| Miscelánea > MÚSICA |
| Rock Català 90's |
| (1/6) > >> |
| PTT-future-:
Aquest post és per parlar d'un fenòmen que va tenir un boom grandiós als anys 90, culminat amb el famos concert del St jordi, el 14-6-1991, a on 22.104 persones, es van reunir per escoltar Els Pets, Sopa de Cabra, Sangtraït, i Sau.. A mi particularment, m'agradaven molt els Sangtraït.. els pets mai van ser especialment del meu gust, excepte la cançó "Vespre", que és maquissima.. curiosament, un grup que de petit no m'agradva gaire, de mesura que m'he ant fent gran m'han encantat.. son els SAU.. tènen cançons que sencillament deuen ser la banda sonora de moltes histories d'amor o d'amistats de la nostre generació.. Un disc especialemnt mencionable també, és el "ben endins" de Sopa de cabra.. Lax'n'busto, sobretot la època de principis-meitats també tenien cançons especialment bones.. Curiosament a finals del 2006, vaig ser manager del grup que un dels meus millors amics és el cantant, els LEXU'S, que acaben de treure el tercer disc a la venta.. i que el primer, sortit el 2004 els hi va suposar el premi al millor disc en català de l'any, i el segon disc, del 2006 van ser finalistes a aquest certàmen.. Dpncs res a recordar una miqueta d'aquest fenòmen que a molts ens va enganxar en plena pre-adolescencia i a suposat la banda sonora de moltes aventures, primers amors, tardes/vespres d'estiu, primers concerts, etc... |
| màquina catalana:
PTT aquest post serà la gola del llop... SObre el rock del 90's, doncs tinc que reconeixe que hi han grups (com els que dius tu, els bons jejej) i cançons que m'agraden. El primer que et diuen sobre el rock català, és: el boig per tu, tothom es queda amb això. Com be dius va ser un boom, que actualment ha anat cap a caiguda diria jo, com la música màkina, actualment ja no ho segueixo... Si sentissis alguna entrevista del nando dixkontrol parlan sobre aquest fenomen tela... |
| PTT-future-:
A si? i que hi diu? Ja sé que tinc pendent enviar-te un mail explican-t'he una miquet el que va ser el FUTURE.. Si, molta gent es queda amb el boig per tu i ja està.. inclus em vaig trobar una persona ( la meva ex i familia, que eren moooolt castellans tancats) que em volien convènçer que el boig per tu, era original de la Luz Casal, i que Sau l'havia versionat al català..JUAS! |
| Dj_Kuver:
Doncs a mi per causes familiars em va enganxar....xd Encara m'en recordo de totes les lletres, Sau, Lax'n'Busto o Sopa de Cabra. Sau: Quina Nit, Tren de mitjanit, Això és pot salvar, gloria,m'en vaig m'en torno a casa.... Lax'n'Busto: A partir del disc Llençat ja no vaig escoltar res més, l'últim amb l'adeu del fortuny es bastant bazofia al meu gust. I podria estar parlant fins a llargues hores, ara realment, quan algun cop ho escolta la majoria de lletres les trobo un pel infantils ( opinió personal ) i el que MAI m'ha agradat que sempre fotien la política pel mig, des de fa molts anys ja no escolto res de res però segur que no han canviat.... Ara realment on sigui un Depeche Mode.... :) salut! |
| PTT-future-:
--- Cita de: Dj_Kuver en 12/07/08, 01:14:01 am ---Doncs a mi per causes familiars em va enganxar....xd Encara m'en recordo de totes les lletres, Sau, Lax'n'Busto o Sopa de Cabra. Sau: Quina Nit, Tren de mitjanit, Això és pot salvar, gloria,m'en vaig m'en torno a casa.... Lax'n'Busto: A partir del disc Llençat ja no vaig escoltar res més, l'últim amb l'adeu del fortuny es bastant bazofia al meu gust. I podria estar parlant fins a llargues hores, ara realment, quan algun cop ho escolta la majoria de lletres les trobo un pel infantils ( opinió personal ) i el que MAI m'ha agradat que sempre fotien la política pel mig, des de fa molts anys ja no escolto res de res però segur que no han canviat.... Ara realment on sigui un Depeche Mode.... :) salut! --- Fin de la cita --- Si, jo quan era adolescent m'agradava que hi hagues pilotica pel mitg, tipic de les edats vaja.. ara la veritat es que em molesta.. Les lletres, doncs per exemple dels pets mai m'han acabt d'agradar perque les trobo bastant simple i tal.. pero les de sau, veritablement per mi son magiques.. grans de sau: - nomes ho faig per tu, perestroika, persentatges, poemes i promeses... Per cert sabeu a qui està dedicada la canço de boig per tu?( massa sobada i divinificada, pel meu gust)..a la lluna.. si escolten la lletra amb atenció et dones conte de uqe hi té relació.. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |