El meu torn. Bé doncs, intentaré fer un breu resum del festival i de la
diada liada a les terres Germanes al Q-Base 2010:
Primerament recalcar (parlo per mi i com he pogut llegir també per en Myself), els que repetíem aquest any, anàvem amb unes ganes considerables. Ja que l’any passat va ser excel·lent en tots els aspectes. Pot ser anàvem amb masses expectatives que aquest any es pogués superar. Però no ha estat així.
Començant pel tema musical, les carpes Hardstyle sonaven molt millor que les de Hardcore. El Hangar era una delícia per les orelles. En canvi el Bunker 10 (Third movement) distorsionava bastant, igual que la de Old-School Gansters tenies que entrar ben endins del bunker per a poder “sentirla en er pecho.” Parlant d’aquesta àrea no se que va passar que va ser un fracàs total fins a les 00:00h (estava buida) i per la tarda sonava una música molt estranya WTF? Ara llàstima que no vaig poder escoltar la sessió de Rob&Mc Joe Vs Reza:
http://lsdb.nl/set/57884/Rob___MC_Joe_vs._Reza_-_Q-Base_2010_Bunker_-_Oldschool_gangsters_11-09-2010.html “Forever Young”, “the First Rebirth o el clàssic "Ramirez-Terapia ”Música que per a mi esta per sobre de qualsevol estil contundent.

Es la putada que no pots partir-te en 2

Haig de reconèixer que el Hardstyle també es una música alegre i feliciana pels sentits. Grans moments per la tarda amb tota la trupe, fent rotllanes, abraçades, ball del “gegant del pi” (Monde ajajaj –G-R-A-N-D-E- y tan grande!); no Mendo ni Mande Xavi i Jacob ocellots! jajaaj. XD fent “Aurreskus (tinc foto)… difícil de superar.” Va ser el moment en que ens vam juntar tots (L) Especial sessions que em van agradar: The Vision&Digital Punk. Zany em va saturar entrant la mitja nit (també té el seu punt repetitiu amb samplers ultracremats) i bombos molt iguals.
El Open Air sonava d’allò més bé també, però res a veure amb l’any passat. Molt sosso l’espectacle comprat amb el 2009. Però com bé diu Neopyhte_jr: no pago per veure uns petardets ni unes làsers. Per això me’n vaig a València. Alguns de nosaltres ens hagués agradat que rebentés la calavera oi que si Lolo?
Gran també de passada la carpa de Fran Kivitta i l'altre búnker que era rollo parking amb columnes (quina xixa que fotien). L'únic búnker que no vaig trepitjar el de Scantraxx. Llàstima perquè The Prophet la lia. Però era l'hora d'escoltar oldschool 96-2006

Tema Hardcore, a destacar Whismaster&Promo
![Amor [amor]](http://www.makinamania.com/Smileys/makination3/love10.gif)
(Third Movement) & Panic ♥ 96-2006, The Viper també fot matraca i Neophyte va deixar caure algunes de les seves perles (Braincracking, Still nº1,etc. Cal dir que a les 05:00h un servidor estava rebentat, ja que aquest any vam entrar a les 17:00h i ja portades 13h alguns estàvem rebentats i no ens aguantàvem els pets ( qui va ser qui va caminar el dia anterior 8km?¿ xdddddddd

) Sort del sucs&fruita (L) i el menjar que venen. Un 10. Tema organització Q-Dance un 10. Ni cues ni res.
A la recta em vaig guardar les forces de reserva per Nosferatu&Weapon X en el open air. Però res. Bastant desastre. Van començar amb lo puto New Today ¬¬ Viva la puta comercialitat. Un dels discos més venuts de HC… (sin comentarios)
![Cabreado [cabreado]](http://www.makinamania.com/Smileys/makination3/cussing.gif)
. Sort que a mitja sessió van deixar caure alguna perla melòdica i l’últim tema va ser tant destroyer. Tant, que em va fer embogir literalment

quant m’estava dormint completament.
Tema ambient l’únic punt que no em va agradar i que no li donc importància ja que a la Dominator m’ho van demostrar, són els italians. No respecten res ni a ningú amb els seus balls patètics. Això si, no tenen collons a fotre’s amb els Holandesos...
Tema gent de puta mare. Molt bon rotllo entre gent de tota Europa i un ambient collunut per part de tots. Encantat i un plaer a tota la gent que vaig conèixer

Pot ser ens tornarem a trobar l’any que bé. Però ja dic d’entrada que el cartell em té que atraure molt. Us passo el meu correu als qui me l’heu demanat. ;)Compteu amb mi per quedar 1 dia i veure el afterfilm acompanyat d’un arròs caldós i unes crispetes powers. Sou de puta mare malparits!!!