| Miscelánea > DEPORTES |
| Se debe quedar Eto´o? |
| << < (6/6) |
| PTT-future-:
doncs no sé, almenys la teresa campos, té uns estudis, porta en la professió potser més de 30 anys, cobra cantitat per la publicitat del seu mitjà, i es deu aixecar cada dia a les 5 del matí per currar... com fan el Cuní i aquesta gent.. desmesurat? potser, pero per mi moooolt més merescut que una persona que l'unic que sap fer és practicar un esport...i que entrena ( fins ara) 2-3 horetes al dia, i gràcies.. Trobo molt bé que faci tot el que fà a l'africa, pero si per una banda demostres taaanta solideritat, i per l'altre mostres un capricis i uns " pectas" monentaris ( com comprar decenes de cotxes de 40000 euros al teu nen de 5 anys (?).. aixó ho veig hipocresia, i incoerència, i mes dir-ho per la tele... Que hi han altres esportistes que fan coses pitjors? I TANT! pero potser no van de "salva africa".. Ah! i les fundacions, etc, ja sabem perque les fan en la seva majoria... una manera de desviar capital sense que hisenda els hi foti tanta cullerada... |
| GuT¡:
Como el tema es puramente futbolistico, Eto'o ha dado motivos de sobra para quedarse. Los que prefieran contaminarse con la prensa que le rebuscan las palabras pues que se contaminen y piensen que es una bomba en el vestuario, etc etc. A la prensa madrileña le jode que esté, y lo peor es que a una parte de la prensa catalana también. Yo a Eto'o lo veo como un angelito en su nubecita comparado con Schuster, y la prensa lista pues hace el caso que le hace, rellenar 1 día y ya esta. Aquí por una salida de tono venden meses de periódicos, son así la prensa que tenemos. |
| djpastor:
Para malvenderlo, mejor que se quede, futbolísticamente es el amo. Ahora ya no se ha de quejar de los divos, porque ya se han ido Deco y Ronny, le toca estar una temporada entera callado y metiendo golazos. |
| Al Gore:
Eto'o se queda, confirmado x Guardiola :) |
| tHe HaRdCoRiAn:
Correcto, ya se ha confirmado. Cualquier otro debate puede llevarse en el post culé, que pasa eso está. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Anterior |