xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #390 en: 02/09/10, 02:40:40 am » |
|
Wno familia aixo ya comença a tindre color i forma! en ganes de despegar ya x diooossss!!!
P D: Launes! a kina hora surts de tortosa?¿ teu dic x surtir junts!!!
yo sortiria a les 11, a la 1 ya estarem al aeroport i el vol surt a les 2.55. ya direu tu i javi k voleu fer i sino pso sortim a les 10,30 k anirem mes trnakils i au k tame mai saps k te pot pasar surtin just de temps jeje.
jo la veritat s q surtiria a les 10:30 e!!penseu q ryanair m penso q surt desde la T1 i a esta nkra no em stat natros!!!!! algu m pot comfirmar si ryanair treballa dsd la terminal 1¿?¿?¿
|
|
|
lidia_pont
Registro: 21-10-07
Email
|
 |
« Responder #391 en: 02/09/10, 09:37:37 am » |
|
Jo a la kdd d'avui y el dissabte pont no puc pujar !!!!! Si x aki podeu explicar resumit el que heu acordat fer x alla taria de coña!!!
Ahir anant cap a tarragona a les 6.30 del matí vaig veure com s'enlairava el nostre vol direccio Q-BASE !!!!!!!!! vaig pensar només queda una setmana i poc jojojojojojo
VENGAAAAAA 9 DIEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
R e p l a y
Registro: 17-08-02
Facebook: 
Acid Test
Email
|
 |
« Responder #393 en: 02/09/10, 11:33:00 am » |
|
jo la veritat s q surtiria a les 10:30 e!!penseu q ryanair m penso q surt desde la T1 i a esta nkra no em stat natros!!!!! algu m pot comfirmar si ryanair treballa dsd la terminal 1¿?¿?¿ 
"Penseu q m penso"... xd ¡Al loro! Ahir, al telenotícies de TV3 van dir que opera des de la T2. Jo al principi també vaig pensar: "nova companyia -> nova terminal", però sent de les de baix cost, tenia els meus dubtes... (i que tampoc és motiu, ja que sí que n'hi han).  Concretament, ara mateix des de la T2B, com indica 'Wikipedia' (i confirmat per més llocs): La Terminal 2A cerró en enero de 2010 para 1 año o más. Las siguientes aerolíneas se mudaron a la T2B:
· Ryanair (Bruselas-Charleroi, Dublin, Ibiza, Gran Canaria, Santander, Milan/Orio al Serio, Edimburgo, Dusseldorf-Weeze) a partir del 1 de septiembre de 2010. Així que, que no os embauquen i aneu directament a la 2B...
|
|
|
manci86
Registro: 24-06-09
Email
|
 |
« Responder #394 en: 02/09/10, 12:32:06 pm » |
|
Ponen horarios antes del festival?
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #395 en: 02/09/10, 13:16:05 pm » |
|
Toda la santa noche averiguando desde que terminal opera Ryanair ![Cabezazo [cabezazo]](http://www.makinamania.com/Smileys/makination3/BangHead.gif) xd Desde un principio yo también creía que era desde la T1. Para salir de dudas, he llamado directamente a Ryanair ya que en su página sólo especificaba que operaban desde la base 42...Y bien, donde cojones esta la base 42? xd nada de info http://www.ryanair.com/es/novedades/ryanair-anuncia-su-base-numero-42-en-barcelona-el-prat. Ni en la targeta de embarque, ni mail ni nada.. Mala información por su parte. CONFIRMADO: OPERA DESDE LA T2 (como bien dice Replay) Manci cuando entres te daran un folleto como en la Dominator. Con todas el planning (horarios/dj's/areas)
|
|
|
manci86
Email
|
 |
« Responder #396 en: 02/09/10, 16:55:59 pm » |
|
Para ver de donde sale el vuelo,en la pagina d aena en el margen izkierdo pones el numero d vuelo y t sale
|
|
|
xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #397 en: 02/09/10, 23:07:03 pm » |
|
"Penseu q m penso"... xd ¡Al loro! Ahir, al telenotícies de TV3 van dir que opera des de la T2. Jo al principi també vaig pensar: "nova companyia -> nova terminal", però sent de les de baix cost, tenia els meus dubtes... (i que tampoc és motiu, ja que sí que n'hi han). 
Concretament, ara mateix des de la T2B, com indica 'Wikipedia' (i confirmat per més llocs):
La Terminal 2A cerró en enero de 2010 para 1 año o más. Las siguientes aerolíneas se mudaron a la T2B:
· Ryanair (Bruselas-Charleroi, Dublin, Ibiza, Gran Canaria, Santander, Milan/Orio al Serio, Edimburgo, Dusseldorf-Weeze) a partir del 1 de septiembre de 2010.
Així que, que no os embauquen i aneu directament a la 2B... 
merci senyor alli farem cap pos!!xDDDDDDDDDDDD gran kdada avui...4 persones xo bueno...em fet l q aviem d fer!!!!jajajaja quins grans guies turistics!!!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D ens veiem el disabte al pontazoooo!!!!! i ia saps...pure hardcoreeeeeeeee!!!!!
|
|
|
NiT@
Email
|
 |
« Responder #398 en: 02/09/10, 23:09:18 pm » |
|
No me puedo creer que sólo falten 7 días para partir hacia allí dioosss que nerviosss >.<
|
|
|
lidia_pont
Email
|
 |
« Responder #399 en: 02/09/10, 23:16:41 pm » |
|
No me puedo creer que sólo falten 7 días para partir hacia allí dioosss que nerviosss >.<
Jajajaj ya ves y luego contaras los dias k han pasado desde k estuviste alli !!!! Si eso pasa volando ^^
|
|
|
manci86
Email
|
 |
« Responder #400 en: 02/09/10, 23:17:47 pm » |
|
Lo mas pesao y cansino,esta semana k viene hasta k pillemos el avion.....
|
|
|
lidia_pont
Email
|
 |
« Responder #401 en: 02/09/10, 23:19:47 pm » |
|
Lo mas pesao y cansino,esta semana k viene hasta k pillemos el avion.....
Si si al principio te pasara lento y luego ya staremos al finde pa pillar el avion xd y pensaras en X horas estaremos alli pegandonos la fiesta......
|
|
|
Trallero
FCB SUPPORTER
De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook: 
WEMBLEY ♥
Email
|
 |
« Responder #402 en: 03/09/10, 00:03:59 am » |
|
tras comprarme hoy unos piratas militares y el otro dia una camiseta creo q ya tengo mi indumentaria para el festival. Aparte he estado pensando de pillarme un pañuelo militar pa la cabeza pero creo q paso jajaj
|
|
|
J.Lau
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos
Email
|
 |
« Responder #403 en: 03/09/10, 00:26:52 am » |
|
Wno familia aixo ya comença a tindre color i forma! en ganes de despegar ya x diooossss!!!
P D: Launes! a kina hora surts de tortosa?¿ teu dic x surtir junts!!!
yo sortiria a les 11, a la 1 ya estarem al aeroport i el vol surt a les 2.55. ya direu tu i javi k voleu fer i sino pso sortim a les 10,30 k anirem mes trnakils i au k tame mai saps k te pot pasar surtin just de temps jeje.
jo la veritat s q surtiria a les 10:30 e!!penseu q ryanair m penso q surt desde la T1 i a esta nkra no em stat natros!!!!!
algu m pot comfirmar si ryanair treballa dsd la terminal 1¿?¿?¿ 
pos sortim a les 10,30 i au. decidit.
|
|
|
|
 |
« Responder #404 en: 03/09/10, 11:11:38 am » |
|
per a-lusions....
jacob: he proposat anar al xino de st.celoni perque és barat i esta al costa de la estaciò de tren i esta aprop del pont. Si teniu bugamovil podem fer un mcdonals a granollers.
panades%klave: merci per la informaciò. terminal 2b serà.
Respecte el temps i line up: el dimecres abans de la festa possen penjen el line up a la web i diuen el temps que farà. Pero ultimament les previsions dels festivals sòn un epic fail en si. En el cas de que plogues molt sempre tens el bunkers
launes: norlmament hi ha 1 sola tenda de merchandising que esta a petà. Recomanaciò: anar-hi a primera hora. Tema hi ha tot tipus de tenda.
Edu: vindràs aquest dissabte al pont?
Tunneo q-base: ulleres de sol estil militar
|
|
|
|