oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 8PUSSY programacion Noviembre -PUSSY MASTERS-  (Leído 15593 veces)
IVNO
Desconectado

Registro: 07-09-05

Email
« Responder #45 en: 27/10/08, 19:07:44 pm »

pues mira posats a sincerarnos.... a mi tmpk m'ha agredat mol la manera k u as dit. i aixo d q al cros se li han tret les ganes d nari am aquest comentari, no li ha passat nomes a ell . pero bueno alla estarem xl meu cumple i mes dalgun altre finde dl mes suposu pk m'agrada el pussy i pk m'ho passo d puta mare sempre k hi vaig . pero aixo no vol dir k si algun cop fan logalla (segons tu vam nar xl buenri ) dons no hi pugui anar a veurels si ho prefereixo...

jo sempre k puc vaig al pussy , i el neno sap lu q hi ha k avui ja hem stat parlan...

i no se ... res mes. q me sorpres bastant m l comentari 
ara et contesto x privat ;)
Cross
Mind-Blowed
Desconectado

Sexo: Masculino De: Girona
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY


Email
« Responder #46 en: 27/10/08, 19:26:31 pm »

Ya lo kem faltava x sentir, aki tenir ke donar explikacions de a on o xque vax a un llok de festa kuan no li donc ni a ma mare, deu ni do com sta la kosa xD

trankis ke kuan tingui un rato x pensar yat contesto yo les teves opinions ke el tema dona x un bon rato si ens hi posem..


Sino vols crear polemica ni dir les coses a males et podries haver estalviat tot axo xq sino no entenc de ke va el tema, a part de treure en cara ke la gent no va al pussy xq va a veure el Buenri kuan de 12 ke erem ningu va pujar expresament x veurel jaja informat primer millor  ;)


PD. Despres de dir vax a escriure al post ke tink ganes d'ana x alla i tal i trobarme axo se man pasat bastant ya, si no fos xl cumple de l'anna em kedava a kasa dormint, si volies motivar o alguna kosa x l'estil a la gent a venir am akest text crec ke has fet lo contrari, al menus am mi.

Cross jo no e demanat explicacions, nomes e donat la meva opinio com tu ara mateix as donat la teva.
si a tu te tret les ganes de venir al pussy com dius, pues no era la meva idea. Si e dit tot aixo es xk em sap greu veure el pussy com el vaig veure divendres passat ( que estava bastant buit ) o com alguns altres findes d'aquets ultims 2 mesos, que el pussy estava ple, pero que no hi havia gairebe ningu de tots els que abans venien tant sovint, i la veritat es que s'ha liat moltisim ultimament, pero jo personalment us e trobat a faltar i e trobat a faltar moltes parres i liades de fa un temps.
I si tas enfadat pel que he dit pues espero que ho aclarim en persona quan vinguis.




Vinga que aquet novembre sera grandisim!


1. Yo no m'enfadare pas x tonteries del makinamania, nomes ke no cal tot axo i sino staves demanant explikacions nse es lo ke sembla mes ke explikacions sembla ke stiguis treientnos en cara ke no vinguem al pussy.

2. Trobar a faltar les liades d'abans? clar ke si, x axo mateix he escrit avui ke tenia ganes de un Pussy ya xq com diu l'Anna es un llok ke sempre ke vink mo passo de puta mare i stem tots els coneguts,etc.etc.

3. Si stas rallada o algo xq xl ke sembla ke dius ultimament no sta molt ple mai i coses d'aksts,vale, xo si el Pussy no s'ompla no es el meu problema, es axi de facil, sino va be la kosa o lo ke sigui em sap greu clar ke si xo no dexare d'ana als lloks ke em sembli x axo, sigui activa, buenri, frança o lo ke sigui i mes sense tenir cotxe ni res ke yo vax on em porten, fa dos findes yo volia venir al Pussy xo ningu nava (x pasta, x ganes, x lo ke sigui) doncs res mala sort ke vols feri, yo vink kuan puk, kuan tink ganes, kuan hi ha pasta, etc. si no sa omplert aksts dies no es xc culpa de ke no vinguem.

Ho dic x axo :

Estic d'acord que TOTHOM es lliure de surtir on vulgui i ningú està obligat a venir, pero aquet divendres en especial i en general tot aquet mes, ON ESTAVEN ELS PUSSY LOVERS? Perque jo no els he vist, i la veritat es que s'ha notat.

4. Podem parlarne en pesona i com vulguis x mi cap problema, xo x mi les coses son axi com les dic.


X part meva aki ho dexo  ;)
IVNO
Desconectado

Registro: 07-09-05

Email
« Responder #47 en: 27/10/08, 19:32:28 pm »

Per la meva part també ho deixo. Jo he expressat la meva opinio i vosaltres la vostra, ja ho he parlat x privat am lanna i amb tu ja ho parlare quan et vegi. :)



I fora de tot aixo dir que el pussy s'ha aplenat moltisim els ultims dies, de gent nova sobretot cosa q esta de molt be, excepte aquest divendres q estava bastant buit.


Ens veiem el 7
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #48 en: 27/10/08, 19:57:09 pm »

Proximamente daremos informacion sobre unas cositas que abran en diciembre..... ;D

Se liaaaaaaaaaaaaaa
CriS_XquE
Desconectado

Sexo: Femenino De: вℓαиєѕ (gιяσиα)
Registro: 28-08-04
¢яιѕ


Email
« Responder #49 en: 27/10/08, 20:11:30 pm »

:/ bueno venia a comentar pero veig el ambient una mika calent.......

Ines estic d'acort amb tu, q hi ha gent q no va xq no vol pero havegades no si va xq no es poT...pero bueno cada persona es lliure de pensar el q vulgui, i fer el q cregui... ara si nusaltres els pussyeros no apoyem la sala..... ja ta tot diT!!

Bueno molT bona programació!!! ^^

Dia 21 fijoooooooooo!!!!!!!!! :$ a recordat vell tempS KontroleroSSS XDDDDD

Y els altres tmB pasarem per alla XDD
DjDani-L
Desconectado

Sexo: Masculino De: L'Estartit
Registro: 03-11-07
Xque


Email
« Responder #50 en: 27/10/08, 20:28:52 pm »

mai mes nire al pussy :'( :'( xddddddddddddddddddddddd dd
IVNO
Desconectado

Registro: 07-09-05

Email
« Responder #51 en: 27/10/08, 20:33:52 pm »

mai mes nire al pussy :'( :'( xddddddddddddddddddddddd dd

jo tampoc  :'( :'( :'( xDDDDDDD


Bueno tot parlat i arreglat. Ara a parlar de la programació que es pel q es va crear el post.

Se liaaaaaa!!
Cross
Mind-Blowed
Desconectado

Sexo: Masculino De: Girona
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY


Email
« Responder #52 en: 27/10/08, 20:41:09 pm »



I fora de tot aixo dir que el pussy s'ha aplenat moltisim els ultims dies, de gent nova sobretot cosa q esta de molt be, excepte aquest divendres q estava bastant buit.



aaah wno nse yo ho deia nomes x lo ke has dit abans, no volia dir res dolent, nomes havia entes axo.perdo xD

en fi ens veiem el dia 7. Liades fortes  ;D
djPerYk
Desconectado

Registro: 30-09-05

Email
« Responder #53 en: 27/10/08, 20:49:04 pm »

Neno apadriname!!! XDDDDDDD  ;D  :laugh:
NENODJJ
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bajo del mar
Registro: 02-08-06

Email
« Responder #54 en: 27/10/08, 21:56:12 pm »

jajajaj puto perik  :P muaaaa
DJ KYG
Desconectado

Sexo: Masculino De: bellvei (TARRAGONA)
Registro: 13-12-05

Email
« Responder #55 en: 27/10/08, 22:08:35 pm »

se lia coñoooo en el puto pussyyyyy como cada viernessss.



ke`ha vas a ver lo que es un festival de verdad.


US ESTIMO PUSSYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYY


CON MONO DE VIERNES XDDDDDDD
DjPouY
Visitante


Email
« Responder #56 en: 27/10/08, 22:27:46 pm »

Aun no he valorado!! Buen viernes, un poco raro eso si xDDDDDDDDDDDDD!!

Y a Lunes ya, con pilas cargadas!!

Aver el dia 7 la que se lia cumple Ana y disfrazaos todos!! jajajajajaja

Y bueno, Paz, amor y pussy!


DjVi_kOrE
Desconectado

Sexo: Masculino De: BaRna
Registro: 12-11-07
ExClUsIvo y En PrImIcIa DjVi_kOrE


Email
« Responder #57 en: 28/10/08, 13:38:48 pm »

pouyyyyyy cabronnnnnn espavilaaa una mikaaa omee jijijijij,vaya el 7 en punta y ste finde si las privisiones son wenas,se intentara ir al 8 xoxets a ver a la famyly y a exar unos pelotazosss j0j0j0.

tra tra tra tra traigo bolsones y whisky peache con limon jajajajaja.
DjPouY
Visitante


Email
« Responder #58 en: 28/10/08, 22:27:43 pm »

pouyyyyyy cabronnnnnn espavilaaa una mikaaa omee jijijijij,vaya el 7 en punta y ste finde si las privisiones son wenas,se intentara ir al 8 xoxets a ver a la famyly y a exar unos pelotazosss j0j0j0.

tra tra tra tra traigo bolsones y whisky peache con limon jajajajaja.

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDD

Este viernes hechamos unos buenos pelotatos! xd
khepa
Desconectado

Sexo: Masculino De: Cunit City
Registro: 31-05-05
Sentimiento +'=


Email
« Responder #59 en: 28/10/08, 23:03:42 pm »

Se lia este viernes o ke????? xDDD madre mia k peligrooo pero ke ganassssss diosss
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |