oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 14   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 8PUSSY programacion Noviembre -PUSSY MASTERS-  (Leído 15580 veces)
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #30 en: 27/10/08, 00:13:15 am »

 :P
DjDani-L
Desconectado

Sexo: Masculino De: L'Estartit
Registro: 03-11-07
Xque


Email
« Responder #31 en: 27/10/08, 00:16:14 am »

te veo bien eloy te veo biennnn ;D
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #32 en: 27/10/08, 00:27:36 am »

jejejejej ese daniel ahi en punta !!! aver si ns vems pronto germanet macuu ;) comando calipso divingsss to the future con cebolla
DjVi_kOrE
Desconectado

Sexo: Masculino De: BaRna
Registro: 12-11-07
ExClUsIvo y En PrImIcIa DjVi_kOrE


Email
« Responder #33 en: 27/10/08, 13:38:07 pm »

pussyanos jajajaja,q pasaa makus? q se lio fuerte el viernes o k,aver si yega ya el 7 pa venir ya al puto 8 xoxets q se os exa d menos cabrones,liadas fortes j0j0j0j0.

PUssy LoVeRs vs PussY mania al accion.
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #34 en: 27/10/08, 15:21:45 pm »

Os informamos que en la tienda de la discoteca tenemos camisetas 8pussy para vender!! un saludoooooooo
Cross
Mind-Blowed
Desconectado

Sexo: Masculino De: Girona
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY


Email
« Responder #35 en: 27/10/08, 15:22:28 pm »

Mital l'Eloi jaja en breu haurem de fer visita ke tink ganes de liades fortes i ya va sent hora eeh xDDD
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Desconectado

Sexo: Femenino De: tORRoeLLa de Montgrí (girona)
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]


Email
« Responder #36 en: 27/10/08, 15:33:16 pm »

nenukoOoooooooooo!! quines ganes dl dia 7!! tinc ganes d celebrar el meu cumple al pussy (L) es pot liar molt i a sobre la festa halloween xd risas asegurades  m l teu disfraç u veig a venir .. xDD ! ja menportare la cam jajajaj

un petoOooo!!!

pusSy LoVer'S (LLLLLLLLLLL)
IVNO
Desconectado

Registro: 07-09-05

Email
« Responder #37 en: 27/10/08, 15:58:02 pm »

Espero que sigui veritat i que els que diuen que vindran aquet mes finalment vinguin al pussy, perquè tothom es un pussy lover, tothom s'estima molt al pussy etc, però a la que papa Buenri punxa a algun lloc o a la que la gent va justa de pasta se n'oblida del pussy, però be que es va a l'activa l'endemà ( que esta mes lluny i que val el doble )

Estic d'acord que TOTHOM es lliure de surtir on vulgui i ningú està obligat a venir, pero aquet divendres en especial i en general tot aquet mes, ON ESTAVEN ELS PUSSY LOVERS? Perque jo no els he vist, i la veritat es que s'ha notat.


Crec que la gent del pussy ha de recolzar mes la sala i si no ve al pussy perque no us be de gust o preferiu nar a un altre lloc, dir les coses clares i no ficar excuses, perque si es vol anar al pussy es pot anar, i jo soc la demostració que es pot.

No dic aixo a males,i no vull crear polèmica i menys entre nosaltres. Simplement u dic com a reflexió, perque si en algun moment passes alguna cosa,jo personalment no voldré sentir plors. I perque quan els de sempre falten, al pussy falta algo.




I ara a comentar la programació:

Grandisim mes!! El dia 7 es pot liar molt molt grossa!!  Tots disfressats eh!! Farem un bon reportatge fotografic. I com no, espero amb impaciència la segona ronda de la semifinal que punxara el kyg i es liarà!! 
COM SEMPRE ALLI ESTAREM TOTS ELS DIVENDRES EN PUNTA!!!


I bueno aquet finde estic de viatge així que no podre pujar pero en kyg estarà per alli aixi que cuideu-mel eh!! ajajaja Brother, Marta, Peryk i a tots vamos us trobaré a faltar!! Ja faré un truc per la nit per veure com aneu jajajaj






SaVE meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!





CROWNQUESIANO
Desconectado

Sexo: Masculino De: Po+..... si son golden mejor
Registro: 14-11-06
_KrIsTaLo Dj_


Email
« Responder #38 en: 27/10/08, 16:21:30 pm »

Espero que sigui veritat i que els que diuen que vindran aquet mes finalment vinguin al pussy, perquè tothom es un pussy lover, tothom s'estima molt al pussy etc, però a la que papa Buenri punxa a algun lloc o a la que la gent va justa de pasta se n'oblida del pussy, però be que es va a l'activa l'endemà ( que esta mes lluny i que val el doble )

Estic d'acord que TOTHOM es lliure de surtir on vulgui i ningú està obligat a venir, pero aquet divendres en especial i en general tot aquet mes, ON ESTAVEN ELS PUSSY LOVERS? Perque jo no els he vist, i la veritat es que s'ha notat.


Crec que la gent del pussy ha de recolzar mes la sala i si no ve al pussy perque no us be de gust o preferiu nar a un altre lloc, dir les coses clares i no ficar excuses, perque si es vol anar al pussy es pot anar, i jo soc la demostració que es pot.

No dic aixo a males,i no vull crear polèmica i menys entre nosaltres. Simplement u dic com a reflexió, perque si en algun moment passes alguna cosa,jo personalment no voldré sentir plors. I perque quan els de sempre falten, al pussy falta algo.




I ara a comentar la programació:

Grandisim mes!! El dia 7 es pot liar molt molt grossa!!  Tots disfressats eh!! Farem un bon reportatge fotografic. I com no, espero amb impaciència la segona ronda de la semifinal que punxara el kyg i es liarà!! 
COM SEMPRE ALLI ESTAREM TOTS ELS DIVENDRES EN PUNTA!!!


I bueno aquet finde estic de viatge així que no podre pujar pero en kyg estarà per alli aixi que cuideu-mel eh!! ajajaja Brother, Marta, Peryk i a tots vamos us trobaré a faltar!! Ja faré un truc per la nit per veure com aneu jajajaj






SaVE meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!







xd
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Desconectado

Sexo: Femenino De: tORRoeLLa de Montgrí (girona)
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]


Email
« Responder #39 en: 27/10/08, 17:14:18 pm »

...
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #40 en: 27/10/08, 17:53:30 pm »

perdoni em pot possar un llom am patates siusplau??

anna i tant que es lia pel teu cumple maka! i amés disfrasats jajajaja

ens veiemmm gent !!  ::)
Cross
Mind-Blowed
Desconectado

Sexo: Masculino De: Girona
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY


Email
« Responder #41 en: 27/10/08, 18:05:19 pm »

Ya lo kem faltava x sentir, aki tenir ke donar explikacions de a on o xque vax a un llok de festa kuan no li donc ni a ma mare, deu ni do com sta la kosa xD

trankis ke kuan tingui un rato x pensar yat contesto yo les teves opinions ke el tema dona x un bon rato si ens hi posem..


Sino vols crear polemica ni dir les coses a males et podries haver estalviat tot axo xq sino no entenc de ke va el tema, a part de treure en cara ke la gent no va al pussy xq va a veure el Buenri kuan de 12 ke erem ningu va pujar expresament x veurel jaja informat primer millor  ;)


PD. Despres de dir vax a escriure al post ke tink ganes d'ana x alla i tal i trobarme axo se man pasat bastant ya, si no fos xl cumple de l'anna em kedava a kasa dormint, si volies motivar o alguna kosa x l'estil a la gent a venir am akest text crec ke has fet lo contrari, al menus am mi.
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Desconectado

Sexo: Femenino De: tORRoeLLa de Montgrí (girona)
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]


Email
« Responder #42 en: 27/10/08, 18:25:16 pm »

Ya lo kem faltava x sentir, aki tenir ke donar explikacions de a on o xque vax a un llok de festa kuan no li donc ni a ma mare, deu ni do com sta la kosa xD

trankis ke kuan tingui un rato x pensar yat contesto yo les teves opinions ke el tema dona x un bon rato si ens hi posem..


Sino vols crear polemica ni dir les coses a males et podries haver estalviat tot axo xq sino no entenc de ke va el tema, a part de treure en cara ke la gent no va al pussy xq va a veure el Buenri kuan de 12 ke erem ningu va pujar expresament x veurel jaja informat primer millor  ;)


+1 ¬¬
IVNO
Desconectado

Registro: 07-09-05

Email
« Responder #43 en: 27/10/08, 18:50:14 pm »

Ya lo kem faltava x sentir, aki tenir ke donar explikacions de a on o xque vax a un llok de festa kuan no li donc ni a ma mare, deu ni do com sta la kosa xD

trankis ke kuan tingui un rato x pensar yat contesto yo les teves opinions ke el tema dona x un bon rato si ens hi posem..


Sino vols crear polemica ni dir les coses a males et podries haver estalviat tot axo xq sino no entenc de ke va el tema, a part de treure en cara ke la gent no va al pussy xq va a veure el Buenri kuan de 12 ke erem ningu va pujar expresament x veurel jaja informat primer millor  ;)


PD. Despres de dir vax a escriure al post ke tink ganes d'ana x alla i tal i trobarme axo se man pasat bastant ya, si no fos xl cumple de l'anna em kedava a kasa dormint, si volies motivar o alguna kosa x l'estil a la gent a venir am akest text crec ke has fet lo contrari, al menus am mi.

Cross jo no e demanat explicacions, nomes e donat la meva opinio com tu ara mateix as donat la teva.
si a tu te tret les ganes de venir al pussy com dius, pues no era la meva idea. Si e dit tot aixo es xk em sap greu veure el pussy com el vaig veure divendres passat ( que estava bastant buit ) o com alguns altres findes d'aquets ultims 2 mesos, que el pussy estava ple, pero que no hi havia gairebe ningu de tots els que abans venien tant sovint, i la veritat es que s'ha liat moltisim ultimament, pero jo personalment us e trobat a faltar i e trobat a faltar moltes parres i liades de fa un temps.
I si tas enfadat pel que he dit pues espero que ho aclarim en persona quan vinguis.




Vinga que aquet novembre sera grandisim!
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Desconectado

Sexo: Femenino De: tORRoeLLa de Montgrí (girona)
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]


Email
« Responder #44 en: 27/10/08, 19:00:58 pm »

pues mira posats a sincerarnos.... a mi tmpk m'ha agredat mol la manera k u as dit. i aixo d q al cros se li han tret les ganes d nari am aquest comentari, no li ha passat nomes a ell . pero bueno alla estarem xl meu cumple i mes dalgun altre finde dl mes suposu pk m'agrada el pussy i pk m'ho passo d puta mare sempre k hi vaig . pero aixo no vol dir k si algun cop fan logalla (segons tu vam nar xl buenri ) dons no hi pugui anar a veurels si ho prefereixo...

jo sempre k puc vaig al pussy , i el neno sap lu q hi ha k avui ja hem stat parlan...

i no se ... res mes. q me sorpres bastant m l comentari 
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 14   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |