oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 44737 veces)
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #75 en: 21/12/10, 21:22:16 pm »

Jo crec que volare a BCN el divendres i el mati si tal agafare el vol de la vueling o de ryanair tot depen de la diferencia de preu, la tornada sira el diumenge a las 17h que tenc vol directe de charleroi a mallorca, de totes maneres ja anire informant.

P.d: El vol que agafi tendra ensaimada de crema. HAGAN SUS APUESTAS SEÑORES!! (aixo si agrada la ensaimada)
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #76 en: 21/12/10, 22:01:38 pm »

Jo crec que volare a BCN el divendres i el mati si tal agafare el vol de la vueling o de ryanair tot depen de la diferencia de preu, la tornada sira el diumenge a las 17h que tenc vol directe de charleroi a mallorca, de totes maneres ja anire informant.

P.d: El vol que agafi tendra ensaimada de crema. HAGAN SUS APUESTAS SEÑORES!! (aixo si agrada la ensaimada)

yo hago mi apuesta i es... k pisigues lo vol del dissabte xl mati iwal k natros i fotem un bon cate d'ensaimada mallorquina! xD

P D: Ensaimades mallorquines 4 Life! :D
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #77 en: 21/12/10, 22:39:20 pm »

Jo crec que volare a BCN el divendres i el mati si tal agafare el vol de la vueling o de ryanair tot depen de la diferencia de preu, la tornada sira el diumenge a las 17h que tenc vol directe de charleroi a mallorca, de totes maneres ja anire informant.

P.d: El vol que agafi tendra ensaimada de crema. HAGAN SUS APUESTAS SEÑORES!! (aixo si agrada la ensaimada)

yo hago mi apuesta i es... k pisigues lo vol del dissabte xl mati iwal k natros i fotem un bon cate d'ensaimada mallorquina! xD

P D: Ensaimades mallorquines 4 Life! :D

JAJAJAJAJAJA el millor dolç que trobem a les illes jajajaja suposo que acabare amb la vueling del mati amb el senyor Junai perque tamb hiha la ryanair 20min antes!!
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #78 en: 21/12/10, 22:50:26 pm »

home yo diria un del millors dolços xk crec k les mallorquines tb astan bones! xD lo Junai crec k tb vola lo dissabte a les 6:45 en Vueling ;)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #79 en: 22/12/10, 02:13:14 am »

en referencia els diferents temes.

en referencies a les meves propostes

a) el sopar 2 o 3 setmanes abans del reverze, la idea és fer-lo a les 21h, un dissabte que hi hagi una festa digne al pont. Seria un sopar de xumpa xumperos.

b) la festa comença a les 20h, la idea seria fer una menja dignificadora a les 18h i desprès anar tirant cap lo reverze 2011

Mallorca pont: jo vull que vinguis amb nosaltres. Nosaltres anem amb vueling a les 6.45 dissabte.
Fill, aixo com tu ho vegis. Pensa que has de contar els 10€ extras de tren.

Ensaimada de la dignitat!!!!!!!la-la-la

Dinamix:
en principio no hace falta, hay tren,bus,tranvia,etc tanto para ir del airport hasta las stations i lo hotel y lo reverze, el nivell de comuncacion es ultradigno de la vida.

Tunneo: com la pagina web es una mica de por, que us semblaria anar de zombies amb monosblancs???? com els de hallowen!!!

Dr.macabre: que grannnn que gran que vinguis, els festivals amb tu guanyen en dignitat i fustigacio!!

pd: per certl, algu va el dia 25 al pont, ens disfressem de papa noel???
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #80 en: 22/12/10, 11:11:33 am »

Junai! natros pujem al pont lo dissabte! i en lo tema de disfrasarmos... pues y trobo k te kedaria millor nannt de reno! ;D

P D: Mallorca_Pont! si potser tb portar unes kuantes mallorquines k tb farem un cate! :D
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #81 en: 22/12/10, 11:39:14 am »

Junai! natros pujem al pont lo dissabte! i en lo tema de disfrasarmos... pues y trobo k te kedaria millor nannt de reno! ;D

P D: Mallorca_Pont! si potser tb portar unes kuantes mallorquines k tb farem un cate! :D

Jajajajaja las mallorquines son molt soses alhora de venir de festivals, l'unica capas es la meva xicota i es ella que me envia cap alla xq esta de examens per aquella epoca jajaja xo es pot mirar a veure si trob alguna x catar!! ara la ensaimada no falla!
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #82 en: 22/12/10, 11:51:41 am »

Junai! natros pujem al pont lo dissabte! i en lo tema de disfrasarmos... pues y trobo k te kedaria millor nannt de reno! ;D

P D: Mallorca_Pont! si potser tb portar unes kuantes mallorquines k tb farem un cate! :D



jajajajajja de reno seria la ostia xo....io proposo q vages d'avet...axi els altres ns podem disfressar de boles i penjar-nos a tu!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDD
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #83 en: 22/12/10, 13:26:22 pm »

Junai! natros pujem al pont lo dissabte! i en lo tema de disfrasarmos... pues y trobo k te kedaria millor nannt de reno! ;D

P D: Mallorca_Pont! si potser tb portar unes kuantes mallorquines k tb farem un cate! :D

Jajajajaja las mallorquines son molt soses alhora de venir de festivals, l'unica capas es la meva xicota i es ella que me envia cap alla xq esta de examens per aquella epoca jajaja xo es pot mirar a veure si trob alguna x catar!! ara la ensaimada no falla!

ok asperem la teua busca i captura de mallorquines en exit eh xD i sino sempre mos kedara lo plan B k seria seduir les asafates de Vueling en un tros d'ansaimada! jajajajaja
dj junai
Visitante


Email
« Responder #84 en: 22/12/10, 13:43:36 pm »

de reno, que gran. doncs no es mala idea. Amb unes banyes i un nas vermell xd. Es que de papa noel es molt mitic. Alguna cosa farem.

Mallorca pont: tu portes unes ensaimades powers, que nosaltres interactuem amb les assefates de forma power i random.
Trallero
FCB SUPPORTER
Desconectado

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥



Email
« Responder #85 en: 22/12/10, 19:15:07 pm »

qui teneis el himno de la Reverze 2.011. No he encontrado ninguno que se escuche bien

http://www.youtube.com/watch?v=dQZKa5ZNYr8
dj junai
Visitante


Email
« Responder #86 en: 23/12/10, 14:04:36 pm »

de monent jo tampoc he trobat cap video  amb l'himmen digne

mentrestant us recomunanu que us passeu per aqui

http://www.youtube.com/user/DJFrontliner

Respecte el tunneo, jo proposo

Anar de Zombies amb uns monoblancs, tacats de sang i la cara pintada de blanc.
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #87 en: 23/12/10, 14:36:41 pm »

de monent jo tampoc he trobat cap video  amb l'himmen digne

mentrestant us recomunanu que us passeu per aqui

http://www.youtube.com/user/DJFrontliner

Respecte el tunneo, jo proposo

Anar de Zombies amb uns monoblancs, tacats de sang i la cara pintada de blanc.

Fill, que passa amb el Buggs Bunny, pandes, Renos, i demès possibles disfresses? jej
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #88 en: 23/12/10, 15:50:01 pm »


Mira com anava una filla Francesa fa un parell de setmanes al Activa!
Trallero
FCB SUPPORTER
Desconectado

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥



Email
« Responder #89 en: 23/12/10, 21:45:34 pm »

Anuncio de TV del festival
http://www.youtube.com/watch?v=OE75Y9LFPYs
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 30   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |