Ya lo kem faltava x sentir, aki tenir ke donar explikacions de a on o xque vax a un llok de festa kuan no li donc ni a ma mare, deu ni do com sta la kosa xD
trankis ke kuan tingui un rato x pensar yat contesto yo les teves opinions ke el tema dona x un bon rato si ens hi posem..
Sino vols crear polemica ni dir les coses a males et podries haver estalviat tot axo xq sino no entenc de ke va el tema, a part de treure en cara ke la gent no va al pussy xq va a veure el Buenri kuan de 12 ke erem ningu va pujar expresament x veurel jaja informat primer millor 
PD. Despres de dir vax a escriure al post ke tink ganes d'ana x alla i tal i trobarme axo se man pasat bastant ya, si no fos xl cumple de l'anna em kedava a kasa dormint, si volies motivar o alguna kosa x l'estil a la gent a venir am akest text crec ke has fet lo contrari, al menus am mi.
Cross jo no e demanat explicacions, nomes e donat la meva opinio com tu ara mateix as donat la teva.
si a tu te tret les ganes de venir al pussy com dius, pues no era la meva idea. Si e dit tot aixo es xk em sap greu veure el pussy com el vaig veure divendres passat ( que estava bastant buit ) o com alguns altres findes d'aquets ultims 2 mesos, que el pussy estava ple, pero que no hi havia gairebe ningu de tots els que abans venien tant sovint, i la veritat es que s'ha liat moltisim ultimament, pero jo personalment us e trobat a faltar i e trobat a faltar moltes parres i liades de fa un temps.
I si tas enfadat pel que he dit pues espero que ho aclarim en persona quan vinguis.
Vinga que aquet novembre sera grandisim!
1. Yo no m'enfadare pas x tonteries del makinamania, nomes ke no cal tot axo i sino staves demanant explikacions nse es lo ke sembla mes ke explikacions sembla ke stiguis treientnos en cara ke no vinguem al pussy.
2. Trobar a faltar les liades d'abans? clar ke si, x axo mateix he escrit avui ke tenia ganes de un Pussy ya xq com diu l'Anna es un llok ke sempre ke vink mo passo de puta mare i stem tots els coneguts,etc.etc.
3. Si stas rallada o algo xq xl ke sembla ke dius ultimament no sta molt ple mai i coses d'aksts,vale, xo si el Pussy no s'ompla no es el meu problema, es axi de facil, sino va be la kosa o lo ke sigui em sap greu clar ke si xo no dexare d'ana als lloks ke em sembli x axo, sigui activa, buenri, frança o lo ke sigui i mes sense tenir cotxe ni res ke yo vax on em porten, fa dos findes yo volia venir al Pussy xo ningu nava (x pasta, x ganes, x lo ke sigui) doncs res mala sort ke vols feri, yo vink kuan puk, kuan tink ganes, kuan hi ha pasta, etc. si no sa omplert aksts dies no es xc culpa de ke no vinguem.
Ho dic x axo :
Estic d'acord que TOTHOM es lliure de surtir on vulgui i ningú està obligat a venir, pero aquet divendres en especial i en general tot aquet mes, ON ESTAVEN ELS PUSSY LOVERS? Perque jo no els he vist, i la veritat es que s'ha notat.
4. Podem parlarne en pesona i com vulguis x mi cap problema, xo x mi les coses son axi com les dic.
X part meva aki ho dexo