oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44380 veces)
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #390 en: 02/09/10, 02:40:40 am »

Wno familia aixo ya comença a tindre color i forma! en ganes de despegar ya x diooossss!!!

P D: Launes! a kina hora surts de tortosa?¿ teu dic x surtir junts!!!

yo sortiria a les 11, a la 1 ya estarem al aeroport i el vol surt a les 2.55. ya direu tu i javi k voleu fer i sino pso sortim a les 10,30 k anirem mes trnakils i au k tame mai saps k te pot pasar surtin just de temps jeje.

jo la veritat s q surtiria a les 10:30 e!!penseu q ryanair m penso q surt desde la T1 i a esta nkra no em stat natros!!!!!

algu m pot comfirmar si ryanair treballa dsd la terminal 1¿?¿?¿ ::)
lidia_pont

Registro: 21-10-07

Email
« Responder #391 en: 02/09/10, 09:37:37 am »

Jo a la kdd d'avui y el dissabte pont no puc pujar !!!!!  Si x aki podeu explicar resumit el que heu acordat fer x alla taria de coña!!!

Ahir anant cap a tarragona a les 6.30 del matí vaig veure com s'enlairava el nostre vol direccio Q-BASE !!!!!!!!! vaig pensar només queda una setmana i poc jojojojojojo

VENGAAAAAA 9 DIEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
lidia_pont

Email
« Responder #392 en: 02/09/10, 11:27:01 am »

http://events.q-dance.nl/2009-09_12-september_q-base/

El link del q-base de l'any passat, encara se'm posa la pell de gallina al veure el trailer jajajajaj :$
R e p l a y

Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #393 en: 02/09/10, 11:33:00 am »

jo la veritat s q surtiria a les 10:30 e!!penseu q ryanair m penso q surt desde la T1 i a esta nkra no em stat natros!!!!!

"Penseu q m penso"... xd ¡Al loro! Ahir, al telenotícies de TV3 van dir que opera des de la T2. Jo al principi també vaig pensar: "nova companyia -> nova terminal", però sent de les de baix cost, tenia els meus dubtes... (i que tampoc és motiu, ja que sí que n'hi han). :)

Concretament, ara mateix des de la T2B, com indica 'Wikipedia' (i confirmat per més llocs):

La Terminal 2A cerró en enero de 2010 para 1 año o más. Las siguientes aerolíneas se mudaron a la T2B:

· Ryanair (Bruselas-Charleroi, Dublin, Ibiza, Gran Canaria, Santander, Milan/Orio al Serio, Edimburgo, Dusseldorf-Weeze) a partir del 1 de septiembre de 2010.

Així que, que no os embauquen i aneu directament a la 2B... ;)
manci86

Registro: 24-06-09

Email
« Responder #394 en: 02/09/10, 12:32:06 pm »

Ponen horarios antes del festival?
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #395 en: 02/09/10, 13:16:05 pm »

Toda la santa noche averiguando desde que terminal opera Ryanair [cabezazo] xd Desde un principio yo también creía que era desde la T1. Para salir de dudas, he llamado directamente a Ryanair ya que en su página sólo especificaba que operaban desde la base 42...Y bien, donde cojones esta la base 42? xd nada de info http://www.ryanair.com/es/novedades/ryanair-anuncia-su-base-numero-42-en-barcelona-el-prat. Ni en la targeta de embarque, ni mail ni nada.. Mala información por su parte.

CONFIRMADO: OPERA DESDE LA T2 (como bien dice Replay)

Manci cuando entres te daran un folleto como en la Dominator. Con todas el planning (horarios/dj's/areas)  ;)
manci86

Email
« Responder #396 en: 02/09/10, 16:55:59 pm »

Para ver de donde sale el vuelo,en la pagina d aena en el margen izkierdo pones el numero d vuelo y t sale
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #397 en: 02/09/10, 23:07:03 pm »

"Penseu q m penso"... xd ¡Al loro! Ahir, al telenotícies de TV3 van dir que opera des de la T2. Jo al principi també vaig pensar: "nova companyia -> nova terminal", però sent de les de baix cost, tenia els meus dubtes... (i que tampoc és motiu, ja que sí que n'hi han). :)

Concretament, ara mateix des de la T2B, com indica 'Wikipedia' (i confirmat per més llocs):

La Terminal 2A cerró en enero de 2010 para 1 año o más. Las siguientes aerolíneas se mudaron a la T2B:

· Ryanair (Bruselas-Charleroi, Dublin, Ibiza, Gran Canaria, Santander, Milan/Orio al Serio, Edimburgo, Dusseldorf-Weeze) a partir del 1 de septiembre de 2010.

Així que, que no os embauquen i aneu directament a la 2B... ;)

merci senyor alli farem cap pos!!xDDDDDDDDDDDD
gran kdada avui...4 persones xo bueno...em fet l q aviem d fer!!!!jajajaja
quins grans guies turistics!!!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D

ens veiem el disabte al pontazoooo!!!!!

i ia saps...pure hardcoreeeeeeeee!!!!!
NiT@

Email
« Responder #398 en: 02/09/10, 23:09:18 pm »

No me puedo creer que sólo falten 7 días para partir hacia allí dioosss que nerviosss >.<
lidia_pont

Email
« Responder #399 en: 02/09/10, 23:16:41 pm »

No me puedo creer que sólo falten 7 días para partir hacia allí dioosss que nerviosss >.<

Jajajaj ya ves y luego contaras los dias k han pasado desde k estuviste alli !!!! Si eso pasa volando ^^
manci86

Email
« Responder #400 en: 02/09/10, 23:17:47 pm »

Lo mas pesao y cansino,esta semana k viene hasta k pillemos el avion.....
lidia_pont

Email
« Responder #401 en: 02/09/10, 23:19:47 pm »

Lo mas pesao y cansino,esta semana k viene hasta k pillemos el avion.....

Si si al principio te pasara lento y luego ya staremos al finde pa pillar el avion xd y pensaras en X horas estaremos alli pegandonos la fiesta......
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #402 en: 03/09/10, 00:03:59 am »

tras comprarme hoy unos piratas militares y el otro dia una camiseta creo q ya tengo mi indumentaria para el festival. Aparte he estado pensando de pillarme un pañuelo militar pa la cabeza pero creo q paso jajaj
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #403 en: 03/09/10, 00:26:52 am »

Wno familia aixo ya comença a tindre color i forma! en ganes de despegar ya x diooossss!!!

P D: Launes! a kina hora surts de tortosa?¿ teu dic x surtir junts!!!

yo sortiria a les 11, a la 1 ya estarem al aeroport i el vol surt a les 2.55. ya direu tu i javi k voleu fer i sino pso sortim a les 10,30 k anirem mes trnakils i au k tame mai saps k te pot pasar surtin just de temps jeje.

pos sortim a les 10,30 i au. decidit.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #404 en: 03/09/10, 11:11:38 am »

per a-lusions....

jacob: he proposat anar al xino de st.celoni perque és barat i esta al costa de la estaciò de tren i esta aprop del pont. Si teniu bugamovil podem fer un mcdonals a granollers.

panades%klave: merci per la informaciò. terminal 2b serà.

Respecte el temps i line up:
el dimecres abans de la festa possen penjen el line up a la web i diuen el temps que farà. Pero ultimament les previsions dels festivals sòn un epic fail en si. En el cas de que plogues molt sempre tens el bunkers

launes: norlmament hi ha 1 sola tenda de merchandising que esta a petà. Recomanaciò: anar-hi a primera hora. Tema hi ha tot tipus de tenda.

Edu: vindràs aquest dissabte al pont?

Tunneo q-base:
ulleres de sol estil militar

Páginas: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 41   Ir Arriba   Imprimir