Miscelánea > DEPORTES
Se debe quedar Eto´o?
<< < (5/6) > >>
MANU BOSS:

--- Cita de: Ivan en 08/08/08, 19:15:20 pm ---Visto lo visto me parece que se quedara una temporada mas en can Barça, pero bueno si le ficha algun equipo tampoco le hechare en falta, y ya puede marcar los goles que quiera

--- Fin de la cita ---
no le echaras en falta? prefieres a henry entonces ? yo no soy del barsa pero etoo es el mejor que tiene el barsa ahora mismo
Al Gore:
Se debe quedar, al Barça le conviene.
Hardcore_Nightmare:

--- Cita de: PTT-future- en 10/08/08, 20:50:33 pm ---Com a delanter centre, i més amb la manca de BONS delanters centres que tenim, s'hauria de quedar..

Pero pel que ha demostrat com a caracter,i creador de mals rollos, i un llarg, etc.. s'hauria d'anar...

La veritat es que es un jugador que mai li he tingut moltes simpaties.. el veig un consentit i chulo i massa polèmic quan no ha de ser-ho.. una mica com el seu amic lorenzo vaja..

Pero vaja, el mateix sentiment em desperten CASI TOTS els jugadors de futbol.. és creuen Deus i que poden estar per sobre de tot, i els hi falten tots els valors que es necessiten per la gent de peu...

--- Fin de la cita ---

Ja veuries tu com jugarien si els hi paguessin un sou normal de 1000 € mensuals...i si no rendeixen, no cobren. Veuries com corren i com juguen xD...
PTT-future-:

--- Cita de: Hardcore_Nightmare en 11/08/08, 17:00:59 pm ---
--- Cita de: PTT-future- en 10/08/08, 20:50:33 pm ---Com a delanter centre, i més amb la manca de BONS delanters centres que tenim, s'hauria de quedar..

Pero pel que ha demostrat com a caracter,i creador de mals rollos, i un llarg, etc.. s'hauria d'anar...

La veritat es que es un jugador que mai li he tingut moltes simpaties.. el veig un consentit i chulo i massa polèmic quan no ha de ser-ho.. una mica com el seu amic lorenzo vaja..

Pero vaja, el mateix sentiment em desperten CASI TOTS els jugadors de futbol.. és creuen Deus i que poden estar per sobre de tot, i els hi falten tots els valors que es necessiten per la gent de peu...

--- Fin de la cita ---

Ja veuries tu com jugarien si els hi paguessin un sou normal de 1000 € mensuals...i si no rendeixen, no cobren. Veuries com corren i com juguen xD...

--- Fin de la cita ---

I tant... potser 1000 euros/mes no.. pero no sé, com els bons comercials.. un sou fixe en relació a la seva calitat.. poster un fixe de 6000, i despres 500-1000 per victoria... i incendtius per títol.. se'ls hi baixariaq els fums i els aires de divinitat que tenen..

com a curiositat que em fot rabia.. ok que l'etoo a donat i ha fet molt pel seu país, pero despres el tiu té una col·lecció de cotxes de luxe que flipes.. pero el pitjor es que el seu fill petit de no sé.. 5 anys? té una rèplica amb cotxe petit, pero amb motor i tal de luxe dels tooots els cotxes que té el seu pare... jo he vist al harrod's de Londres una rèplica d'aquestes d'un ferrari, i costava 31000 lliures ( uns 39.400 euros)jo d'aixó en dic un pecat, i ser un HIPÓCRITA..
Kuzpi:
Jo el k penso k si s'ho pot permetre... endavant. Eto'o no és dels "més hipòcrites" del monopoli futbolístic, al contrari, és un home k lluita força pels seus ideals i reconeix d'on prové. No qualsevol persona compra un futimer de taxis per tot el poble i dóna treball a mitja població, ni té fundacions, ni fa donacions, etc etc...

Hi han moltes pitjors coses (f1, NBA, boxeig, cantants, etc etc...) k la veritat es k es paguen a un escàndol de preus... em sorpren, per exemple, k la Maria Teresa Campos pugui cobrar gairebé el doble k l'Eto'o.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa