Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #240 en: 03/08/10, 00:58:08 am » |
|
Junai! tinc un dubte! scoltam k te k vore fer la pancarta x al Q-BASE en lo dia 4 al Masters of Ceremony?¿ k punxen tb lo dia 11?¿
|
|
|
xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #241 en: 03/08/10, 13:36:29 pm » |
|
Junai! tinc un dubte! scoltam k te k vore fer la pancarta x al Q-BASE en lo dia 4 al Masters of Ceremony?¿ k punxen tb lo dia 11?¿ 
mirat la web del q-base i u sabras piltrafilla!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #242 en: 03/08/10, 17:10:10 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #243 en: 03/08/10, 19:33:56 pm » |
|
eii yo tb vy cn una amiga.ya emos pillado el vuelo.llegams el viernes y volvemos el lunes
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #244 en: 03/08/10, 21:35:05 pm » |
|
Ostia! pues aixi el xavi_speed_terror i yo tb ens apuntem al tuneo este! P D: Van noidon! com u fem aixo del tuneo este?¿ tu tens tot lo fato ya?¿
|
|
|
lidia_pont
Registro: 21-10-07
Email
|
 |
« Responder #245 en: 04/08/10, 14:17:16 pm » |
|
Hola a tothooooooooom!!!!!!!!!!!
Bé, he estat mirant els vols i em surt a 32,79 € anar i tornar de Reus a Weeze, més barato que l'any passat fins i tot !!!! L'anada com l'any passat arribant a les 9 allà, i la tornada el dimarts a les 11 i algo estem a Reus. Crec que està de conya!!!
Aquesta setmana agafaré el vol i miraré algun hostal o algo per passar aquestes 2 nits i fer una petita visita pel poble.
Qui més agafarà l'avió a Reus¿¿¿¿
Bé, ja m'aniré passant quan pugui a fer una ullada. Fins aviaaaaaaaaaaaaaaat
PD: Jordiiiiiiiiii!!!!!!! Hem de parlar de tema camisetes :DDD
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #246 en: 04/08/10, 14:34:20 pm » |
|
Lidia! me penso k la majoria ya tenim lo vol + hotel reservat desde fa temps, i crec k la majoria surtim de bcn, del divendres hasta lo dumenge, xo en este cas surtin de reus esta molt be de preu!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #247 en: 05/08/10, 13:44:12 pm » |
|
Ostia! pues aixi el xavi_speed_terror i yo tb ens apuntem al tuneo este!
P D: Van noidon! com u fem aixo del tuneo este?¿ tu tens tot lo fato ya?¿
ek pujil tio...io m'apunto al tuneo xo nomes al q-base e!!!!!io ia u tink decidit...ia tink pantalons mirats,ara parlare n myself a vore q m diu de les camisetes i ale...tmb e mirat sprays x al cabell i ngaaaaaaaaaa!!!se lia se liiiiiiiiiiaaaaaaa!!!!
|
|
|
myselfbcn
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #248 en: 06/08/10, 02:56:17 am » |
|
Hola a tothooooooooom!!!!!!!!!!!
Bé, he estat mirant els vols i em surt a 32,79 € anar i tornar de Reus a Weeze, més barato que l'any passat fins i tot !!!! L'anada com l'any passat arribant a les 9 allà, i la tornada el dimarts a les 11 i algo estem a Reus. Crec que està de conya!!!
Aquesta setmana agafaré el vol i miraré algun hostal o algo per passar aquestes 2 nits i fer una petita visita pel poble.
Qui més agafarà l'avió a Reus¿¿¿¿
Bé, ja m'aniré passant quan pugui a fer una ullada. Fins aviaaaaaaaaaaaaaaat
PD: Jordiiiiiiiiii!!!!!!! Hem de parlar de tema camisetes :DDD
Lidietaaaa, m’alegro molt de que finalment vingueu, vec que les coses ens estant anant millor a tots, sobretot econòmicament jeje. X cert el LoLo vola el mateix dia desde Reus, així que nirieu amb ell, en tot cas contacteu amb ell que ha pillat un hotelet a Kevelaer, que et digui quin es x mirar si queda alguna coseta, encara que esta tot bastant petat! Petons ek pujil tio...io m'apunto al tuneo xo nomes al q-base e!!!!!io ia u tink decidit...ia tink pantalons mirats,ara parlare n myself a vore q m diu de les camisetes i ale...tmb e mirat sprays x al cabell i ngaaaaaaaaaa!!!se lia se liiiiiiiiiiaaaaaaa!!!!
Hola Anna, Doncs mira aquest es el disseny que vaig fotre x nar a la Dominator, ha sigut un disseny pensat x poderlo dur a mes festivals, es aquest, x si a algú li mola. També podeu penjar esbossos de dissenys vostres, o dir quines idees teniu i es podria intentar de plasmar el disseny. També et deixo aquest link del post del any passat xq vegis els dissenys que sem van ocorre (Pagina 4 y 5): http://www.makinamania.com/index.php/topic,145461.60.html Tema tunneos i demés: jo ara estic pensant quina bandera fotre x dur-la el dia 4 al pont i que tota la trupe neophytica la vegi x que 1 setmana després al Q-BASE ens reconeguin, i vegin q els Catalans gaudim com ningú, com diria el Mr Junai, del so Xumpa Xumpa! Bueno companys ja estem en contacte! Mega digni5! (digni cinc) jejeje
|
|
|
|
 |
« Responder #249 en: 06/08/10, 12:38:10 pm » |
|
Tema tunneo.
Jo en aquest moments tinc una idea al cap, que és d'anar amb el monoblanc de quimic+samarreta barcelona raver (la del myselfbcn), mascara, ulleres de blanques i algunes llums. (De moment aquesta és la idea que tinc ara lol)
La idea de la bandera ho veig molt power.
Tema hotel
El tema està dificil, per la nit de disssabte a diumenge, almenys jo via booking no he trobat res al voltant del q-base. La setmana que bè que tindrè mès temps ja mirarè alguna cosa.
Una alternativa que s'em ocurreix és anar a nijmengen i pillar l'hotel a alla. (hi ha conexio directe entre weeze i nigmengen) (és un alternativa cara, ja que el bus val 16€)
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #250 en: 06/08/10, 21:38:45 pm » |
|
ek pujil tio...io m'apunto al tuneo xo nomes al q-base e!!!!!io ia u tink decidit...ia tink pantalons mirats,ara parlare n myself a vore q m diu de les camisetes i ale...tmb e mirat sprays x al cabell i ngaaaaaaaaaa!!!se lia se liiiiiiiiiiaaaaaaa!!!!
Hola Anna, Doncs mira aquest es el disseny que vaig fotre x nar a la Dominator, ha sigut un disseny pensat x poderlo dur a mes festivals, es aquest, x si a algú li mola. També podeu penjar esbossos de dissenys vostres, o dir quines idees teniu i es podria intentar de plasmar el disseny. També et deixo aquest link del post del any passat xq vegis els dissenys que sem van ocorre (Pagina 4 y 5): http://www.makinamania.com/index.php/topic,145461.60.html Tema tunneos i demés: jo ara estic pensant quina bandera fotre x dur-la el dia 4 al pont i que tota la trupe neophytica la vegi x que 1 setmana després al Q-BASE ens reconeguin, i vegin q els Catalans gaudim com ningú, com diria el Mr Junai, del so Xumpa Xumpa! Bueno companys ja estem en contacte! Mega digni5! (digni cinc) jejeje [/quote] jajajajajajajajajajajja era io dsd el conte d la novia!!!jajajajajajajajajajajaj scoltam junai e tat miran els dissenys d les camisetes i stan mols guapos!!!!io ia tink mirats els pantalons i son grocs n tires i tal!!!llavors el tema camisetes km vei q vatros u teniu mes per ma...voldria saber si nireu tots n la matexa¿?¿?xq llavors tmb me la podrieu fer a mi i com al vol nem junts tots pos me la paxes!!!!km u veus¿?¿?¿xD tuneo n marxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!yeaaaaaaaaaah
|
|
|
|
 |
« Responder #251 en: 07/08/10, 15:27:51 pm » |
|
xavi_speed_terror
(per alusions o no)
Que t'ha costat els pantalons de tires?
Els dissenys els ha fet el myself.
Respecte el tema samarretes, jo opto per anar amb samarreta de barcelona hardraver.(a no se que myself faci algun altre disseny).
Com fer-se una samarreta? El que fem fer nosaltres és anar al decatlon i porta el disseny, alla val 6€ planxar una samarreta pero si vas a qualsevol copisteria que planxin camissetes t'ho faran. (el termes tecnics de quin tipus de samarreta és la millor, tipus de lletra,etc,etc en myself és el xpert)
Combinacio? la samarreta amb lletres grogues florescents queda molt bè amb alguna altre part de roba florescents.
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #252 en: 07/08/10, 17:41:46 pm » |
|
xavi_speed_terror
(per alusions o no)
Que t'ha costat els pantalons de tires?
Els dissenys els ha fet el myself.
Respecte el tema samarretes, jo opto per anar amb samarreta de barcelona hardraver.(a no se que myself faci algun altre disseny).
Com fer-se una samarreta? El que fem fer nosaltres és anar al decatlon i porta el disseny, alla val 6€ planxar una samarreta pero si vas a qualsevol copisteria que planxin camissetes t'ho faran. (el termes tecnics de quin tipus de samarreta és la millor, tipus de lletra,etc,etc en myself és el xpert)
Combinacio? la samarreta amb lletres grogues florescents queda molt bè amb alguna altre part de roba florescents.
em vaig equivocar al comentari al ficar el teu nom...volia cnt al myself!!!!xo bueno ja que ho dius els pantalons valen 50euros i els demano x internet a una pagina q vaig troba inglesa sin mekivoco!!!!! adjunto foto per a vore q opineu i aixi a vore si em decidixo a pillar-los o no!!!!! a part dels pantalons vaig troba unes camisetes en tires florescents grogues bastan guapes!!!jajajajajajajajaj el tema sprays ia els he trobat i ara nomes m falta prakticar una mica el ball hardstyle st q tenen x alli!!!jajajajajajajajajjaja d totes maneres m pasare pel decathlon a vore si trobo alguna cosa mig decent!!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #253 en: 07/08/10, 23:39:25 pm » |
|
|
|
|
xavi_speed_terror
Email
|
 |
« Responder #254 en: 08/08/10, 12:56:55 pm » |
|
els pantalons molen molt!!  [/quote] si t'interessa estan en negre i us puc passar la pàgina!!!!!
|
|
|
|