanses k me fotut XD o bueno depen de com no tornu a currar i ja hem kdo alla, aixo ja depen del uri jejeje Uri actitud es l'unic k no hem falta jaja
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #114 en: 28/03/11, 13:00:31 pm » |
|
xec un pla digne es costa rica + decibel. Habiam si ens hi posem i pesiguem lo pack de costa rica i tornem dijous o divendes directes a holanda, fem un decibel digne i el dilluns a curra pensant amb les bones vacanses k me fotut XD o bueno depen de com no tornu a currar i ja hem kdo alla, aixo ja depen del uri jejeje
Uri actitud es l'unic k no hem falta jaja
jajajajaja xec! no sigues tarambana lo k astas dient es una puta barbaritat, si ancara nse kuan tinc vacances! pensa k abans de la defqon tenim una visita a lloret!
|
|
|
|
 |
« Responder #115 en: 28/03/11, 17:54:39 pm » |
|
xec un pla digne es costa rica + decibel. Habiam si ens hi posem i pesiguem lo pack de costa rica i tornem dijous o divendes directes a holanda, fem un decibel digne i el dilluns a curra pensant amb les bones vacanses k me fotut XD o bueno depen de com no tornu a currar i ja hem kdo alla, aixo ja depen del uri jejeje
Uri actitud es l'unic k no hem falta jaja
jajajajaja xec! no sigues tarambana lo k astas dient es una puta barbaritat, si ancara nse kuan tinc vacances! pensa k abans de la defqon tenim una visita a lloret! 
Tu auras de fer apollo per comprar les entrades, q quant mes gent siguem fent qua millor!! parlem el vespre
|
|
|
tomas hardcoriano
Registro: 08-10-07
MOH 2010 (L)(L) UN FESTIVAL ASI TE CAMBIA LA VIDA
Email
|
 |
« Responder #116 en: 28/03/11, 20:48:49 pm » |
|
como habeis consegido las entradas ya? lo digo pa el año k viene k tengo intencion jeje
|
|
|
|
 |
« Responder #117 en: 28/03/11, 22:12:12 pm » |
|
Bueno, esta noche confirmamos unos cuantos + si todo va bien
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #118 en: 28/03/11, 22:17:52 pm » |
|
Bueno, esta noche confirmamos unos cuantos + si todo va bien 
a ver si teneis suerte!! i nos juntamos unos kuantos!
|
|
|
|
 |
« Responder #119 en: 28/03/11, 23:18:07 pm » |
|
|
|
|
|