Miscelánea > MÚSICA
Rock Català 90's
<< < (2/6) > >>
T.H.Chins:
Entre tots els grups que s'han nombrat per mi els millors són els de Lax'n'busto, sense despreciar els altres, Sau també està molt bé... però el fet d'haber assistit a bastants concerts de Lax'n'busto per festes majors fa que els hi tingui més apreci.

Un grup que mai m'ha agradat...Gossos, no se el perquè però desde petit que no els puc veure, en canvi Sopa de cabra sempre m'ha agradat, tot i que ara no escolto quasi res de rock català.

L'ultim cassette que vaig tenir va ser el " Nou " dels Sopa de cabra i amb format cd " Morfina " dels Lax'n'busto ( està bastant bé ) La canço que m'agrada bastant  la de " Per una copa " entre d'altres... i " Camins " dels Sopa de cabra.

Sopa de cabra quan els hi va pujar l'espuma van intentar cantar amb castellà no ? I els hi va sortir el tiro per la culata...de fet un company m'havia dit que als concerts amb castellà que van intentar fer els hi tiraven de tot...

Sobre Lax'n'busto i el " nou " cantant...no em crida gens l'atenció...per mi ja no és el mateix sense aquella veu, algú sap el perquè de la seva retirada ? L'edat ?
PTT-future-:

--- Cita de: T.H.Chins en 12/07/08, 18:25:57 pm ---Entre tots els grups que s'han nombrat per mi els millors són els de Lax'n'busto, sense despreciar els altres, Sau també està molt bé... però el fet d'haber assistit a bastants concerts de Lax'n'busto per festes majors fa que els hi tingui més apreci.

Un grup que mai m'ha agradat...Gossos, no se el perquè però desde petit que no els puc veure, en canvi Sopa de cabra sempre m'ha agradat, tot i que ara no escolto quasi res de rock català.

L'ultim cassette que vaig tenir va ser el " Nou " dels Sopa de cabra i amb format cd " Morfina " dels Lax'n'busto ( està bastant bé ) La canço que m'agrada bastant  la de " Per una copa " entre d'altres... i " Camins " dels Sopa de cabra.

Sopa de cabra quan els hi va pujar l'espuma van intentar cantar amb castellà no ? I els hi va sortir el tiro per la culata...de fet un company m'havia dit que als concerts amb castellà que van intentar fer els hi tiraven de tot...

Sobre Lax'n'busto i el " nou " cantant...no em crida gens l'atenció...per mi ja no és el mateix sense aquella veu, algú sap el perquè de la seva retirada ? L'edat ?

--- Fin de la cita ---

La retirada del Pemi Fortuny de Lax'n'busto, es deguda a que el tiu, se'n va anar a Sierra Leona a fer projectes humanitaris.. totalment respectable i coherent amb el que deien algunes de les seves cançons..

Referent a Gossos, a mi tampoc MAI m'han agradat.. em feien una miqueta de rabia qun els veia i el rollo que portàven..

Sopa de cabra va fer algunes cançons en castellà, totalment respectable!, pero ja se sap hi ha lguna gent que no respecten res, i quan les tocaben, sobretot hi va haver un concert en concret, que els hi deien de tot i els hi tiraven pedres, etc.. de fet està gravt.. per internet deu rondar.. és curiós, la gent que va aquests concert, la majoria demanen llibertat d'expresió, no represió, etc.. pero si despres canten algo en castellà, la represió la fan ells...
T.H.Chins:

--- Cita de: PTT-future- en 12/07/08, 19:37:09 pm ---La retirada del Pemi Fortuny de Lax'n'busto, es deguda a que el tiu, se'n va anar a Sierra Leona a fer projectes humanitaris.. totalment respectable i coherent amb el que deien algunes de les seves cançons..

--- Fin de la cita ---

Ahh...si si molt respectable, no en tenia ni idea, avera si algun dia s'anima i torna al grup, la resta de components del grup son els mateixos no ?
DavidGG84:
no soc gaire amant del rock català, per mi va ser una moda més com altres q hi ha hagut
del panorama actual, hi ha una canço q magrada molt, el tercer hombre - dirli al sol
Kuzpi:
Formen part de records de la meva infància. No sóc un gran amant d'aquesta música però m'agrada recordar cançons de Sopa de Cabra, els Pets, Lax'n'Busto o SAU.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa