oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 48465 veces)
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #255 en: 31/01/11, 13:29:33 pm »

Pos wno senyors apartir d'avui ya se pot començar a contar los dies k falten x a fotre lo puto despegue! xD

o sigue k mooooooooooolt bon dia familieeeeeeeeeee i benvinguts novament al club de la desesperacio!!! oooooooh siiiiiiiiiii! :D
Krlos

Registro: 25-12-03

Email
« Responder #256 en: 31/01/11, 13:39:58 pm »

De aquí nada ya estamos haciendo el checking  ;D
Jacob_ MOH

Email
« Responder #257 en: 31/01/11, 15:22:41 pm »

i dspues comiendo las ensaimadas de mallorca! xD
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #258 en: 31/01/11, 16:58:37 pm »

Me dejareis un trozo digo yo??? jajajaja jacob tenc ganes de liarla bona amb tu jajajaja agafarem la ensaimada i em de lligar amb les asafates jajajaja!! 19 dies!! ;D ;D ;D
Jacob_ MOH

Email
« Responder #259 en: 31/01/11, 18:27:15 pm »

Me dejareis un trozo digo yo??? jajajaja jacob tenc ganes de liarla bona amb tu jajajaja agafarem la ensaimada i em de lligar amb les asafates jajajaja!! 19 dies!! ;D ;D ;D

Mallorca! voras tu com la liarem parda, iwal fotem mija volta x culpa dels dos! xD
mallorca_pont

Email
« Responder #260 en: 31/01/11, 23:35:02 pm »

Mallorca! voras tu com la liarem parda, iwal fotem mija volta x culpa dels dos! xD

JAJAJAJAJAJAAJA ens maten si donem la volta x la nostra culpa [quemar] [discusion] xo aixo de tirar un poquet la canya amb un troset de ensaimada no estaria malament ::) ::) ::) :P :angel: dies queden dies quines ganes de botar i de cerveses belgues JUDAS Y LOFEL (crec que es diu)

P.d: Acab de veure que els e-tickets estan SOLD OUT...hi haura moltes coxinotes!!! :P :P ;D
Jacob_ MOH

Email
« Responder #261 en: 01/02/11, 00:02:55 am »

no mos mataran, sino k al iwal mos tiren en paracaigudes! :D i a vore si podem anganyar alguna asafata x a k vingue al reverze

P D: tinc lo dubte de com asta lo berenar - sopar, junai! pika a l'ajuntament d'Anveres x a vore si mos dixen fer la paella al mig de la plaça major! jajajaja
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #262 en: 01/02/11, 20:33:16 pm »

Comença el compte enrere companys...tic tac.., queda oficialment inaugurat el club de la desesperació  :'( ;D

Per cert, ahir xerrant amb en Manso den Launes, vem estar comentant tema quedada berenar-sopar/previ al festival, i ho veiem una mica massa complicat, entre que som massa gent (+ de 30), que les portes del festival obren a les 20:00h., i hi ha alguns que duran un altre ritme, ja que la majoria dels que volem Dissabte al matí (super madrugón) lo seu seria matí donar un vol per amberes anar a dinar doreta, fotre C.in a l'Hotel, i intentar descansar el màxim per la tarda, això nomes els que volem dissabte...bueno aquesta es la meva intenció, si alggú es vol apuntar.

I tema quedada; Jo proposaria de que cadascu dini/breni (brenar-sopar)..etc on sigui, i això si, diem una Hora I Lloc de quedada per anar tots junts cap a la Reverze! Per exemple, quedar tots a les 20:00h. a la porta/Hall de l'Hotel on estigui hospedat algú de nosaltres, lo seu seria l'Hotel que mes aprop quedi del festival. Bueno, a veure com ho veiem. -Digni5!

P.D. Algú a trobat barret de palla color groc foforito? jo a veure si vaig a mirar aquesta setmana!

Krlos

Email
« Responder #263 en: 01/02/11, 21:41:15 pm »

Yo también veo mejor que cada uno meriende/cene donde le venga en gana y nos evitamos males de cabeza buscando sitio para tanta gente y que todo el mundo esté contento.....

Y lo de quedar a cierta hora para ir todos juntos perfecto,menuda colla nos juntamos!!  ;D
NiT@

Email
« Responder #264 en: 01/02/11, 21:52:50 pm »

cenar todos juntos estaría bien, pero es lo que decís, somos muchos, demasiados, y a ver quien tiene cojones de reservar en algun restaurante de por ahí.. xdd si.. será mejor que cada uno coma a su royo!

lo quee el tema cena? sobre que hora pensais entrar?
Krlos

Email
« Responder #265 en: 01/02/11, 21:56:06 pm »

será cuestión de hacer merienda/cena para entrar a primera hora.
Jacob_ MOH

Email
« Responder #266 en: 01/02/11, 21:57:47 pm »

Comença el compte enrere companys...tic tac.., queda oficialment inaugurat el club de la desesperació  :'( ;D

Per cert, ahir xerrant amb en Manso den Launes, vem estar comentant tema quedada berenar-sopar/previ al festival, i ho veiem una mica massa complicat, entre que som massa gent (+ de 30), que les portes del festival obren a les 20:00h., i hi ha alguns que duran un altre ritme, ja que la majoria dels que volem Dissabte al matí (super madrugón) lo seu seria matí donar un vol per amberes anar a dinar doreta, fotre C.in a l'Hotel, i intentar descansar el màxim per la tarda, això nomes els que volem dissabte...bueno aquesta es la meva intenció, si alggú es vol apuntar.

I tema quedada; Jo proposaria de que cadascu dini/breni (brenar-sopar)..etc on sigui, i això si, diem una Hora I Lloc de quedada per anar tots junts cap a la Reverze! Per exemple, quedar tots a les 20:00h. a la porta/Hall de l'Hotel on estigui hospedat algú de nosaltres, lo seu seria l'Hotel que mes aprop quedi del festival. Bueno, a veure com ho veiem. -Digni5!

P.D. Algú a trobat barret de palla color groc foforito? jo a veure si vaig a mirar aquesta setmana!

perdona?¿ xo lo club de la desesperacio, esta vegada li ai donat yo la pistolada de surtida! xD a vore si astem mes antentos picha pendejo! :D

P D: Wey! tornarem a fer festa regional mexicana?¿ ;)
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #267 en: 01/02/11, 23:21:31 pm »

estic d'acord els k viatgen disabte i matienen, i volen dinar pronte i despres fer migdiada pos k descnasens per a la nit jeje, el resto igualemnt els k siguesem farem un dinar/brenar per la tarde abans de entrar a la reverze. ya k som 2 grups ( la colla del sanx i el fleki i la meva amb el krlos) de gent k anem el divendres a anveres i ya el divendres per la nit esterm junts fen lo mansoooo i fotenmos birres per alli.

llavors ki tinge temps i vulge igualment anar a fer lo mansoo amb natres pos millor jeje mes riurem tots junts per la tarde el disabte voltant per anveres menjant i fotenmos birres.
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #268 en: 01/02/11, 23:23:24 pm »

será cuestión de hacer merienda/cena para entrar a primera hora.

yo tio prefereixo fer una menjada sobre les 4 de la tarde o les 5 com si fos el dinar perke aixi a les 8 entrar a tope i no estar amb la panxa plena sino despres no puc beure ni ballar ni res. k trobes???
mallorca_pont

Email
« Responder #269 en: 01/02/11, 23:29:12 pm »

Jo tmb trobo que es lo seu anar seperats al sopar-berenar, xq entre que hi ha gent que arriba molt prest el disabte i jo almenys voldre fer una bona migdiada si em de entrar a les 20h.

La meva proposta x els que arribam el disabte demati es dinar damunt les 12 algo sencill i rapid aixi a les 2 podem estar dormint al hotel unes 4 horetes fins les 6 dutxa rapida establir punt de trobada qui vulgue menjar alguna cosa que o fasi rollo mcadonalds o burger i despres BIG meating point tots els que som i anar poc a poc a la reverze!
Páginas: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 30   Ir Arriba   Imprimir