oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44588 veces)
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #495 en: 14/09/10, 16:15:02 pm »

Jordi! si k molaria fer una kedada tots x a vore l'after movie de la festa!!!! yo m'apuntooooooo!!!

P D: Pasam lo teu msn! i tu tb Klave!!!!! tireulo x privat!!! engaaaaa nois k sou grans mlt grans!!!! ;)
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #496 en: 14/09/10, 16:49:44 pm »

Jordi! si k molaria fer una kedada tots x a vore l'after movie de la festa!!!! yo m'apuntooooooo!!!

P D: Pasam lo teu msn! i tu tb Klave!!!!! tireulo x privat!!! engaaaaa nois k sou grans mlt grans!!!! ;)

+1 q rulen los sofaaaaaas!!!!muahahahahah

makinero_st feliu

Registro: 26-03-05
UNA IMAGEN VALE MAS QUE MIL PALABRAS

Email
« Responder #497 en: 14/09/10, 18:47:34 pm »

Dos dies després i encara retumba el bombo al cap..... VAIA PUTO FESTIVAAAAAAAAAAL!!!!

Serien tantes les coses que es podrien dir del cap de setmana brutal que hem passat que ho resumiré en una...un cop a la vida s'hi ha d'anar, veure i aprendre lo que realment és la festa: bona organització, instal·lacions gegants, infinita gent ballant hardcore sense un sol roce ni bulla, etc....

Destacar la gran liada a l'arribada (elefantes entrando en una cacharreria es poco...jajajajaj), així com la recta final envoltats de tota la Catalan Crew xD..

A nivell musical, de lo que vem veure ma quedo amb la sessió de Panic (99-06), el live de Neophyte Records, live de Boris S vs Frank Kvitta i el tancament amb Nosferatu&Weapon X (que brutaaaaaal....)

Saludar a tota la gent que vem conèixer, que va formar part d'un finde inolvidable: Junai (merci x demanr-nos taxi), Klave, Myself, Edu, Lolo, Sanx, Fleky&colega, Lidia_Pont&Alan (gran matí a Kvelaar, x la tarda us vem perdre espero que anés el festival de pm), Xavi_speed_terror& Jacob Moh, i como no al gran comando tortosí (Luanes, xicota, germana i amiga) que sou TOTS de puta mare, un veritable plaer.

I com no, i molt especialment, saludar al comando baix llobregat que això no s'oblida en la puta vida: Edu aka Arlekin aka Joker jajajaj, Jarke aka Jarkor the pitch i Willy the pam. Jo ja ho deia que valdria la pena.....

Molt de gust a tothom i fins la próxima!!! (q serà la Defqon 1...pq vaia tela de festival compadre...pfff!!!))

P.d1: A tota la gent que realment li agrada aquesta música, un cop a la vida s'hi ha d'anar.... que diferent amb lu que hi ha aquí..

Pd2: Com poden estar TANT SUPREMAMENT BONES les xurris que hi ha en aquest festivolo??
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #498 en: 14/09/10, 18:53:29 pm »

El meu torn. Bé doncs, intentaré fer un breu resum del festival i de la diada liada a les terres Germanes al Q-Base 2010:

Primerament recalcar (parlo per mi i com he pogut llegir també per en Myself), els que repetíem aquest any, anàvem amb unes ganes considerables. Ja que l’any passat va ser excel·lent en tots els aspectes. Pot ser anàvem amb masses expectatives que aquest any es pogués superar. Però no ha estat així.

Començant pel  tema musical, les carpes Hardstyle sonaven molt millor que les de Hardcore. El Hangar era una delícia per les orelles. En canvi el Bunker 10 (Third movement) distorsionava bastant, igual que la de Old-School Gansters tenies que entrar ben endins del bunker per a poder “sentirla en er pecho.” Parlant d’aquesta àrea no se que va passar que va ser un fracàs total fins a les 00:00h (estava buida) i per la tarda sonava una música molt estranya WTF? Ara llàstima que no vaig poder escoltar la sessió de Rob&Mc Joe Vs Reza: http://lsdb.nl/set/57884/Rob___MC_Joe_vs._Reza_-_Q-Base_2010_Bunker_-_Oldschool_gangsters_11-09-2010.html “Forever Young”, “the First Rebirth o el clàssic "Ramirez-Terapia ”Música que per a mi esta per sobre de qualsevol estil contundent.  :P Es la putada que no pots partir-te en 2  :-\

Haig de reconèixer que el Hardstyle també es una música alegre i feliciana pels sentits. Grans moments per la tarda amb tota la trupe, fent rotllanes, abraçades, ball del “gegant del pi” (Monde ajajaj –G-R-A-N-D-E- y tan grande!); no Mendo ni Mande Xavi i Jacob ocellots! jajaaj. XD fent “Aurreskus (tinc foto)… difícil de superar.” Va ser el moment en que ens vam juntar tots (L) Especial sessions que em van agradar: The Vision&Digital Punk. Zany em va saturar entrant la mitja nit (també té el seu punt repetitiu amb samplers ultracremats) i bombos molt iguals.

El Open Air sonava d’allò més bé també, però res a veure amb l’any passat. Molt sosso l’espectacle comprat amb el 2009. Però com bé diu Neopyhte_jr: no pago per veure uns petardets ni unes làsers. Per això me’n vaig a València. Alguns de nosaltres ens hagués agradat que rebentés la calavera oi que si Lolo? :D

Gran també de passada la carpa de Fran Kivitta i l'altre búnker que era rollo parking amb columnes (quina xixa que fotien). L'únic búnker que no vaig trepitjar el  de Scantraxx. Llàstima perquè The Prophet la lia. Però era l'hora d'escoltar oldschool 96-2006 8)

Tema Hardcore, a destacar Whismaster&Promo [amor] (Third Movement) & Panic ♥ 96-2006, The Viper també fot matraca i Neophyte va deixar caure algunes de les seves perles (Braincracking, Still nº1,etc. Cal dir que a les 05:00h un servidor estava rebentat, ja que aquest any vam entrar a les 17:00h i ja portades 13h alguns estàvem rebentats i no ens aguantàvem els pets ( qui va ser qui va caminar el dia anterior 8km?¿ xdddddddd  :D  :-[ ) Sort del sucs&fruita (L) i el menjar que venen. Un 10. Tema organització Q-Dance un 10. Ni cues ni res.
A la recta em vaig guardar les forces de reserva per Nosferatu&Weapon X en el open air. Però res. Bastant desastre. Van començar amb lo puto New Today  ¬¬ Viva la puta comercialitat. Un dels discos més venuts de HC… (sin comentarios)  [cabreado]. Sort que a mitja sessió van deixar caure alguna perla melòdica i l’últim tema va ser  tant destroyer. Tant, que  em va fer embogir literalment  ^-^ quant m’estava dormint completament.

Tema ambient l’únic punt que no em va agradar i que no li donc importància ja que a la Dominator m’ho van demostrar, són els italians. No respecten res ni a ningú amb els seus balls patètics. Això si, no tenen collons a fotre’s amb els Holandesos...
Tema gent de puta mare. Molt bon rotllo entre gent de tota Europa i un ambient collunut per part de tots. Encantat i un plaer a tota la gent que vaig conèixer ;)
Pot ser ens tornarem a trobar l’any que bé. Però ja dic d’entrada que el cartell em té que atraure molt. Us passo el meu correu als qui me l’heu demanat.  ;)Compteu amb mi per quedar 1 dia i veure el afterfilm acompanyat d’un arròs caldós i unes crispetes powers. Sou de puta mare malparits!!!  :-*
makinero_st feliu

Registro: 26-03-05
UNA IMAGEN VALE MAS QUE MIL PALABRAS

Email
« Responder #499 en: 14/09/10, 18:54:52 pm »

Aquí algunes fotos...... les del parque con el cementerio detrás són mítiques yaaaa!!! Quan estiguin els videos ja ls penjaré..
pajarito
Visitante

Email
« Responder #500 en: 14/09/10, 20:12:34 pm »

bones fotos.

per cert, la combinació pantalons junai amb samarreta hard raver, molt maca!!
:)
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #501 en: 14/09/10, 20:18:32 pm »

despues de un año impaciente de que llegara este dia ahi estube! y solo decir q impresionante asi da gusto viajar tan lejos.
Un placer conoceros a todos los q aun no tenia el placer de ello
Con ganas de otro festival de tal magnitud!  ;D
The Makinero loco

Menos cabrones i mas fiesta joer

Email
« Responder #502 en: 14/09/10, 20:18:51 pm »

En honor a mi cambio de sombrero durante la Q-Base, he actualizado mi foto de perfil xDDD

También subir la foto del company que llevaba las zapatillas de estar por casa que me pidió que le hiciese una foto (no me acuerdo de su nombre sorry xD)

Ja esta aki el primer sonat k ha sortit del q-base amb les sabatilles, i no me las vaig treure fins arribar a casa XDDDDD i pq fotia rasca, sino vaig amb el pijama jajajaja

Merci per la foto Sanx  ;) ;)

Bueno fare una valoracio, encara k ja esta tot dit.

Divendres vaig tenir el plaer de coneixer a tota akesta penya, k son de puta mare, com le vam liar amb les birres, i despres al bar del "picha" vem rematar. Encara k podria haber estat mes gran si aguesim pirat amb les asafates de ryanair (jordi nomes serveixes per buscar trinxeras a la peninsula xDDD )

Dissabte encara va venir mes gent, i con diu el dani, bradburts i coses de akestes per esmorzar i dinar. Y el tunnig ja es començava a notar, pero la arribada al q-base va ser triunfal. Vaya liada amb la bandera i cantan, vem animar el cotarro.

La entrada va ser el pitjor moment de tot el finde sens dubte. Vaya puta raya amb treure tot el de la bosa. Quan vaig treure les sabatilles i el pijama, ja s'em va girar la olla i vaig decidir k sortiria del q-base amb ellas jajaja

Dins ja liada maxima, festa espectacular i ambient de collons. I unes filles increibles, necesito k m'adopti alguna de akestes ;D

Vaig anar junt amb el jaumet tota la nit, pero trobant gent constantment a totes les pistes, aixi k va estar molt b.

L'unic negatiu el switch va ser una mica rancia per ser k es la q-dance.

Només dir k segurament no es la millor festa a la k he anat, pero amb tota la gent k vam anar la veu potenciar moltisim, i sera molt dificil de superar.

Saludar sanx, flekyy, lolo_bcn, xavi_speed_terror, launes (k gran la foto amb el oso, jo el vaig veure baixant de la montaña, i intuexo k esmorrantse jaja), dani (neophyte), klave, jacob (si k parlarem de viatges si jeje), makinero de sant feliu, jaumet, monde, montse, i en general a tota la penya de calatan crew. I molt especialment al juani i al jordi, k son els k la ahn liat per kdar tots

Q-BASEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Volem foticosss jeej
neophyte_jr

Registro: 17-07-04

Email
« Responder #503 en: 14/09/10, 22:48:05 pm »

Pel meu gust al festival faltava la pajarraca.

Per cert, MOMENTAZO CLON. Yo lo dejo ahi por quien pueda leerlo (A buen entendedor, pocas palabras bastan) xD
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #504 en: 14/09/10, 23:03:37 pm »

Pel meu gust al festival faltava la pajarraca.

Per cert, MOMENTAZO CLON. Yo lo dejo ahi por quien pueda leerlo (A buen entendedor, pocas palabras bastan) xD

xDDDDD!!!!!!!!!! momento "parecido razonable" by Kleif, esta enregistrat en vídeo, ja es farà quedada dintre una setmaneta per visualitzar-ho tot! es boníssim! xddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddd d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #505 en: 14/09/10, 23:40:09 pm »

aqui teneis mas fotos del festival
http://www.fotograferen.net/events/q-base-2010.html
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #506 en: 15/09/10, 01:00:03 am »

mes fotos, pero no totes, k costa molt totes les fotos i 10 videos on surtim tots al meu face, si algu vol k se les pase pel mesenger k mo digue.
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #507 en: 15/09/10, 01:01:30 am »

A vore me falten mes msn eh! com x exemple del senyor neophyte_jr, the loco makinero (eh edu jejeje), Junai, myself, etc!. afanyeus!!!!! :D
J.Lau

Email
« Responder #508 en: 15/09/10, 01:04:58 am »

A vore me falten mes msn eh! com x exemple del senyor neophyte_jr, the loco makinero (eh edu jejeje), Junai, myself, etc!. afanyeus!!!!! :D

doneuvos presa k esta de rebaixes i dema acaben i no acceptara a ningu... juasjuas
J.Lau

Email
« Responder #509 en: 15/09/10, 01:11:22 am »

mes fotos...
Páginas: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 41   Ir Arriba   Imprimir