JULITO_11_FR
Visitante
Email
|
 |
« Responder #45 en: 17/10/10, 22:32:41 pm » |
|
Ostia si xaviii, k no u e vist perdoooo...
|
|
|
|
 |
« Responder #46 en: 18/10/10, 00:28:01 am » |
|
|
|
|
Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #47 en: 18/10/10, 00:34:25 am » |
|
Julito! trankil home xD no astigues nervios! jajajaja, astem en ello!
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #48 en: 18/10/10, 00:41:02 am » |
|
Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.
|
|
|
xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #49 en: 18/10/10, 01:46:03 am » |
|
Ostia si xaviii, k no u e vist perdoooo...
al final ntre tonteria i tonteria ahir nu et vaig conexer tio...xDDDDDDDDDD
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #50 en: 18/10/10, 12:10:21 pm » |
|
Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.
a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall!
|
|
|
JULITO_11_FR
Visitante
Email
|
 |
« Responder #51 en: 18/10/10, 22:10:34 pm » |
|
Algu ya ha planejat algu x anar-hii???
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #52 en: 19/10/10, 00:03:26 am » |
|
fua...tenim tantes festes a les q podem nar q ia no sabem on tirar!!!jajajajajjajajajaja
|
|
|
JULITO_11_FR
Visitante
Email
|
 |
« Responder #53 en: 19/10/10, 00:05:14 am » |
|
fua...tenim tantes festes a les q podem nar q ia no sabem on tirar!!!jajajajajjajajajaja
aixo es 1 problemaaaa seriu xd
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #54 en: 19/10/10, 00:27:33 am » |
|
a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD
P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall! 
No he anat a cap de les dues  He vist per aquí pel foro de gent que hi ha anat. Haviam si comenten la jugada.
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #55 en: 19/10/10, 00:37:24 am » |
|
a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD
P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall! 
No he anat a cap de les dues He vist per aquí pel foro de gent que hi ha anat. Haviam si comenten la jugada.
ok klave! astic a l'aspera jajajaja
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #56 en: 19/10/10, 01:08:15 am » |
|
aixo es 1 problemaaaa seriu xd
ojala tots fosen axi!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
|
myselfbcn
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #57 en: 19/10/10, 01:59:38 am » |
|
Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda. Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo! Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort! Una abraçada companys!
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #58 en: 19/10/10, 11:53:54 am » |
|
Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda. Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo!
Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort! Una abraçada companys!
yo astic d'acord en tu Jordi! si hi ha algun billet barato yo tb m'apuntaria a fer un plan destroyer, xo clar tinc un negoci en proces amb l'edu!  P D: Edu! fotrem la crusada del charco?¿  P D 2: vax boig
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #59 en: 19/10/10, 14:43:49 pm » |
|
Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda. Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo!
Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort! Una abraçada companys!
yo astic d'acord en tu Jordi! si hi ha algun billet barato yo tb m'apuntaria a fer un plan destroyer, xo clar tinc un negoci en proces amb l'edu! 
P D: Edu! fotrem la crusada del charco?¿ 
P D 2: vax boig 
tu si q rai pujil!!!!!!!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDD dificilment trobarem bitllets baratos ia gentusa!!!!xDDDDDDDDDDD
|
|
|
|