oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39 40 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44363 veces)
IVAN SB
Visitante

Email
« Responder #540 en: 20/09/10, 09:01:26 am »

grandisimo video!!! que temazo el euphoria, que bien que queda!!!
Xabi_baraka

Registro: 23-07-08
Hardstyle & Hardcore

Email
« Responder #541 en: 20/09/10, 11:55:26 am »

Que bueno el aftermovie! :o A este paso te van a contratar los de Q-Dance!xD
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #542 en: 20/09/10, 12:06:58 pm »

Jordi! t'ha kedat de putissima mare lo video!!! k grande ets colega!. Kina es la proxima parada senyors?¿

P D: Avui fa 10 dies k astavem de cami a l'aeroport direccio Weeze!. com u trobo a faltar x diiiiooosss!!! :'(
makinero_st feliu

Registro: 26-03-05
UNA IMAGEN VALE MAS QUE MIL PALABRAS

Email
« Responder #543 en: 20/09/10, 14:09:52 pm »

Ese jordi complint amb la promesaa activera i penjant-ho abans de les 12 :D :D
Gran afterfilm x recordar un gran findeeee!!! Jo tmb ho trobo a faltar.....xo la próxima haurà d'esperar algun temps que és el que té l'economia dl estudiant jaja

Com t'ho curres myself!!!

P.D- Grandes bailoteos launes patada-codo-patada jajajaj  ;D ;) ets l putu amo!!
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #544 en: 20/09/10, 15:57:01 pm »

Gran afterfilm x recordar un gran findeeee!!! Jo tmb ho trobo a faltar.....xo la próxima haurà d'esperar algun temps que és el que té l'economia dl estudiant jaja

P.D- Grandes bailoteos launes patada-codo-patada jajajaj  ;D ;) ets l putu amo!!

lo senyor j.javier launes al final li direm Launesant ;D
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #545 en: 20/09/10, 16:27:39 pm »

hey la proxima a la inqontrol a l'abril k trobo k tambe farem cap casi tots els k vam anar a la q-base, yo abans tampoc no puc pel tema economic.

hec a veure si per a la masters del pont podeu vindre tu i la teva colla k natres anirem desde les terres de l'ebre, i farem patada-codo, patada-volta- etc etc. juasjuas ens veiem company.
Krlos

Registro: 25-12-03

Email
« Responder #546 en: 20/09/10, 18:02:51 pm »

Muy currado el aftermovie!! para cuando cae el Qlimax? ah,y si alguien me puedo decir el nombre del tema que sale en el vídeo que ha colgado junai(min 5:21)se lo agradecería  :)
The Makinero loco

Menos cabrones i mas fiesta joer

Email
« Responder #547 en: 20/09/10, 21:14:21 pm »

Sr myself!!!!!

Bueno jo com vaig estar es la estrena ja saps k hem va agradar jeje aixo si, tot el vidio k va fer no te desperdici. Moment del klave amb la chavala al costat LLATARADA!!!! jajajaaj
I la de parecido razonable k va passar??

La filla mes digna per el meu gust de tot l aftermovie es la roseta de la entrada, amb el top rosa, es una barbie en potencia. Aixo si k es llaterada jajaja

Bueno felicitats per faiena i salutacions a tots, i tenim k liar algun percal de akets en un altre festa, qlimax? inqontrol? son molt posible k caiguin jeje
dj junai
Visitante

Email
« Responder #548 en: 21/09/10, 01:12:21 am »

Traklist

http://www.youtube.com/watch?v=fMT06xmPcBA

00. intro defqone australia.
1.54 Headhunterz - Save Your Scrap For Victory (DefQon. 1 Australia 2010 Anthem)
6.45 Project One - Art Of Creation
9.54 Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
End show defqone australia
15.00 The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)

Qlimax
http://www.q-dance.com/q/page/779:qlimax
Mès preguntes--->post qlimax

Proxima parada????
Esta clar INQONTROL 2011. 2ea setmana mès d'abril. Amsterdam Rai. L'anuncien el dia 1 gener la data oficial.
És un festival indoor amb 4 sales gegants, 2 hardstyle, 1 hardcore i 1 early hardcore.
Per amsterdam tinc localitzats dos hotels powers que estan superdignes i molt aprop del inqontrol.
Quan s'acosti el festival ja posarem la info de com procedir dignament per fer un pla dignificador.

Per anar fent boca.....
http://www.youtube.com/watch?v=b5EFGcuQKG8

Per cert...Que digne és el aftermovie del myself, jo crec que tindria que tenir un oscar

Per cert 2. La barbacoa a casa el pajarito es postposa per mès endavant. Ja us anirem informant.

Digni5

dj junai
Visitante

Email
« Responder #549 en: 21/09/10, 01:19:49 am »

Per cert, el dia 16 a la master del pont ja podem comptar el fill tunnejat.

Per cert, quan sapiga quelcom de la barbacoa a casa la pajarraka i farè un email digne.
chinillo

Registro: 09-10-06
Email
« Responder #550 en: 21/09/10, 13:25:28 pm »

Muy guapo el video,se me pone la piel de gallina cada vez que me acuerdo!!
te las currao un monton
P. D proxima IN QONTROL
dj junai
Visitante

Email
« Responder #551 en: 21/09/10, 13:43:11 pm »

el fill us informa que ha fet un post power al foro de q-dance perque els fills d'alla dalt pugui dignificar-se amb el megaaftermovie que ha fet el hypersupermyself.

http://www.q-dance.nl/q//nice_unofficial_aftermovie_Qbase_2010/list_messages/11591

Si voleu podeu dir la vostre, és post. Si escriviu ha de ser en Anglès. i heu d'estar registrats.

NiT@

Email
« Responder #552 en: 21/09/10, 22:01:00 pm »

Primero: JORDI, eres EL CRACK, que currada de vídeo, amén. Y segundo, cuando repetimos q base? YA? siiiiii por favorrr, que pedazo de festival, es increible (L)

Nota: encantada de conoceros a todos los tortosís y a los que aun no conocía de aquí (albert, etc.) sois la caña! proxima repetim :D
NiT@

Email
« Responder #553 en: 21/09/10, 23:10:13 pm »

ah!! mesorvidaba! xd he encontrado unas fotitos que masmolan por la web, sobretodo la primera es (L), espero k os gusten!

Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #554 en: 21/09/10, 23:38:57 pm »

buenas fotos ana!
Junai jo mapunto a la InQontrol  ;D
Páginas: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39 40 41   Ir Arriba   Imprimir