| Miscelánea > DEPORTES |
| Actualidad en Can Barça |
| << < (8284/8916) > >> |
| SíL3NT:
El FC Barcelona i l’Atlètic de Madrid han arribat a un principi d’acord per al traspàs del jugador David Villa al club madrileny. L’operació està xifrada en un màxim de 5,1 milions d’euros, repartits en 2,1 milions aquesta temporada, 2 milions més si el jugador pertany a l’Atlètic de Madrid la temporada 2014/15 i un altre milió si allarga el seu contracte fins a la temporada 2015/16. A més, el Barça es reserva un 50% dels drets sobre un futur traspàs del jugador. http://www.fcbarcelona.cat/futbol/primer-equip/detall/noticia/david-villa-a-latletic-de-madrid |
| dj castillo:
Otro fracaso by Rosell xd |
| AcidPussy:
Causa y efecto de la entrada de Neymar, y mal vendido, causa y efecto de que lo fichara Jan. Sandrusku dimisió. |
| MakineroBCN:
Un máximo de 5,1 kilos por el máximo goleador de la historia de la selección española, ¿estamos de cachondeo? ¡Zubizarreta a la puta calle ya, tanta gente en el paro y el inútil este cobrando un pastón por no hacer nada! [cabreado] |
| SíL3NT:
+50% del posterior traspaso a otro club xd |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |