oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 48660 veces)
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #120 en: 05/01/11, 00:51:32 am »

Veus l'Edu sempre pensa amb segones ;D Millor anar vestits de Osos Amorosos així sempre pot fer-lis abraçades give me a hugggggggggg filles  :angel:
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #121 en: 05/01/11, 02:01:31 am »

yo ya tengo mi diseño de camiseta mas o menos hecho. Ahora me falta hacerlo en photoshop q me lo baje ayer para hacerlo a maxima calidad  ;D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #122 en: 05/01/11, 02:55:19 am »

avui que estabem sopant al japo del lin, li he dit el myself que m'agradaria anar d'osso amoroso i tirarme sobre la gent. Seria tan gran.
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #123 en: 05/01/11, 13:06:53 pm »

avui que estabem sopant al japo del lin, li he dit el myself que m'agradaria anar d'osso amoroso i tirarme sobre la gent. Seria tan gran.

I seria genial que entre uns quants alcéssim al fill ( a lo manteo), amb els braços ben estesos, i que la gent el fes rular per sobre ( a lo marea) de punta a punta de l'estadi, seria molt epic, segur que fins i tot sortia a l'aftermovie oficial! així doncs que -FILL!, ves procedint ja amb tema disfressa, no to pensis mes, si es complicat trobar-la o ferla, hi ha el plan B que es de Bugs Bunny, i el C de Reno xd! Segur que triomfaràs com ningú, sobretot amb les filles, donant abraçades amoroses, amb magrejos múltiples inclosos jjeej! ;D ;)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #124 en: 05/01/11, 14:37:06 pm »

es el cami de la llum, veig que haig de procedir. Podria anar d'ossito i portar una samarreta de barcelona hard raver i una bandera. Crec que entra 30 que serem em podrieu aixecar no?
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #125 en: 05/01/11, 15:37:17 pm »

ESTEIS LOCOOSSS!!! jajajajajajaja, jo ja tinc el meu vol BCN-BRU a les 6:45 amb vueling aixo ja estar agafat a un preu sorprenent  :o :o i ara em falta tancar un parell de flecos per veure com o feim el divendres!! ::) ::)
The Makinero loco

Menos cabrones i mas fiesta joer

Email
« Responder #126 en: 05/01/11, 19:00:38 pm »

ESTEIS LOCOOSSS!!! jajajajajajaja, jo ja tinc el meu vol BCN-BRU a les 6:45 amb vueling aixo ja estar agafat a un preu sorprenent  :o :o i ara em falta tancar un parell de flecos per veure com o feim el divendres!! ::) ::)

Jo proposo el divendres anar a fer uns kebats i unes birren a cal junai, i ja despres circula cap a bcn, i pajarear una mica per alla i derecta al aeroport. Basicament empalmar. El Junai no voldra, pero total el reverze te grada i ja sap on es kdara  ;D ;D no t'enfadis oso amoroso, k fins k no demostris el contrari o puc dir XDDDDDD. Per cert tas plantejat la calor k pasaras si vas vestit aixi????

Apa sa mallorki porta bones ensiamdes, i si pot ser un cd amb les fotos i vidios de la qlimax 2009 ;)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #127 en: 05/01/11, 19:58:25 pm »

es el principal problema que li veig. Al final crec que anire de barcelona hard ravers, pantalons de basurero i l'armilla groga tunnejada
dj junai
Visitante

Email
« Responder #128 en: 05/01/11, 20:07:33 pm »

respecte al pla de divendres, s'ha de pensar bè que es fa. Ja us dic que empalmar no, perque ho he fet i sempre acabo fet pols. Cal estar en les millors condicions possible al reverze. El que va bè es fer un sopar d'hora i anar dormir. Aquell dia cal haverse llevat d'hora.

Sr. plantufas: la grada sempre es un perill.

Mallorca pont: que gran sera esmorzar un cafe amb ensaimada pel mati
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #129 en: 06/01/11, 23:29:45 pm »

yo optaria k lo div nesem a fer rovellons xD dspues fotermola a l'aeroport i asmorçar ensaimada de mallorque, Agüaiteeeeeeeeee :D

P D: Tooooooma Castanyaaaaaaaaaaa!!!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #130 en: 07/01/11, 00:31:15 am »

l'altre dia estar pensant que quan punxessin la korsakoff, evil activites,etc podriem fer un live nosaltres.

Per exemple, quan hi hagi un teme mitic i estigui en el baixon ens podriem posar tots el terra i fer les ales del pont, o fer unes sardanes powers
geCore

Registro: 02-01-09
Facebook:
rcde.1900 REVERZE 2011. Thunderdome 2011.

Email
« Responder #131 en: 07/01/11, 00:56:36 am »

l'altre dia estar pensant que quan punxessin la korsakoff, evil activites,etc podriem fer un live nosaltres.

Per exemple, quan hi hagi un teme mitic i estigui en el baixon ens podriem posar tots el terra i fer les ales del pont, o fer unes sardanes powers

Pogo sardanero de 30 persones!!!

ELS MINYONS DE VALLGORGUINA! xDDDDDDDDDDD
dj junai
Visitante

Email
« Responder #132 en: 07/01/11, 07:55:44 am »

tambè podriem fer un castell pero aixo ja seria molt italia...

Amb ganes de que arriba el reveze 2011...

Per cert, en Frontliner esta preparant nou album, aixi que hi hauran temes nous...

Tinc curiositat per saber qui fara el remix hardcore. Jo crec que sera evil activites...
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #133 en: 07/01/11, 12:31:24 pm »

Saps qui seria l'anxeneta no?  ;D t'has decidit ja fill o qué? no em siguis cagadubtes!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #134 en: 09/01/11, 09:45:39 am »

fill, no ho se. Si pogues trobar una disfressa d'osset ravers que no dones molta calor, seria ideal.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 30   Ir Arriba   Imprimir